Резюме от 30 ноября 2016

Геревич Ірина Романівна

Референт, помчник керівника, 3 500 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
17 июля 1983 (33 года)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Резюме

Геревич Ірина Романівна

Дата народження: 17 липня 1983

Домашня адреса:
вул. Дорошенка, 66, кв. 7а
Львів, 79000
Україна

Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: одружена
Освіта:

Липень 2006 – Червень 2008 Європейський Державний Університет, Львівське відділення,
кафедра економіки і менеджменту
Травень 2002 Участь у конференції НАТО “Європейський та
Євроатлантичний вибір України”, Київ
Червень 2002 Проходження практики в Українських Інформаційних агенціях
та Міністерстві Закордонних Справ України у Києві.
Липень 2001 Ознайомлення із роботою Українських Посольств за кордоном
(Польща, Австрія, Угорщина, Словаччина).
2000-2005 Львівський Національний Університет ім. Івана Франка,
факультет міжнародних відносин.
1991-2000 Вузлівська середня школа, Радехівський р-н, Львівська обл.

Досвід роботи:

Липень 2008 і до сьогодні Економіст, ТОВ «Укртелемонт Груп», Західний регіон.

Квітень 2007 – Червень 2008 Референт, Нокіа Сіменс Нетворкс Україна, Західний Регіон.

Червень 2006 – Березень 2007 Референт, Сіменс Україна, Західний Регіон.

Вересень 2005 – Травень 2006 Асистент кафедри міжнародних відносин і дипломатичної
служби, Львівський Національний Університет ім. І.Франка.

Мови: Українська (рідна), Російська (вільно), Англійська (вільно),
Польська ( початківець), Німецька (зі словником).

Додаткові навики: Володіння комп’ютерними програмами (Word, Excel, Power
Point, Outlook Express), користувач Бази Даних CAPRI,
водійські права категорії “B”.


Професійні навики: Ведення бази даних документації,
Складання та перевірка кошторисів,
Складання прогнозованої собівартості продукту,
Ведення договорів із підрядними організаціями,
Ведення переговорів із підрядними організаціями, щодо
виконання контракту,
Підтримка договорів для функціонування офісу (оренда
офісу, прибирання, доставка питної води, телефонний зв’язок,
Інтернет, та ін.).



Особисті якості: Аналітичний склад розуму, віддана роботі, здатна
прогнозувати ситуації, напористість, комунікабельність.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: