Резюме от 30 ноября 2016

Кроха Олег

Администратор торгового зала (клининг), 5 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
5 января 1964 (52 года)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Резюме
Кроха Олег Михайлович Редагувати
Львів • 52 роки
Чоловіча стать
Можливість переїзду
Львів

Контактна інформація
Редагувати
Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада
Редагувати
Директор , заступник директора АГД, начальник відділу від 5000 грн

Навички та досягнення
Редагувати

Сильний і досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку і збільшення її вартості;
Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами;
Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Організація роботи компаній з «нуля»:
Аналіз і контроль фінансово-економічних показників діяльності.

Досвід роботи
Заступник директора АГД
Редагувати
СЗШ №99 (Освіта)
червень 2013 — по теперішній час
1. Керує господарською діяльністю школи.
2. Приймає матеріальні цінності, майно, меблі, інвентар школи під відповідальність за зберігання в порядку, встановленому законодавством.
3. Забезпечує працівників школи канцелярським приладдям, предметами господарського призначення.
4. Забезпечує своєчасну підготовку школи до початку навчального року.
5. Здійснює поточний контроль за господарським обслуговуванням і належним технічним та санітарно-гігієнічним станом споруд, класів, навчальних кабінетів, майстерень, спортзалу та інших приміщень, іншого майна школи, а також їдальні у відповідності з вимогами норм і правил безпеки життєдіяльності.
6. Контролює раціональні витрати матеріалів і фінансових засобів школи.
7. Керує роботою з благоустрою, озеленення і прибирання території школи.
8. Спрямовує і координує роботу підпорядкованого йому технічного і обслуговуючого персоналу школи, веде облік робочого часу даної категорії працівників.
9. Організовує інвентарний облік майна школи, проводить інвентаризацію майна, своєчасно складає звітність і веде документацію відповідної ділянки роботи
11. Забезпечує дотримання вимог охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного, енергетичного обладнання, здійснює їх періодичний огляд і організовує їх поточний ремонт.
12. Забезпечує дотримання вимог при переміщенні вантажів, вантажно-розвантажувальних робіт, експлуатації транспортних засобів на території школи.
3.13. Організовує дотримання вимог пожежної безпеки забудов і споруд, слідкує за справністю засобів пожежогасіння.
14. Організовує не менш як 1 раз на 5 років розробку інструкцій з охорони праці для обслуговуючого персоналу.
15. Організовує навчання, проводить інструктажі на робочому місці (вступний і періодичний) обслуговуючого персоналу, обладнує куток безпеки життєдіяльності.
Начальник відділу врегулювання збитків
Редагувати
ЛОД ЗАТ «УТСК» «UTICO» (Страхування)
листопад 2007 — вересень 2010

Специалист по розширенню ринку збуту
Редагувати
Автек-Захід (Автомобільна промисловість та Автобізнес)
квітень 2007 — травень 2007
Менеджер по продажам автотоваров/автохимии
Редагувати
Велет-Авто (Автомобільна промисловість та Автобізнес)
жовтень 2006 — березень 2007
Керівник торгівельного відділу
Редагувати
Автотрейдінг (Автомобільна промисловість та Автобізнес)
червень 2002 — травень 2005
Розширення ринку збуту запчастин та аксесуарів. Залучення нових дилерів та субдилерів у регіоні. Бізнес планування. Логістика, керування складом та запасами. Маркетинг ринку регіону.
Директор филиала
Редагувати
ЗАТ "ВІТ" (Торгівля роздрібна / Retail)
квітень 1998 — січень 2001
Виконання плану продажу та залучення нових дилерів. Координація роботи дочірних підприємств в районі, загальне керівництво підприємством. Фінансово - планова робота. Бізнес планування.
Додати місце роботи

Освіта
Ярославська фінансова академія
Росія. Ярославль
Редагувати
фінансист-економист 1986
Додати навчальний заклад

Свій розділ
Комп?ютерні навички
Редагувати
Володіння ПК, 1С бухгалтерія, офісні програми.MS Office,TecDoc.ETKA.EKAТ
Водійське посвідчення
Редагувати
Категорія B,C . Стаж керування- 20 р.
Личные качества
Редагувати
- Цілеспрямованість,
- Комунікабельність,
- Самоконтроль,
- Досягнення поставлених цілей,
- Досвід керівної роботи,
- Досвід прямих продажів,
- Вміння працювати в команді,
- Постійне підвищення професійних якостей.

Военная служба
Редагувати
Служба у УМВС - Начальник відділу
Служба в ЗС - Начальник фінансової служби
Мета
Редагувати
Отримання посади в стабільній, що розвивається компанії. Придбання навичок і вмінь в області продажів для подальшого професійного та кар'єрного розвитку.
Додати свій розділ

Володіння мовами
Російська (рідна)
Можу проходити співбесіду цією мовою
Редагувати
Українська (рідна)
Можу проходити співбесіду цією мовою
Редагувати
Додати мову


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: