Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3906155/

Системний адміністратор, працівник технічної підтримки

Полная занятость.

Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Системний адміністратор

с 04.2015 по 03.2017 (1 год 11 месяцев)
UMH Digital, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net, Mi6, Digimedia
• Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2. За час моєї роботи на даній посаді не було жодного випадку зупинки роботи офісу компанії через непрацездатність серверів;
• Налагодження, оптимізація, обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, Group Policy, WSUS, RDS та інші)
• Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center. За весь період моєї підтримки офісу не було жодного випадку групового зараження робочих станцій працівників компанії.
• Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 150 одиниць (Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленої підтримки);
• Налаштування та прийом завдань від працівників компанії за домогою тікет-системи IPI.MANAGER;
• Постійне проведення робіт по автоматизації роботи служби пітримки (постійне оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, написання скріптів на PowerShell);
• Ведення системи обліку обладнання та ПЗ (Hardware Inspector), проведення інвентаризацій;
• Налаштування та обслуговування периферійної техніки офісу (принтери, коп. апарати);
• Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.

Системний адміністратор

с 01.2012 по 03.2015 (3 года 2 месяца)
United Online Ventures, UMH Digital, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, WSUS, Exchange 2007, RDS, MS SQL, Hyper-V, Service Desk та інші);
•Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center.
•Організація переїзду IT сервісів компанії в інший офіс;
•Створення служби технічної підтримки та інтегрування IT сервісів об'єднаного офіса;
•Інтеграція приєднаних підрозділів;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 200 одиниць (Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Оптимізація існуючої інфраструктури (створення GPO для нових підрозділів в новому офісі з різноманітними налаштуваннями відповідно до їх роботи, оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell, впровадження політик безпеки);
•Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.

Керівник відділу служби підтримки користувачів (IT Help Desk Senior)

с 06.2011 по 12.2012 (1 год 6 месяцев)
United Media Holding, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
•Керівництво службой Сервіс Деск;
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, Exchange, RDS, MS SQL, Backup Exec, Service Desk та інші);
•Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center.
•Інтеграція приєднаних підрозділів;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 250 одиниць (Windows 7,MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Оптимізація існуючої інфраструктури (створення GPO для нових підрозділів в новому офісі з різноманітними налаштуваннями відповідно до їх роботи, оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell);
•Віртуалізація серверів та віртуальних робочих станцій на базі Microsoft Hyper-V та SCVMM 2008R2

Керівник відділу служби підтримки користувачів (IT Help Desk Senior)

с 03.2009 по 05.2011 (2 года 2 месяца)
KP Media, Киев (Интернет)

Видавничий та Інтернет холдинг: Корреспондент, Афиша, Kyiv Post та інші; bigmir.net, korrespondent.net та інші.
•Керівництво службою Сервіс Деск;
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, Exchange 2007, WSUS, RDS, MS SQL, Backup Exec, Service Desk та інші);
•Допомога в створенні та підтримці розгалужених офісів. Кількість офісів варіювалася з одного до семи, причому п'ять з них - в інших містах (кількість користувачів біля 450);
•Ведення системи обліку обладнання та ПЗ (Hardware Inspector), проведення інвентаризацій;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 450 одиниць (Windows XP, Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Проведення міграції робочих станцій компанії на сучасні ОС;
•Налаштування та впровадження WDS для розгортання образів ОС (створення та їх постійне оновлення відповідно до потреб підрозділів компанії);
•Налаштування та впровадження Microsoft Sharepoint Services 3.0 (згодом перехід на Microsoft SharePoint Foundation 2010) в компанії;
•Автоматизація роботи Service Desk (WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell)

Системний адміністратор (IT Help Desk)

с 04.2006 по 02.2009 (2 года 10 месяцев)
KP Publications, KP Media, Киев (Интернет)

Видавничий та Інтернет холдинг: Корреспондент, Афиша, Kyiv Post та інші; bigmir.net, korrespondent.net та інші.
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 600 одиниць (Windows 2000, Windows XP, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Виявлення джерел проблем та закриття інцидентів;
•Проведення аналізу технічних/апаратних проблем і виявлення їх джерел, запобігання їх в подальшому;
•Контроль за станом оргтехніки та мережевого обладнання, їх налаштування;
•Поліпшення схем роботи ІТ-сервісів за допомогою скриптів на PowerShell.

Начальник відділу інформаційного центру

с 07.2005 по 03.2006 (8 месяцев)
ТОВ «Герольдмайстер», Киев (Виробництво)

Виробниче підприємство:виробництво сувенірно-наградної продукції.
•Організація та управління відділом;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 50 одиниць (Windows 2000, Windows XP). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної пітримки);
•Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.
•Взаємодія з підрядниками


Образование

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Магістратура, диплом магістра за програмою “Фінансовий менеджмент”, Киев

Высшее, с 09.2005 по 05.2008 (2 года 8 месяцев)

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С.П. Корольова

Спеціаліст, інженер – системотехнік, диплом спеціаліста “Комплекси, системи та засоби автоматизації управління військами та озброєнням”, Житомир

Высшее, с 06.2001 по 06.2002 (1 год)

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С.П. Корольова

Бакалавр, диплом бакалавра за спеціальністю “Комп’ютеризовані системи, автоматика і управління”, Житомир

Неоконченное высшее, с 06.1997 по 06.2001 (4 года)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Базові знання Linux.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Володіння мовами

Англійська - розмовна базова, читаю технічну літературу
Російська - вільно
Українська - вільно


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: