Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 квітня 2019

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3712968

Бухгалтер (первинна документація), 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 05.2018 по 08.2018 (3 місяці)
Кінно-спортивний клуб, Київська обл. (надання послуг)

Бухгалтер: первинна документація (виписка рахунків, видаткових накладних, акти виконаних робіт, заповнення авансових звітів, виписка доручень на матеріальні цінності, рознесення банківської виписки в 1С, звірка з контрагентами , акти звірки, внесення приходних накладних в 1С.)

Бухгалтер

з 01.2017 по 04.2018 (1 рік 3 місяці)
Аутсорсінгова компанія, Київ (надання бухгалтерских послуг)

Бухгалтер: первинна документація (виписка рахунків, видаткових накладних, формування податкових накладних , акти виконаних робіт, заповнення авансових звітів, робота з клієнт банком, виписка доручень на матеріальні цінності, звірка з контрагентами, внесення прибуткових накладних в 1С, рознесення виписки банка в 1С,
Інспектор по кадрам: прийом та звільнення працівників, ведення Наказів з відділу кадрів, ведення трудових книжок, надання довідок. Ведення табелю обліку робочого часу, ведення Наказів на відрядження
Офіс менеджер: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення Наказів по підприємству, оформлення листів, оформлення договорів з кур’єрськими компаніями та відправка документації, заказ канцтоварів, питної води.

Бухгалтер ( первинна документація), інспектор по кадрам, офіс - менеджер

з 09.2009 по 01.2016 (6 років 4 місяці)
ТОВ "Енвітек", Київ (проектні роботи, поставка обладнання, монтажні роботи)

Бухгалтер: первинна документація (виписка рахунків, видаткових накладних, податкових накладних , акти виконаних робіт, заповнення авансових звітів, ведення Наказів на відрядження, робота з клієнт банком, виписка доручень на матеріальні цінності. Оформлення зарплатних карток у банку.
Інспектор по кадрам: прийом та звільнення працівників, ведення Наказів з відділу кадрів, ведення трудових книжок, надання довідок.
Офіс менеджер: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення Наказів по підприємству, оформлення листів, отримання довідок про відсутність заборгованості з податкової інспекції, отримання довідок з ЄДРПОУ , відкриття у посольстві візи для ділової поїздки керівництва, оформлення договорів з кур’єрськими компаніями та відправка документації, заказ канцтоварів, питної води, заказ потрібних матеріалів для виконання заказів, організація відряджень (заказ квитків, готелей),

Начальник відділу кадрів

з 10.2007 по 08.2009 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "ПК "Еверест", Київ (покрівельна компанія)

Виконання обов’язків:
Інспектор по кадрам: прийом та звільнення працівників, ведення Наказів з відділу кадрів, ведення трудових книжок, надання довідок.
Бухгалтер: заповнення авансових звітів, ведення Наказів на відрядження, виписка доручень на матеріальні цінності.
Офіс менеджер: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення Наказів по підприємству, відправка документації, заказ канцтоварів, питної води, заказ потрібних матеріалів для виконання заказів, організація відряджень (заказ квитків, заказ готеля).

Інспектор по кадрам

з 03.2005 по 11.2006 (1 рік 8 місяців)
ТОВ «ТОРС-СТРОЙ», Київ (зв"язок)

Інспектор по кадрам: прийом та звільнення працівників, ведення Наказів з відділу кадрів, ведення трудових книжок, надання довідок.
Бухгалтер: заповнення авансових звітів, ведення Наказів на відрядження, виписка доручень на матеріальні цінності.
Офіс менеджер: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення Наказів по підприємству, відправка документації, заказ канцтоварів, питної води, організація відряджень (заказ квитків, заказ готеля).

Економіст

з 02.1999 по 03.2005 (6 років 1 місяць)
ПП «СІМКО», Київ (Транспорт, логістика)

Економіст: оформлення договорів, акти виконаних робіт.
Інспектор по кадрам: прийом та звільнення працівників, ведення Наказів з відділу кадрів, ведення трудових книжок, надання довідок.
Бухгалтер: заповнення авансових звітів, ведення Наказів на відрядження, виписка доручень на матеріальні цінності.

Менеджер

з 08.1998 по 02.1999 (6 місяців)
ЗАТ «Союз-краска», Київ (Видавництво, поліграфія)

Офіс менеджер: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення Наказів по підприємству, відправка документації, заказ канцтоварів, питної води, надання довідок.

Освіта

Державний заклад «Київський індустріально-педагогічний коледж»

Спеціальність: Професійне навчання з обробки матеріалів на верстатах та автоматичних лініях. Кваліфікація: молодший інженер-майстер виробничого навчання., Київ
Незакінчена вища, з 1989 по 1992 (2 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр «Перспектива – ХХ століття» Спеціальність: Бухгалтер

2001 р (3 міс)

Підвищення кваліфікації. Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК» Спеціальність: Менеджер з персоналу.

2007 р. (1 міс)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк Банківська справа

Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — середній

Додаткова інформація

У 2001 р. навчання
Учбовий центр «Перспектива – ХХ століття»
Спеціальність: Бухгалтер
У 2007 р. Підвищення кваліфікації.
Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК»
Спеціальність: Менеджер з персоналу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: