• PRO

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник комерційного відділу

з 04.2018 по нині (6 років 9 місяців)
ТД "Зерновита", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-управління роботою комерційного відділу
-планування закупівель з урахуванням залишків на складі і сформованих заявок торгового відділу
-робота з мережами(Сільпо ,Велика кишеня,Таврія,Новус),клієнтами по регіонам ,підписання контрактів
-контроль за оформленням і веденням первинної документації
-планування роботи фасувального цеху
-контроль надходження вагової продукції на склад
-контроль залишків на складі фасованої продукції
-проведення переговорів з постачальниками
-планування бюджету на місяць
-контроль наявості на складі комплектуючих та пакувальних матеріалів
-підтримка оптимальних складських запасів згідно планів ,сезонності,акцій
-відгрузка замовлень по експорту

Менеджер з закупівель

з 10.2016 по 04.2018 (1 рік 6 місяців)
ПП "Вода України", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Аналіз і планування складських залишків та майбутніх закупок на основі продажів і планів
- Формування звітів по продажах
- Ціноутворення по брендах, контроль змін індикативу
- Ведення первинної документації по постачальниках
- Контроль за дотриманням договорних умов роботи з постачальниками (маркетинг, бонуси, акції)
- Участь у переговорах щодо розширення асортименту
- Проведення інвентаризації на складі

Керівник комерційного відділу

з 12.2006 по 10.2016 (9 років 10 місяців)
ТОВ "Капрі-Альфа", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація роботи відділу
- Робота з мережам - надходження замовлень ,відвантаження,спецфікації
- Формування звітів по продажах
- Аналіз товарних залишків, закупівля у визначених постачальників
- Ціноутворення по брендах
- Ведення первинної документації по постачальниках
- Контроль за дотриманням договірних умов роботи з постачальниками (маркетинг, бонуси, акції)
- Проведення інвентаризації на складі
-Контроль роботи філіалу в Вінниці

Офіс-менеджер

з 04.2004 по 08.2006 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Дистрибуційні мережі", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль надходження товару на склад, оформлення приходних документів, формування приходної накладної в 1С
- Контроль наявності сертифікатів
- Аналіз закупівлі товару
- Робота з постачальниками
- Ведення та звірка взаєморозрахунків з VIP-клієнтами
- Контроль дебіторської заборгованості клієнтів
- Робота з офісною технікою, закупівля канцелярських товарів

Освіта

МАУП

Облік і аудит, Житомир
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Бухгалтерський облік, Житомир
Середня спеціальна, з 1998 по 2000 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа підтримки малого та середнього бізнесу в рамках проекту "Доступна бізнес освіта"

2024,3 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Internet Explorer
  • 1С:Бухгалтерия
  • SalesWorks
  • EDIN
  • Comarch EDI
  • BAF
  • Сервіс Вчасно

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Комунікабельність, акуратність, організаторські здібності, відповідальність, вміння працювати в команді, швидко та легко навчаюся, ініціативність і прагнення до подальшого професійного зростання.
В червні 2024 участь в Форумі підприємців-Шлях до масштабування.
Жовтень 2024 участь в 3-х денному Кайдзен-івенті від Lean Institute.
Жовтень 2024 участь в виставці WorldFood Ukraine.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: