Резюме от 16 мая 2017 PRO

Янчиков Юрий Иванович

Директор ресторану, готелю, 25 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
15 января 1982 (35 лет)
Город:
Киев
Готов к переезду:
Хмельницкий


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Директор по персоналу

с 12.2015 по 12.2016 (1 год)
ТОВ" INTER ENERGY GROUP"(чисельність працівників 365), Київ (Енергетика,Виробництво,ЗЕД))

- Здійснював підбір,прийняття та адаптацію персоналу, організаційної структури компанії та чисельності персоналу;
- планував стратегію управління персоналом компанії, коучинг, менторинг;
- проводив комплекс заходів щодо оптимізації персоналу,нормування праці та проводив оцінку кадрового потенціалу компанії;
- здійснював формування команди, оцінки та контролю організаційної поведінки;
- приймав участь у розвитку та навчанні персоналу компанії,використовуючи різноманітні технології;
- керував кар'єрою,як новим видом розвитку персоналу,сформував кадровий резерв компанії;
- планування та бюджетування;
- моніторинг систем оплати праці: тарифні ставки та грейдинг;
- побудова системи мотивації персоналу на основі KPI;
- створення корпоративного навчального центру.

Директор Служби Ресторанного Сервісу

с 11.2012 по 11.2015 (3 года)
ТОВ "Готель Менеджмент"( чисельність працівників 274), Київ ((Готелі,ресторани,заклади громадського харчування))

- здійснення фінансового,кадрового,податкового,управлінського обліку та менеджменту служби ресторанного сервісу;
- управління виробничими процесами та якістю;
- моделювання бізнес-процесів та процесорне управління діяльністю;
- формування,затвердження та виконання бюджету,управління бюджетним процесом та управління проектами;
- планування та прогнозування продажів,складання планів з продажів та їх виконання;
- аналіз ринку ресторанних послуг, тенденцій та інновацій,внутрішній аудит та аналіз розвитку на всіх процесах;
- управління відносинами з клієнтами, їх пошук та формування бази,управління відносинами з VIP- клієнтами;
- збільшення продажів, управління асортиментом,ціноутворення, пошук каналів збуту продукту компанії;
- проведення конференцій, бенкетів та фуршетів,
- консолідовано з лінійними керівниками СРС розробка меню ресторанів готелю та їх запуск;
-оперативний контроль всіх процесів ресторанів, з метою виконання планів та отримання максимального прибутку;
- організація роботи персоналу та управління;
- підтримка високого рівня обслуговування,сервісу та розвиток корпоративної культури компанії;
- консолідація в роботі з іншими службами та департаментами компанії;

Директор ресторану

с 05.2010 по 10.2012 (2 года 5 месяцев)
ДП "Готельний комплекс "Київ", Київ ((Готелі,ресторани,заклади громадського харчування))

- проводив та організовував конференції, бенкети, фуршети, офіційні прийоми та інші заходи;
- організація та управління роботою ресторану, виробництва та персоналу;
- організація обслуговування гостей згідно високих стандартів сервісу та обслуговування;
- моніторинг та впровадження меню ресторану спільно з завідуючим виробництвом та шеф-кухарем ресторану;
- робота с калькуляційними та технологічними картами бару та виробництва;
- спілкування з гостем, формування меню-замовлення під заходи замовника;
- вирішення конфліктних ситуацій та непорозумінь з гостем ресторану та в серединні колективу;
- організація підвищення рівня професійного рівня персоналу;
- оцінка,аналіз та звітність.

Заступник Генерального Директора

с 04.2005 по 05.2010 (5 лет 1 месяц)
ДП "Столичний квартал" ТОВ "Корпорація столиця", Київ (Будівельна компанія)

Трудовий шлях від бармена до заступника генерального директора:
-бармен 6 місяців;
-старший бармен 4 місяці;
-адміністратор 1 рік та 1 місяць;
-директор ресторану 2 роки;
-заступник генерального директора 1рік.
-управління виробництвом,баром,складом,персоналом;
-управління маркетингом, продажами,фінансово-господарським департаментом;
-управління постачальниками,договірна робота;
-робота з контролюючими органами,отримання ліцензій та дозволів;
-звітність, наявність права підпису.


Образование

City Business School

"Майстер Ділового Адміністрування", Киев, Київ

Высшее, с 06.2016 по 02.2018 (1 год 8 месяцев)

Інститут Міжнародних Відносин Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка

"Менеджмент міжнародного бізнесу"( Магістр), Київ

Высшее, с 09.2008 по 02.2010 (1 год 5 месяцев)

Хмельницький Економічний Университет

"Фінанси та Кредит" (Спеціаліст), Хмельницький

Высшее, с 09.2001 по 07.2005 (3 года 10 месяцев)

Хмельницький Кооперативний Технікум

"Бухгалтерський облік", Хмельницький

Неоконченное высшее, с 09.1999 по 07.2001 (1 год 10 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Windows, MS Office, Internet, R-Keeper - досвідчений користувач , знання програм: S-House, 1:C, StoreHouse 4,Corel Draw, Adobe Photoshop.

Знание языков

  • Укаїнська — эксперт
  • Російська — эксперт
  • Англійська — эксперт

Дополнительная информация

Виходячи з понад 15-ти річного досвіду роботи мені вдалось досягнути професійного та внутрішнього зростання. Я зміг себе кращим чином організувати.Серед якостей,якими мене можна характеризувати наступні: ініціативність,уважність, відповідальність,впевненість та вміння зосередитись на головному, вміння вести переговори, дипломатичність, креативність та наполегливість.Я постійно підвищую рівень знань,вмію швидко приймати рішення та нести персональну відповідальність за її наслідками,вмію досягати бажаних результатів.Люблю свою роботу, люблю створювати та вдосконалювати.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: