Резюме от 19 июня 2017

Котик Андрій Вадимович

Управляючий, 10 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
17 марта 1984 (33 года)
Город:
Львов
Готов к переезду:
Винница, Ивано-Франковск, Киев, Одесса, Ужгород, Хмельницкий, Черновцы


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Досвід роботи:

Водій міжнародник - директор (2008р. - 2011р.)"Нютон-Транс"Калуш, "МЕРКУРІЙ ХОЛДИНГ ГРУП" Голандія в той же час:
- Вантажоперевезення, логістика "Україна-Європа"

Особистий водій (2011р. - 2012р.) "Redisson Blu Bukovel"
- супроводження цінних вантажів та персон.

Управляючий міні-готелю "Замок Бельведер" (2012 - 2014) Буковель.
- Організація безперебійної роботи готелю;
- Відстеження динаміки попиту, моніторинг ринку готельний послуг;
- Збір та аналіз інформації про нововведення інноваціїних тенденції в готельній справі;
- Підготовка номерів для гостей, планування завантаженості готелю;
- Контроль дотримання якості обслуговування, розміщення реклами в інтернеті;
- Навички роботи в системі бронювання;

Управляючий Готельно Ресторанного Комплексу "Берег" (2014р - 2016р) Буковель.
- управління готельними комплексами
- бюджетування. планування витрат і доходу.
- опрацювання концепцій роботи закладу і їх позиціонування на ринку; визначення напрямків розвитку.
- Розробка та впровадження комерційної політики підприємства (підготовка та затвердження бізнес-плану, контроль над виконанням бізнес-плану, захист результатів фінансової діяльності перед засновниками, досягнення фінансового результату; підвищення прибутковості;
- Ведення господарської діяльності, робота з постачальниками - аналіз комерційних пропозицій, укладання договорів, контроль за виконанням договірних умов;
- координація дій і контроль роботи за напрямом «Продажі» номерів готелю;
- організація роботи проектів відповідно до специфіки абсолютно різних напрямків кожного з них.
- право першого підпису;
- розробка маркетингового плану;
- формування і впровадження основних і додаткових послуг гот.ресторанного комплексу;
- складання штатного розкладу комплексу. Складання функціональних обов'язків співробітників. Проведення співбесід з претендентами на різні посади;
- розробка меню ресторану / кафе і послуги "room-service"
- ведення переговорів, укладення договорів з представниками;
- розробка ТЗ для сайтів проектів;
- юридичне оформлення роботи ресторану;
- ведення управлінського обліку;
- робота з ресторанної програмою обліку, готельної програмою;
- контроль за матеріально-технічним забезпеченням комплексу;
- контроль ремонтних робіт, робота з технологами, закупівля декору, меблів і будматеріалів (спільно з виконробом), закупівля обладнання, матеріалів та інвентарю.
- переговори / складання / підписання договорів про співпрацю з турагентствами
- контроль оплат
- робота з електронною системою бронювання та управління
- первинна бухгалтерія
- організація трансферів
- врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами, вирішення спірних питань
- маркетингові дослідження ринку готельно-ресторанних послуг регіону
- організація різних акцій і заходів для залучення клієнтів.
- організація розміщення реклами комплексу, згідно поставленого завдання керівництва
- забезпечення завантаження і її підвищення готельного номерного фонду та ресторану
- Розробка та замовлення рекламної поліграфії
- постійне спілкування з клієнтами для оптимізації послуг, що надаються.
Також займаюся підприємницькою діяльністю - сфера роздрібної торгівлі.(Сувеніри)

Освіта:

1999р.-2001р Калуський Хіміко-Технологічний Технікум "Фінанси" -Молодший спеціаліст. Калуш.
2001р.-2005р. Інститут Менеджменту та Економіки "Готельно-ресторанну справа, туризм" - Бакалавр.
2005р.-2008р. Харківський Національний Університет Внутрішніх Справ. "Юридична справа" - Молодший Спеціаліст.

Професійні та інші навички
Навички роботи з комп'ютером
Досвідчений користувач.
MC Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook ...) 1С:Підприємство.
Досвід запуску проектів з "0" (5 років досвіду)
Експерт, використовую в даний час.
Оптимізація оподаткування (5 років досвіду)
Експерт, використовую в даний час.
Робота із законодавчою базою (5 років досвіду)
Експерт, використовую в даний час.

Знання мов
Англійська - базовий
Українська - експерт
Російська - експерт

Особисті якості:
- Організаторські здібності, орієнтація на результат;
- Аналітичне, стратегічне мислення;
- Висока працездатність;
- Знання бізнес-процесів;
- Навички ділового спілкування;
- Стресоустойчівость;
- Комунікабельність;
- Вміння нести відповідальність за прийняті рішення;
- Постійне особистісний і інтелектуальний розвиток,
- Вміння управляти командою,
- активна життєва позиція.

Сімейний стан: розлучений.

Хобі: спорт, читання, музика, подорожі.

Шкідливі звички: куріння


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: