Резюме от 17 февраля 2017

Ящишена Юлія Анатоліївна

Економіст, бухгалтер, замісник керівника, 6 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
4 июля 1992 (24 года)
Город:
Хмельницкий
Готов к переезду:
Винница

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Особисті дані:
•Д.н. 04.07.1992р..
•Не одружена
•Можливість переїзду – м.Вінниця


Досвід роботи:

2013 р. – по теперішній час
ПАТ «Укрсоцбанк»
Прийнята на посаду: касир відділу обробки готівки
Посадові обов'язки:
- робота з готівкою (прийом інкасації, виручки, перерахунок, зарахування на рахунки, погрузка банкоматів, формування грошей на НАЦ Банк, інших банків);
- в.о. керівника на час відпустки (контроль, розподіл та аналіз проведеної роботи по співробітниках)

З 12.2015р. переведена на посаду провідного економіста Відділу підтримки інформації за кредитними операціями сервісного центру супроводження кредитних операцій департаменту супроводження кредитних операцій та торгового фінансування центру операційної діяльності та банківських технологій
Посадові обов'язки:
- виконання розрахунків по заборгованості клієнтів за запитами юристів, аналіз коректності нарахування відсотків при виконанні розрахунків;
- надання довідок для зняття обтяження з майна; про стан заборгованості, надання виписок по рахунках;
- робота з співробітниками інших підрозділів.

З 03.2016р. переведена на посаду провідного економіста Відділу супроводження кредитних операцій роздрібного бізнесу сервісного центру супроводження кредитних операцій департаменту супроводження кредитних операцій та торгового фінансування центру операційної діяльності та банківських технологій:
Посадові обов'язки:
- видача кредитів (приймання та перевірка первинного пакету документів, що відповідатиме умовам Протокольних рішень; створення в системі забезпечень, ліній, кредитів; створення платежів для перерахування коштів; заповнення обов’язкових параметрів; оприбуткування документів в підзвіт менеджеру, заповнення звітів);
- видача траншів (в день створення лінії та зг. отриманих заяв від клієнтів);
- проведення реструктуризацій, конвертацій (приймання та перевірка первинного пакету документів, що відповідатиме умовам Протокольних рішень; внесення змін у систему, виконання погашень; підготовка листів щодо необхідності виправлень (сторно/донарахування, виправлення помилок на контракті); виведення забезпечення з застави, отримання додаткового або нового забезпечення; пролонгація строку користування кредитом/лінією; заповнення обов’язкових параметрів, оприбуткування документів в підзвіт менеджеру, заповнення звітів);
- виконання контролю та авторизації операцій, які виконують інші співробітники;
- виконання запитів, які потребують перегляду кредитних справ;
- аналіз причин помилки/невідповідностей даним у системі інформації у справі згідно запиту;
- участь у проведені інвентаризації кредитів, в т.ч. проблемної заборгованості (аналіз та перевірка наявних оригіналів документів та виявлення відсутніх; аналіз та перевірка кредитних справ на наявність обов’язкових підтверджувальних документів щодо видачу кредиту та заставленого майна);
- в.о. Куратора по проведенні інвентаризації/запитів (контроль та розподіл роботи на поточний робочий день між співробітниками, які проводять інвентаризацію/запити; усунення помилок; зведення та аналіз таблиць, подання звітності на ГО)
- робота з співробітниками інших підрозділів(під час проведення видач/реструктуризацій/конвертацій).

2012р. - 2013р.
ТОВ ВКФ «Говерла»
Посада: бухгалтер - касир
Посадові обов'язки: виписка документів, оприбуткування та виписка товару (шини, запчастини, масла…), виписка податкових, розрахунки з покупцями, прихід/розхід грошових коштів, робота в 1С, контроль дебіторської заборгованості, проведення інвентаризації, аналіз проведеної роботи.

2011р.- 2012р.
ПАТ «Ідея Банк» («Плюс Банк)
Посада: касир
Посадові обов’язки: перевірка платіжності грошових коштів, сортування, обробка, формування грошової готівки; приймання усіх видів платежів від фіз.та юр.осіб; здійснення валюто-обмінних операцій;формування касових документів; надання консультацій, щодо банківських послуг; оформлення заявок та підготовка пакету документів при видачі кредиту; консультація клієнтів щодо депозитів, підготовка відповідних договорів.


Освіта:

09.2010 по 12.2012р.р.
Хмельницький Економіничний Університет
Спеціальність: економіка підприємництва, фінанси.
09.2007 по 06.2010р.р.
Фінансово-Економічний Коледж (від Хмельницького Економічного Університету)
Спеціальність: фінанси.

Професійні та особисті якості:

♦ Пунктуальна, комунікабельна, цілеспрямована,
♦ Вмію працювати в команді, маю аналітичні здібності,
♦ Відповідально ставлюся до роботи, швидко адаптуюся в новому середовищі.


Додаткові відомості:

•Англійська мова – середній рівень
•ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, пошта, інтернет, програма 1С)
•Маю права водія кат. В



Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: