Резюме от 21 января 2018 PRO

Душинская Ирина Александровна

Економіст, аналітик, бізнес-тренер, 8 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
5 августа 1983 (34 года)
Город:
Хмельницкий


Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

с 09.2017 по наст. время (4 месяца)
ПАТ "Укрпошта", Хмельницький (послуги зв'язку)

•Планування та організація роботи з навчання персоналу
•Проведення тренінгів, семінарів, конференцій, курсів підвищення кваліфікації згідно з навчальним планом та наказами, розпорядженнями з урахуванням впровадження новітніх методів навчання персоналу.
•Проведення систематичних заходів оцінки, тестування, діагностики роботи персоналу
•Практичне навчання молодих спеціалістів у період проходження ними стажування
•Організація проектів, спрямованих на розвиток працівників компанії
•Впровадження навчальних курсів
•Розробка нормативно-правових документів за напрямком діяльності
•Робота з підготовки навчальних матеріалів згідно стандартів, цілей та бачення компанії

Керівник сектору роздрібного бізнесу

с 10.2014 по 08.2017 (2 года 10 месяцев)
ПАТ "Пумб", Хмельницкий (Банк)

•Контроль над дотриманням працівниками підзвітних установ вимог нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів;
•Підбір і навчання персоналу; проведення первинних співбесід кандидатів;
•Планування роботи підлеглих відповідно до стратегії роботи банку;
•Складання проектів окремих показників бізнес-плану відділень та фінансовий аналіз їх роботи;
•Ведення переговорів з клієнтами, бізнес-партнерами встановлення прямих зв`язків;
•Формування управлінських звітів та ї аналіз

Головний менеджер відділу продажів

с 11.2011 по 09.2014 (2 года 10 месяцев)
ПАТ “ВТБ БАНК”, Хмельницкий (Банк)

•Організація роботи щодо залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу через інформування про діючі банківські продукти та послуги відповідно до Реєстру продуктового ряду;
•Оформлення заповідальних розпоряджень, довіреностей на право розпоряджатися депозитними, поточними рахунками;
•Оформлення індивідуальних сейфів в АБС Б2;
•Оформлення кредитів приватним підприємцям та юридичним особам;
•Проведення операцій з обслуговування клієнтів за депозитними, картковими, поточними рахунками та грошовими переказами;
•Забезпечення дотримання показників якості кредитного портфелю, визначених у внутрішніх нормативних документах Банку

Керівник відділення

с 08.2008 по 10.2011 (3 года 2 месяца)
ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”, Хмельницкий (Банк)

•Планування роботи підлеглих відповідно до стратегії роботи філії банку;
•Контроль за дотриманням підлеглими трудової дисципліни;
•Ведення статистик результатів діяльності відділення (клієнтопотік, прибуток і т. д.)
•Залучення нових клієнтів на обслуговування;
•Виконання установлених персональних планів та планів, доведених до відділення;
•Залучення зарплатних проектів корпоративним клієнтам.
•Оформлення кредитних карток та моніторинг проблемної заборгованості по ним;
•Залучення та відкриття депозитних вкладів, поточних рахунків;
•Здійснення відправлення та виплати грошових переказів;
•Прийом безготівкових платежів;
•Залучення клієнтів на банківське обслуговування.
•Розподіл потоку клієнтів під час “пікових навантажень” в операційному залі;
•Продаж банківських продуктів в рамках cross-selling


Образование

Хмельницький національний університет

Факультет “Економіка та підприємство”, Спеціальність: “Фінанси”, Хмельницкий

Высшее, с 09.2014 по 06.2016 (1 год 9 месяцев)

Кам`янець-Подільський державний університет

Факультет “Історія і право”., Каменец-Подольский

Высшее, с 09.2000 по 06.2005 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Курси “Практична психологія”. м. Кам'янець-Подільський (2003, 12 місяців)
  • Тренінг. “Ефективна робота в умовах складних продаж”. м. Київ (2015)
  • Тренінг. “Етапи успішних продаж” (нейрологічні рівні клієнтів, сенсорна типологія клієнтів). м. Київ (2016)
  • Тренінг для тренерів (2017 р. 1 тиждень)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач (Word, Excel, 1:С Бухгалтерія, АБС Б2, e-Four, Is-card та ін.)
  • Вміння вести переговори, навики роботи з запереченнями (10 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Знання основних нормативних положень та інструкцій НБУ (10 лет опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Досвід здійснення «холодних» дзвінків (4 года опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Навчання персоналу (1 год опыта)
    Средний, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — эксперт
  • Немецкий — начинающий
  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт

Дополнительная информация

•комунікабельність і стійка життєва позиція
•націленість на результат
•стресостійкість
•прагнення до розвитку і професійного росту
•здатність до навчання

Хоббі
•книги
•музика


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: