Резюме от 17 февраля 2017

Семяниста Тетяна

Керівник відділу маркетингу, комерційний директор

Полная занятость.

Дата рождения:
26 ноября 1974 (42 года)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Освіта:
2003-2005 НУ «Львівська Політехніка» (менеджмент організацій)
1997-2003 ЛНУ ім. І.Франка (українська філологія)

Досвід роботи:
12.2014-11.2016 – Енергосервісна компанія «Адамсон». Посада – комерційний директор.
-асортиментоутворення
-закупка на "макро" і операційному рівні (+ організація доставок товару в магазин, відправлення товару покупцям, інша необхідна логістика)
-проведення переговорів і укладення договорів про співпрацю з постачальниками, робота по досягненню знижок і кращих умов
-контроль роботи відділу продажів
-розробка цінової політики
-здійснення операційного ціноутворення для всіх продуктів компанії
-маркетинг і просування компанії

01.2011-07.2014 – «ЖЖУК», спеціалізована мережа по продажу мобільних телефонів, планшетів, ноутбуків, цифрових фотоапаратів та аксесуарів. Посада – керівник відділу маркетингу.
-детальна розробка нового бренду (разом з Огілві Груп)
-керівництво розробкою стратегічних і детальних маркетингових планів компанії
-розробка розділу «Маркетинг» при підготовці бізнес-плану
-розробка та регулярний перегляд форматів (за ціною та асортиментом) торгових точок мережі
-систематичний перегляд асортименту товарів та послуг в кожному форматі
-організація контролю за дотриманнями стандартів викладки товару та послуг в кожному форматі
-підготовка та узгодження з керівництвом бюджетів на проведення робіт
-здійснення оперативного контролю за щоденною роботою відділу маркетингу
-організація систематичної співпраці з відділами продажів та закупок
-затвердження вибору дослідницьких, креативних, рекламних та інших сторонніх організацій для проведення необхідних робіт
-розробка і реалізація маркетингових акцій і кампаній, спрямованих на зростання товарообігу та впізнаваності бренду
-проведення аналізу результатів маркетингових заходів
-регулярний контроль за дотриманнями стандартів зовнішньої візуалізації магазинів

08. 2009-12.2010 р. – «МЕНС», мережа магазинів мобільного зв’язку. Посада – керівник відділу маркетингу
-розробка та впровадження маркетингової стратегії
-розробка та регулярний перегляд форматів (за ціною та асортиментом) торгових точок мережі
-систематичний перегляд асортименту товарів та послуг в кожному форматі
-регулярний перегляд політики ціноутворення в кожному форматі
-регулярний контроль за дотриманнями стандартів викладки товару та послуг в кожному форматі
-регулярний контроль за дотриманнями стандартів зовнішньої візуалізації магазинів
-розробка процедури відкриття нової торгової точки
-визначення оптимального формату для нової торгової точки
-організація комунікації бренду та ключових елементів ринкової пропозиції всередині та назовні компанії
-організація тимчасових акцій та заходів з просування ринкової пропозиції компанії на ринок
-управління спеціалістами відділу

01-07.2009 р. – директор ТзОВ «Рекламного агентства «Аврора»
-відкриття ТзОВ, узгодження статуту із співзасновниками товариства
-підбір офісу
-контроль над виконанням Агентством фінансових зобов’язань: своєчасної оплати податків, заробітної плати, оплати рахунків постачальників
-контроль над документообігом
-контроль щодо виконання усіх зобов'язань перед Засновниками, органами влади, Замовниками
-підбір та навчання персоналу

2008-2009 р. – баїнгова агенція Боард-вей. Посада - заступник начальника відділу реклами ТзОВ «Боардвей»
-Баїнг медіа-площин, медіа планування

2001-2008 – Ельдорадо, один з найбільших рітейлерів на ринку побутової техніки. Посада – регіональний менеджер з реклами
-відкриття нових магазинів по Західній Україні, рекламна підтримка відкриття
-оформлення магазинів згідно корпоративного стилю компанії
-проведення тендерів серед РА на обслуговування компанії Ельдорадо
-укладення договорів з підрядниками на виконання робіт
-контроль над якістю проведення та строками виконання робіт
-складання річного бюджету, контроль за його виконанням
-медіа планування, підбір рекламо носіїв, аналіз ефективності рекламо носіїв
-відстеження рекламної активності конкурентів
-моніторинг цін на предмет конкурентоздатності
-підготовка та подання аналітичних матеріалів керівництву

1998-2001 – менеджер з продажу ТРК «Львівська хвиля»

Навики:
Знання мов: англійська (рівень Pre-Intermediate), польська (розмовна), українська і російська (вільно)

Комп’ютер: Intel-сумісні (Windows 95, 98, Me, NT, 2000, XP) – Word, Excel, Outlook на рівні досвідченого користувача, основи Photoshop, Corel Draw, 1:С Бухгалтерія 8.2

Додаткові відомості:
Наявність власного авто, права категорії В.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: