Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 лютого 2022 PRO

Людмила

Заступник начальника, головний економіст, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комірник

з 07.2018 по нині (5 років 9 місяців)
OEX Cursor S.A., Варшава (Маркетінгове агенство, торгівля)

Формування та відправка замовлень клієнтам, робота з первинною документацією понад 50 компаній, прийом товарів різних групп, та розподіл товарів на катеорії...

Головний спеціаліст відділу торгівлі

з 04.2017 по 07.2018 (1 рік 3 місяці)
ПАТ "Укрпошта", Кропивницький (Кіровоград) (Транспорт, логістика)

- Взаємодія з постачальниками (формування замовлень),контроль виконання умов договорів, керування залишків на складі й у товаропровідній мережі з урахування аналізу показників стану товарної бази оборотності, реалізації, залишків, кількості нульових позицій, товару без руху, аналіз руху запасів, тенденції розвитку продажу, номенклатури, історії продажу, термінів постачань;
- контроль асортименту і цін у альтернативних постачальників товарів в регіоні, розподіл та нормування запасу, встановлення критеріїв і пріоритетів розподілу запасів за заявками підрозділів товариства;
- управління регіональними складами, контроль своєчасної доставки асортименту товару в роздрібні точки, оформлення облікових документів, ведення встановленої звітності, організація і проведення інвентаризацій;
- щомісячна звітність по доходам, контроль замовлень та реалізації товарів ТОВ «Дієса» («Ельдорадо») та ТОВ «Сатурн», аналіз виконання планових показників районів області.

Заступник начальника відділення

з 08.2010 по 11.2014 (4 роки 3 місяці)
АТ "Дельта банк", Кропивницький (Кіровоград) (Фінанси, банки, страхування)

- Залучення клієнтів фізичних та юридичних осіб. Організація якісного обслуговування клієнтів на підставі стандартів якості, затверджених Радою директорів банку, організація, забезпечення та контроль виконання працівниками відділення банку планів та рішень згідно наказів та розпоряджень банку, організація роботи працівників відділення банку щодо залучення клієнтів (фізичних та юридичних осіб), організація процесу з автокредитування, активний продаж інших кредитів, крос-продажі, забезпечення первинного контролю банківських операцій, складання та подання звітності, контроль та перевірка касових документів, відкриття поточних та депозитних рахунків, контроль роботи терміналів cash-in. Проведення консультації клієнтів по всіх продуктах банку, надання довідок, роз’яснення, інші послуги передбачені переліком операцій зазначених у положенні про відділення. Організація, забезпечення та контроль ефективності, якості, правильності та законності здійсненням відділенням банківських операцій, організація, забезпечення роботи та взаємодія всіх працівників відділення, контроль їхньої роботи, аналіз обсягу фінансових, матеріальних та кадрових потреб відділення. Організація, забезпечення та контроль належного та своєчасного обігу документів у відділенні.
- Наставництво по програмі ребрендінгу ПАТ «Кредитпромбанк»

Бухгалтер 1 категорії, зав.сектором обслуговування фіз.осіб операційного відділу

з 05.2008 по 07.2010 (2 роки 2 місяці)
ВАТ "Ощадбанк", Кропивницький (Кіровоград) (Фінанси, банки, страхування)

відкриття та ведення аналітичних рахунків за операціями ОПЕРВ, нарахування відсотків та комісійних доходів за кредитними операціями, формування документів дня, передача та зберігання їх в архів, здійснення фінансового моніторингу операцій клієнтів, які підлягають фін.моніторингу. Повний розрахунок проблемних кредитних справ до передачі до суду (розрахунки до суду),обслуговування клієнтів, тощо.

Товарознавець

з 09.2005 по 01.2008 (2 роки 4 місяці)
ВАТ "МК"Ятрань", Кропивницький (Кіровоград) (виробництво м*ясной продукції)

Контроль асортименту продукції на торгівельних точках та фірмових магазинах, оформлення замовлень продукції на торгівельні точки, участь у відкритті фірмових магазинів, контроль якості продукції та термінів реалізації, заключення договорів з компаніями, організаціями та підприємствами супутніх товарів для асортимента в фірмових магазинах.

Освіта

Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" м. Харків.

Факультет фінанси за спеціальністю економіст, Харьків
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 9 місяців)

диплом спеціаліста

Кіровоградський кооперативний технікум економіки і права ім.М.П.Сая

Продавец, Кропивницький (Кіровоград)
Середня спеціальна, з 1996 по 1997 (9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

курс тренінгового навчання "Психологія роботи з клієнтом: базові техніки продажу"

2012р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email 1С:Підприємство Opera Mozilla Firefox HCL Notes Google Chrome Касові операції

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні якості: - високий рівень працездатності, відповідальність, комунікабельність, компетентність, здатність встановлювати контакти, вміння вирішення проблем та прийняття рішень.
Особисті якості: - стійкість в стресових ситуаціях, цілеспрямованість, наполегливість, уважність, чемність, дисциплінованість, самокретична, маю почуття гумору.
Кого зацікавить моє резюме, зв’язатись зі мною можна по Viber [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
За сімейними обставинами з 2018 року проживаю і працюю за кордоном, готова повернутися в Україну.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: