Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 вересня 2023 PRO

Олександр

Керівник IT-відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу інформаційних технологій

з 04.2023 по 09.2023 (5 місяців)
OKKO, Львів (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
Управління відділом технічної підтримки (10 співробітників)
Технічна підтримка користувачів Центральних офісів та комерційних підприємств (+2000 співробітників). Формування команди технічної підтримки. Мотивація команди.
Контроль задач та проєктів.
Контроль обробки та виконання запитів замовників, моніторинг виконання заявок. Врегулювання конфліктних ситуацій.
Розробка документації (стандарти, посадові інструкції і т.д.).
Тижнева звітність по фокусних проєктах та результатах роботи відділу.
Проведення online/offline навчань співробітників, створення презентацій.
Забезпечення якісної підтримки бізнесу.


Досягнення:

- Модернізація СКМ на одному з заводів Компанії (80 робочих місць). Контроль виконання договору підрядником. Комутація шаф, проведення СКС до робочих місць. Контроль специфікації;
- Перевезення та підключення офісу на іншу локацію (40 робочих місць);
- Підключення IP-телефонії в т.ч. Teams;
- Стандартизація ІТ обладнання;
- Створення Бази Знань та інтеграція в систему Service Desk (IBM);
- Створення матриці відповідальності між ІТ підрозділами;
- Інвентаризація ліцензій та софту, закріплення за користувачами;
- Надання рекомендацій по покращенні якості роботи 1-ї лінії підтримки.

Керівник сектору технічної підтримки користувачів

з 01.2020 по 01.2023 (3 роки)
Контінентал Фармерз Груп, Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Технічна підтримка користувачів, перша та друга лінія, розподіл задач між сектором служби, написання інструкцій;
Ескалація звернень;
Побудова єдиної точки звернень;
Формування команди технічної підтримки користувачів
Координація/контроль обробки та виконання запитів замовників, моніторинг виконання заявок
Впровадження системи управління заявками і звітності по показниках ефективності роботи підрозділу
Управління 1-ою лінієї підтримки та координація роботи 2-ої лінії
Впровадження SLA/SLM, CMDB, Управління конфігураціями, довідники, зв'язки між компонентами CMDB (в т.ч. графічне відображення).
Впровадження автоматизованих узгоджень для надання доступів до інформаційних систем компанії та інших послуг, які потребують узгодження.
Наповнення, переміщення та контроль оновлення CMDB
Забезпечення цілодобової підтримки бізнесу;
Розробка та контроль написання стандартних операційних процедур (облік та рух ІТ обладнання, стандарти та експлуатація ІТ обладнання, мобільний зв'язок...);
Зменшення витрат на обслуговування ІТ обладнання, друк, мобільний та стаціонарний зв'язок, інтернет канали та інше. Аналіз та подання звіту, щодо відхилення прогнозування.

Освіта

ТНЕУ

ФКІТ, Тернопіль
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Факультет інформаційних технологій

Додаткова освіта та сертифікати

Просунуте адміністрування Omnitracker (ITSM)

1 міс

Знання і навички

MS Office Active Directory DHCP MS Exchange Server GPO ITIL ITSM LAN Впровадження ITSM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — просунутий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Ващишин Олександр

Дата народження:
23 Тра 1987

Регіон:
Тернопіль

Можливість переїзду: так

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Керівник сектору технічної підтримки


Ключова інформація


ОС Windows server, windows xp, 7, 8, 10. AD, Exchange, MS Office, Omni Tracker
Участь та реалізація проекту автоматизації обліку картоплі (поле-склад)
Впровадження електронної подачі звітності в контролюючі органи
Проведення тендерної закупівлі, заключення договорів
Складання бюджету ІТ

Побудова системи технічної підтримки (Helpdesk\Service desk), call-центр, єдина точка звернень, SLA, CMDB. Визначення пріоритетів виконання завдань, окремий підхід до кожного співробітника, реакція на звернення VIP співробітників .
Тренінг з інформаційної безпеки.
Пройдено курси навчання Олександра Висоцького («Технологія навчання», «ЦКП і обмін», «Оргструктура», «Професіоналізм»...)
Мови : Українська, Російська, Англійська Intermediate lvl

Досвід роботи


Менеджер з ІТ забезпечення
Кві 2016 - Січень 2020
МРІЯ Агрохолдинг (http://mriya.ua)
від 100 до 250 співробітників АПК (Агропромышленный комплекс)
моніторинг ринку контрагентів, економія бюджету
•заключення договорів з контрагентами
•складський облік, проведення та автоматизація інвентаризацій ОЗ
•контроль складських запасів ІТ обладнання та закупівля нового
•складання та контроль бюджету департаменту ІТ
•забезпечення співробітників якісним та найдешевшим мобільним зв'язком та інтернетом
•супровід старих та підключення нових (в т.ч. резервних каналів зв'язку)

старший фахівець з інформаційних технологій
Кві 2013 - Кві 2016 (3 роки 1 міс)
МРІЯ Агрохолдинг (http://mriya.ua)
від 100 до 250 співробітників АПК (Агропромышленный комплекс)
автоматизація обліку продукції на підприємстві
•впровадження мережевої версії електронної бухгалтерської звітності "M.E.doc" та подальший супровід
•проведення навчання співробітників, створення інструкцій
•налаштування та супровід систем клієнт-банк (усі ключові банки України)
•розподілення прав доступу до мережевих ресурсів

фахівець з інформаційних технологій
Лют 2011 - Кві 2013 (2 роки 3 міс)
МРІЯ Агрохолдинг (http://mriya.ua)
від 100 до 250 співробітників АПК (Агропромышленный комплекс)
Технічна підтримка користувачів, перша лінія підтримки.
•Налаштування АРМ (автоматизоване робоче місце) співробітників
•прокладання та налаштування СКС
•підключення та налаштування периферійних пристроїв
•формування карт полів з даних GPS обладнання

Освіта


ТНЕУ (Тернопіль)
рік закінчення 2009
Інформаційні технології

Володіння мовами


Англійська - середній
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати


Особиста ефективність(Тернопіль)
рік закінчення 2016

Пройдено курси навчання Олександра Висоцького («Технологія навчання», «ЦКП і обмін», «Оргструктура», «Професіоналізм»...)

Тренінг з інформаційної безпеки. (Тернопіль)
рік закінчення 2013
Тренінг з інформаційної безпеки.

Сертифікат про присвоєння кваліфікації "Менеджер з ІТ збезпечення"

Додаткова інформація


Додаткова інформація
Особисті якості : відповідальність, врівноваженість, цілеспрямованість, розуміння свого кінцевого продукту, активність, мультизадачність.
Готовий до роботи в «овертайм» та відряджень. Готовий брати на себе відповідальність у прийнятті рішень. Впевнений, що для компанії необхідно знаходити найякісніші, і в одночас, найдешевші рішення, котрі необхідні бізнесу.
Водійські права: Категорія A, B
Закордонний паспорт в наявності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: