Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 березня 2024 PRO

Ірина

Адміністратор, менеджер з продажу, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Турістична компанія ''ТОВ ТТВК TUI'', Одеса (Туризм)

Організація роботи туристичної агенції: загальне керівництво роботою співробітників, контроль термінів оплати турпродукту. Укладання договорів із партнерами-туроператорами.
Планування розвитку підприємства та нових напрямків у компанії.
Робота з прямими клієнтами, робота з VIP клієнтами з організації індивідуальних турів. Залучення нових клієнтів та продаж туристичних путівок (обробка онлайн-заявок, вхідних дзвінків);
Консультація клієнтів; підбір оптимальних турів;
Оформлення страховок;
Розширення бази клієнтів.
Супроводження туристичних груп.
Бронювання номерів у готелях;
Придбання або бронювання квитків (авіа, залізничні, автобуси тощо);
Бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда автомобілів, харчування та інше).
Збільшила кількість клієнтів, набрала свою базу клієнтів.

Касир

з 11.2017 по 10.2018 (11 місяців)
Державна лотерея, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення касових операцій
робота з касовим апаратом, терміналом, кардрідером та ін.
складання касової звітності, у т.ч. ведення касової книги
проведення інкасації
прийом, облік, видача, зберігання коштів
проведення інвентаризацій

Адміністратор

з 07.2015 по 11.2017 (2 роки 4 місяці)
Готель "Вилла Лаванда", Одеса (Туризм)

Функціональні обов'язки .
оформлення броні номерів;
прийом та розміщення гостей готелю;
інформування мешканців про надання додаткових послуг на платній основі;
прийом замовлень на надання додаткових платних послуг та контроль за їх виконанням;
проведення розрахунку постояльців та виселення;
підготовка звітної документації;
донесення інформації клієнтам готелю про правила перебування,
контроль виконання постояльцями правил внутрішнього розпорядку готелю;
прийом дзвінків, електронної пошти, вихідні дзвінки.
бронювання та підтвердження броні на booking та інших сайтах компанії.
вирішення різноманітних конфліктних ситуацій;
контроль роботи та якість обслуговування персоналу готелю;
виконання окремих службових завдань безпосереднього начальника;
вирішення адміністративно-господарських питань.
розгляд претензій, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням клієнтів.

Адміністратор

з 01.2008 по 01.2015 (7 років)
Кафе-ресторан " У Михайла ", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття/закриття закладу, здача під охорону;
підготовка закладу до роботи;
консультування та прийом замовлень на торжество;
рішення конфліктних ситуацій у закладу,
організація ефективної та безперервної роботи закладу;
забезпечення умов для якісного обслуговування гостей;
контроль дотримання дисципліни і виконання роботи персоналу;
виконання окремих службових завдань начальника;
рішення адміністративно-господарських питань;
спостереження чистоти на протязі зміни (зал ,зовнішній вигляд офіціанта/бармена, чистота робочих місць);
взаємодія з постачальниками, планування замовлення.
складання графіка роботи персонаоу. Професійні досягнення:

На протязі роботи в цьому закладі пройшла дорогу по кар'єрній драбині від бармена до адміністратора.

Маклёр

з 06.2005 по 01.2008 (2 роки 7 місяців)
Бильярдний клуб, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечувати організацію відпочинку та культурного обслуговування відвідувачів. Надавати для користування у довіреному залі більярдний інвентар. Стежить за чистотою. Сприяти розвитку майстерності граючих. Слідкувати за тим, щоб гравці не порушували правила поведінки та режим роботи.

Освіта

Одеський національний університет імені І.І.Мечнікого

Соціологія, Одеса
Незакінчена вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Пользователь ПК

Додаткова інформація

Уважність, відповідальність, уміння швидко адаптуватися в новому колективі, стресостійкість, старанність, навченість.
- Впевнений користувач ПК . Організація зустрічей, ведення документообігу.
Знання певних комп'ютерних програм: MsWord, Excel, Internet, 1C;
Вміння працювати з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, факс)
навик вирішення конфліктних ситуацій;
навики телефонних переговорів;
організаторські здібності;
грамотно поставлене мовлення;
навик обслуговування клієнтів, вміння виявляти тактовність та толерантність;
комунікативні навики, вміння привернути до себе довіру колег, керівництва.
Вміння знайти підхід до клієнта та зрозуміти, що йому потрібно; Вміння швидко оцінити ситуацію та прийняти правильне рішення; Хороша пам'ять.

Мета: Отримання перспективної, стабільної роботи, з можливістю подальшого кар'єрного зростання та розвитку. Готова розглянути можливість реалізувати себе в нових сферах діяльності. Зі свого боку гарантую відповідальний підхід до справи, порядність, активність. Без шкідливих звичок .

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: