Резюме от 24 сентября 2017

Сероветник Василий Васильевич

Инженер по качеству

Полная занятость.

Дата рождения:
2 октября 1973 (44 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — средний

Дополнительная информация

Професійні знання, навички та досвід:
- робота
- робота інженером на великому виробничому підприємстві по системі менеджменту якості міжнародного рівня;
- аналіз продажів товарів та послуг;
- аналіз представлених звітів про господарську діяльність підрозділів;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат;
- робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- контроль виконання планових показників;
- розробка та підписання договорів;
- робота з податковою інспекцією та іншими державними органами;
- знання бухгалтерського обліку, робота в програмі 1С:Підприємство 8.2;
- робота з програмним забезпеченням MS Office (Word, Excel, Outlook, Access) Internet.

Досвід роботи:
•з 09.1999 по 05.2004 ВАТ «Стахановський завод технічного вуглецю» - інженер виробничого відділу, бухгалтер: планував випуск продукції, розробляв технічну документацію процесу виробництва підприємства; у складі фінансової групи займався бюджетуванням для оптимізації витрат виробництва, розподілу ресурсів та підвищення ефективності роботи підприємства; виконував аналіз господарської діяльності підприємства, працюючи з великими базами даних; контролював технічні процеси виробництва і якість продукції відповідно до ISO9001.
•з 05.2004 по 02.2012 Державна податкова служба України - ревізор, інспектор, адміністратор: здійснював адміністрування податку з доходів фізичних осіб підприємств; адміністрував діяльність приватних підприємців; проводив податковий аудит підприємств, керував бригадою при виїзних перевірках на підприємствах.
•з 03.2012 по 04.2015 Приватний підприємець (Бухгалтерський облік та аудит, організація і адміністрування вантажних перевезень, посередництво в торгівлі): організував роботу з бухгалтерського обслуговування клієнтів, складання звітності контролюючим органам; заснував диспетчерську службу з організації вантажних перевезень з власним персоналом працівників 7 чоловік; надавав посередницькі послуги в торгівлі кавою і чаєм.
•з 05.2015 по 09.2016 Головне управління Державної фіскальної Служби України в Житомирській області (аудит) – ревізор: здійснював аналіз прибутків та витрат підприємств на предмет правильності нарахування та повноти сплати податків і зборів.

Фінансовий директор,
січень 2017 - по теперішній час.
ТОВ "Імпульс-Транс"

Оптимизація витрат групы компаній, оптимизація оподаткування, контроль фінансових потоків, контроль подачи звітності и сплат до бюджету, планування майбутніх витрат та доходів. Вирішення кадрових питань

Освіта:
з 09.1997 по 07.1999 Регіональний інститут менеджменту, м.Луганськ. Облік і аудит. Аналіз господарської діяльності підприємств
з 09.1993 по 07.1998 Українська інженерно-педагогічна академія, м.Харків. Технологія і комплексна механізація видобутку корисних копалин. Професійне навчання.
Додаткова освіта: Свідоцтво про підвищення кваліфікації - 1С:Підприємство [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») рік.

Додаткові навички: Маю досвід постановки завдань перед програмістами. Створюю власні сайти в глобальній мережі Інтернет. Маю права категорії В,С і стаж водіння авто.
Знання мов: українська, російська – вільно, англійська - рівень Pre-Intermediate, німецька - базовий.
Примітка: Маю пільгу – відшкодування роботодавцю заробітної плати та нарахувань державою протягом 6 місяців .


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: