Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 квітня 2017

Ольга

Администратор, психолог, помощник психолога, оператор, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вихователь

з 10.2014 по нині (9 років 6 місяців)
ДНЗ, Київ (Навчальні заклади)

Фнкціональні обов,язки:
-виховання дітей;
-розвиваючі та корекційні заняття з дітьми дошкільного віку;
-проведення заняття в групі( математика, малювання, робота з пластилином, аплікація… )
-організація і підготовка свят
-складання плану занять
-проведение дошкільної підготовки.

Освіта

Університеті ім.Драгоманова

«Психологія», Київ
Незакінчена вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Курси: 2015-2016р.р. – навчаюсь в групі: «Сучасні методи психол

Додаткова інформація


Курси:

2015-2016р.р. – навчаюсь в групі: «Сучасні методи психологічної реабілітації», проходжу спецкурс «Психологічна реабілітація»
2009р. бухгалтерські курси (м.Київ)
1997р. курси асистентів режисера в НТКУ (м.Київ)
1990р. бухгалтерські курси
Додаткова інформація:
*користувач ПК Microsoft Office(Word, Exсle), Internet, 1СБухгалтерія, володіння мовами Українська — рідна Російська — високий рівень.

Періодично беру участь у роботі терапевтичної групи.
Цікавлюсь літературою яка відкриває щось нове, особливо цікавлюсь психологією , відвідую семінари з психології, також знахожу в мережі інтернету багато нового в професійному зростанні.

Особисті якості:
*відповідальне ставлення до роботи; маю бажання розвиватись ,адекватно реагую на критику, небайдужа, доброзичливість; тактовність, пунктуальність; уважність, акуратність, здібність до швидкого навчання, не маю шкідливих звичок,
Люблю тварин, природу. Маю двох дорослих дітей.

Професійний досвід роботи:

2016- на даний час працюю у приватному дитячому саду

-Організація ранкового прийому дітей, , проведення занять з дітьми дошкільного віку, організація прогулянок на свіжому повітрі, організація денного сну і т.д.

2014-2016 - ДНЗ – вихователь

Фнкціональні обов,язки:
-виховання дітей;
-розвиваючі та корекційні заняття з дітьми дошкільного віку;
-проведення заняття в групі( математика, малювання, робота з пластилином, аплікація… )
-організація і підготовка свят
-складання плану занять
-проведение дошкільної підготовки.

2012-2013р.р. – м-н «Медекс» - продавець-консультант

-консультування клієнтів та продаж електротехніки та товару для дому;
-прийом товару та проведення переобліку;
-виконання планових показників з продажу;
-оформлення та викладка вітрини;

2008-2010рр. – ПІІ ЗАТ «ІСА-Юніон» (м.Київ) -референт

-підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства;
-приймання телефонних дзвінків та відвідувачів;
-переадресування вхідних та управління вихідними телефонними дзвінками, приймання та відправка факсів, запис повідомлень для співробітників, опрацювання електронної пошти;
-забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям, водою, чаєм, кавою, цукром, миючими засобами (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності);
-виконання окремих службових доручень керівництва;
-підтримання позитивного морального клімату в офісі.

2000-2008рр.- ЗАТ «1-й Київський молочний завод» (м.Київ)-референт

- організація прийому відвідувачів;
- робота зі зверненнями громадян;
-ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції(документів, листів), систематизація та зберігання документів;
- підготовка і обслуговування нарад, презентації, переговорів;
-виконання окремих службовіих доручення свого безпосереднього керівника;
-забезпечення діяльності офісу (замовлення канцелярії та інше.)
-організація контролю та забезпечення своєчасного виконання співробітниками настанов керівництва;


2009-1997р.р. – головний бухгалтер в громадській організації - танцювальному клубі (додатково до основної діяльності)

-прийом і контроль первинної документації по відповідних ділянках бухгалтерського обліку;
-складання і подання у встановлені строки бухгалтерської, фінансової та податкової звітнос;
-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних фондів, товарно-матеріальнией і коштівх цінност;
-забезпечення збереження бухгалтерських документів;
-співпраця з контролюючими органами.

2006-2004р.- ТОВ «Рік-96» (продукти харчування) -економіст збуту

- відстежування залишків товару, інвентаризація;
- обробка первинної бухгалтерскої документацйї (виписка рахунку, прибуткові, видаткові накладні);
- зіставлення плану платежів;
- ведення каси;
- ведення звіту продажу, заборгованостей (зіставлення внутрішніх звітів).
-контроль та аналіз виповнення встановлених бюджетів компанії.
- заповнення касової книги, прибуткових та видатковіх, знімання готівки по чековій книзі та ін.
2000-1995р.р. Національна телекомпанія України (м.Київ)-референт
2000-1998р. – експерт відділу ефірного контролю УТ (моніторинг реклами)
1998-97р. – асистент режисера
1997-95р. – секретар-референт

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: