Резюме от 8 декабря 2017 PRO

Ковалева Ольга Михайловна

Логопед

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
3 марта 1993 (24 года)
Город:
Сумы


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Воспитатель

с 09.2014 по наст. время (3 года 3 месяца)
ДОУ №21, Сумы (Образование)


Образование

Сумской государственный университет им. А. С. Макаренка

Коррекционное образования. Логопед, Сумы

Высшее, с 09.2010 по 07.2015 (4 года 10 месяцев)


Дополнительная информация

Ковальова Ольга Михайлівна
e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
набути необхідного професійного досвіду, вдосконалювати, використати та реалізувати свої теоретико-практичні вміння та навички, свої знання Претендую на посаду логопеда.
Кваліфікація
Володіння української та російською мовами.
Знання основних засад педагогічної роботи.
Володіння сучасними науково-педагогічними та методичними методиками.
Знання вікових особливостей розвитку дітей.

Особисті дані
Д.н. 03 березня 1993 р.
Одружена
Маю сина
Професійний досвід
з 2014 і до цього часу
Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №21 «Волошка»
Вихователь

Влітку з 2013- 2015 рр.
Дитячий оздоровчий табір "Зоряний" с. Ольшанки, Сумської області
Вихователь

Освіта
2010-2015 рр.
Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка – м. Суми.
НН інститут фізичної культури
Ступінь магістра за спеціальністю Корекційна освіта (логопедія) та здобула кваліфікацію логопеда, викладача корекційної педагогіки.

Додаткові відомості

Особистісні якості:
Досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook Еxpress, Internet)..
Знання іноземних. мов – англійська.
активна життєва позиція, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання.


Сохранить в отклики Уже в откликах
Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: