Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 14 березня 2024 PRO

Андрій

Економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
64 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач планово-виробничого відділлу

з 11.2018 по нині (5 років 5 місяців)
ДП Науково-дослідний проектно-конструкторський інститут морського флоту України, Одеса (Освіта, наука)

Посадові обов'язки:
- здійснення контролю виконання договірних зобов'язань, правильність витрачання коштів за кошторисами витрат, дотримання підрозділами інституту термінів виконання планових завдань;
- розрахунок та забезпечення контролю за витрачанням фонду оплати праці;
- забезпечення складання кошторисів витрат на виконання запланованих робіт і доведення затверджених планів і необхідних техніко-економічних показників до підрозділів-виконавців;
- забезпечення приймання робіт та наданих послуг, оформлення актів їх готовності, облік виконання запланованих робіт по підрозділах, систематизація основних показників роботи підрозділів і аналіз результатів їх діяльності.
- забезпечення складання затверджених звітів про результати економічної діяльності інституту і надання їх до відповідних органів у встановлені терміни;
- складання місячних та квартальних планів з доходів та расходів;
- аналіз фінансово - господарської діяльності інституту;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- забезпечення підготовки документації на оренду майна інституту;
- проводжу розрахунок кошторисної вартості оренди, ВЕРів, та послуг наданих інститутом;
- контроль за своєчасним надходженням на розрахунковий рахунок інституту коштів від орендаторів;
- контроль оплати постачальникам товарів та послуг, складання платіжного календаря.

ФОП

з 04.2017 по 08.2018 (1 рік 4 місяці)
ФОП, Одесса (Роздрібна торгівля)

Директор

з 08.2012 по 01.2017 (4 роки 5 місяців)
ТОВ Південь Сервіс Центр, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Надання послуг з ремонту всіх категорій побутової техніки та електроніки. Продаж побутової техніки, запасних частин і супутніх товарів.

Посадові обов'язки:

-керівництво та координація роботи підрозділів компанії;
-планування, управління і контроль фінансово-господарської діяльності компанії;
-розробка заходів щодо оптимізації витрат;
-побудова і реалізація фінансової стратегії розвитку компанії, забезпечення фінансової стабільності;
-управління витратами, активами та фінансовими потоками;
-контроль фінансово-економічних показників діяльності компанії;
-розробка і реалізація заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності та зростання фінансових показників діяльності компанії;
-адміністративні питання і взаємини з контролюючими державними органами;
-підбір, навчання та мотивація персоналу;
-проведення переговорів та укладання договорів;
-впровадження програм, спрямованих на збільшення прибутковості компанії;
-розробка, впровадження і розвиток нових напрямків діяльності компанії;
-контроль за дотриманням співробітниками правил обслуговування клієнтів згідно зі стандартами, прийнятими в компанії;
-проведення моніторингу та аналіз ринку, конкурентного середовища;
-розробка планів оптових та роздрібних продажів, ціноутворення;
-аналіз продажів, асортименту, закупівель, просування послуг, складання планів та контроль їх виконання.

Досягнення

Розробив та впровадив стандарти та регламенти обслуговування.
Оптимізував транспортні витрати та систему ціноутворення.
Розширив спектр додаткових послуг.
Збільшив обсягу продажу та послуг по роздрібному сегменту.
Розширив авторизацію сервісу масових брендів.
Розробив та впровадив для всіх співробітників компанії регулярну звітність виходячи з їхнього функціоналу.
Розробив та впровадив систему бюджетування.
Проведені заходи дозволили суттєво покращити фінансові показники компанії.

Заступник генерального директора

з 08.2012 по 04.2016 (3 роки 8 місяців)
ТОВ Медтерм, Одеса (Роздрібна торгівля)

Регіональна торговельна мережа "Стінол". Роздрібна та оптова торгівля побутовою технікою, текстилем, побутовою хімією, сервісне обслуговування побутової техніки, автотранспортні перевезення.

Посадові обов'язки:

-координація діяльності відділів збуту, маркетингу, логістики та складського господарства, IT, HR, бухгалтерії, сервісу;
-управління персоналом, навчання та мотивація, розробка та впровадження KPI;
-фінансове планування, бюджетування, управлінський облік, аналіз фінансової складової діяльності компанії;
-формування маркетингової, цінової, асортиментної та рекламної політики компанії;
-управління продажами, витратами, активами та фінансовими потоками;
-розробка стратегії та плану розвитку нових напрямів діяльності компанії;
-розробка та реалізація заходів, спрямованих на збільшення продажів;
-аналіз продажів, асортименту, закупівель, каналів збуту, складання планів продажу та контроль їх виконання;
-моніторинг та аналіз ринку та конкурентного середовища, аналіз та управління продажами, пошук нових постачальників та покупців;
-контроль за дотриманням платіжної дисципліни та політики взаєморозрахунків;
-розробка стратегії збуту (канали збуту, маркетинг, цінова, кредитна та асортиментна політика);
-розвиток роздрібної мережі компанії;
-формування бюджету доходів та видатків, оптимізація видатків, контроль та аналіз виконання бюджету;
-аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, підготовка фінансової та управлінської звітності.

Досягнення

Створив «з нуля» відділи оптових та роздрібних продажів, маркетингу та логістики.
Забезпечив розширення ринку збуту за рахунок розвитку роздрібної торгової мережі 29 магазинів у 14 містах та побудови дилерської мережі, що сприяло збільшенню прибутку компанії.
Впровадив систему бюджетування.
Впровадив управлінський облік у 1С.
Оптимізував управління фінансовими потоками, дебіторською, кредиторською заборгованістю.

Освіта

Одеський національний економічний університет

Спеціальність: фінанси, кваліфікація: магістр економіки, Одеса
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Одеський технологічний інститут холодильної промисловості

Спеціальність: інженер-механік, Одеса
Вища, з 1978 по 1983 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С:Предприятие CRM M.E.Doc 1С:Торговля и склад Старанність Уміння аналізувати Клієнт-Банк Формування зведених таблиць Планування бюджету Користувач 1С 1С:Підприємство

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички
Володію:
- знанням і навичками побудови системи бюджетування, фінансового та управлінського обліку;
- навичками проведення аналізу продажів, економічних показників діяльності компанії;
- умінням прогнозувати, планувати і організовувати роботу, приймати рішення;
- навичками формування конкурентної, збутової, цінової політик, систем просування товарів та послуг.
- досвідом управління та оптимізації фінансових потоків, витрат, ризиків.
- навичками постановки завдань та контролю їх виконання;
- досвідом побудови внутрішніх бізнес-процесів у компанії;
- навичками підбору та розміщення кадрів, розробка мотиваційних програм.


Додаткова інформація

Посвідчення водія категорії «А, В, С».


Особисті якості
Вміння приймати стратегічні рішення та домагатися поставлених цілей, орієнтація на кінцевий результат та командну роботу.
Енергійний, маю аналітичні здібності, працездатний, чесний, справедливий, цілеспрямований, комунікабельний.
Високий рівень особистої відповідальності, вимогливість до себе та підлеглих.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: