Резюме от 12 февраля 2018 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3906155/

Системний адміністратор, працівник технічної підтримки

Полная занятость.

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Системний адміністратор

с 03.2017 по наст. время (1 год 2 месяца)
Роздрібна мережа (ювелірні вироби)

Компанія "Укрзолото"
• Адміністрування серверної платформи компанії на базі Windows Server 2008R2;
• Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, Exchange 2010, WDS, RDS);
• Організація, налаштування техніки (роутери Mikrotik, відеоспостереження та інше) для нових магазинів, що стосується IT;
• Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 50 одиниць (Windows 7-10). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка магазинів на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки). Підтримка систем відеоспостереження.;
• Оптимізація існуючої інфраструктури (внесення змін в існуючі GPO, оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS);
• Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання.

Системний адміністратор

с 04.2015 по 03.2017 (1 год 11 месяцев)
UMH Digital, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net, Mi6, Digimedia
• Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2008R2. За час моєї роботи на даній посаді не було жодного випадку зупинки роботи офісу компанії через непрацездатність серверів;
• Налагодження, оптимізація, обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, Group Policy, WSUS, RDS та інші)
• Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center. За весь період моєї підтримки офісу не було жодного випадку групового зараження робочих станцій працівників компанії.
• Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 150 одиниць (Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленої підтримки);
• Налаштування та прийом завдань від працівників компанії за домогою тікет-системи IPI.MANAGER;
• Постійне проведення робіт по автоматизації роботи служби пітримки (постійне оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, написання скріптів на PowerShell);
• Ведення системи обліку обладнання та ПЗ (Hardware Inspector), проведення інвентаризацій;
• Налаштування та обслуговування периферійної техніки офісу (принтери, коп. апарати);
• Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.

Системний адміністратор

с 01.2012 по 03.2015 (3 года 2 месяца)
United Online Ventures, UMH Digital, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, WSUS, Exchange 2007, RDS, MS SQL, Hyper-V, Service Desk та інші);
•Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center.
•Організація переїзду IT сервісів компанії в інший офіс;
•Створення служби технічної підтримки та інтегрування IT сервісів об'єднаного офіса;
•Інтеграція приєднаних підрозділів;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 200 одиниць (Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Оптимізація існуючої інфраструктури (створення GPO для нових підрозділів в новому офісі з різноманітними налаштуваннями відповідно до їх роботи, оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell, впровадження політик безпеки);
•Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.

Керівник відділу служби підтримки користувачів (IT Help Desk Senior)

с 06.2011 по 12.2012 (1 год 6 месяцев)
United Media Holding, Киев (Интернет)

Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
Інтернет холдинг: bigmir.net, i.ua, tochka.net
•Керівництво службой Сервіс Деск;
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, Exchange, RDS, MS SQL, Backup Exec, Service Desk та інші);
•Підтримання постійного антивірусного захисту робочих станцій користувачів на корпоративному рівні на базі антивіруса Касперського. Налагодження, створення пакетів інсталяції, а також політик за допомогою Kaspersky Security Center.
•Інтеграція приєднаних підрозділів;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 250 одиниць (Windows 7,MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Оптимізація існуючої інфраструктури (створення GPO для нових підрозділів в новому офісі з різноманітними налаштуваннями відповідно до їх роботи, оновлення образів ОС для розгортання на робочі станції за допомогою WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell);
•Віртуалізація серверів та віртуальних робочих станцій на базі Microsoft Hyper-V та SCVMM 2008R2

Керівник відділу служби підтримки користувачів (IT Help Desk Senior)

с 03.2009 по 05.2011 (2 года 2 месяца)
KP Media, Киев (Интернет)

Видавничий та Інтернет холдинг: Корреспондент, Афиша, Kyiv Post та інші; bigmir.net, korrespondent.net та інші.
•Керівництво службою Сервіс Деск;
•Адміністрування всієї серверної платформи компанії на базі Windows Server 2003 - 2008R2;
•Обслуговування та підтримка IT інфраструктури компанії (AD, DNS, DFS, DHCP, Exchange 2007, WSUS, RDS, MS SQL, Backup Exec, Service Desk та інші);
•Допомога в створенні та підтримці розгалужених офісів. Кількість офісів варіювалася з одного до семи, причому п'ять з них - в інших містах (кількість користувачів біля 450);
•Ведення системи обліку обладнання та ПЗ (Hardware Inspector), проведення інвентаризацій;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 450 одиниць (Windows XP, Windows 7, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Проведення міграції робочих станцій компанії на сучасні ОС;
•Налаштування та впровадження WDS для розгортання образів ОС (створення та їх постійне оновлення відповідно до потреб підрозділів компанії);
•Налаштування та впровадження Microsoft Sharepoint Services 3.0 (згодом перехід на Microsoft SharePoint Foundation 2010) в компанії;
•Автоматизація роботи Service Desk (WDS, розгортання програм, використовуючи Group Policy, скріпти автоматизації на PowerShell)

Системний адміністратор (IT Help Desk)

с 04.2006 по 02.2009 (2 года 10 месяцев)
KP Publications, KP Media, Киев (Интернет)

Видавничий та Інтернет холдинг: Корреспондент, Афиша, Kyiv Post та інші; bigmir.net, korrespondent.net та інші.
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 600 одиниць (Windows 2000, Windows XP, MacOS). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної підтримки);
•Виявлення джерел проблем та закриття інцидентів;
•Проведення аналізу технічних/апаратних проблем і виявлення їх джерел, запобігання їх в подальшому;
•Контроль за станом оргтехніки та мережевого обладнання, їх налаштування;
•Поліпшення схем роботи ІТ-сервісів за допомогою скриптів на PowerShell.

Начальник відділу інформаційного центру

с 07.2005 по 03.2006 (8 месяцев)
ТОВ «Герольдмайстер», Киев (Виробництво)

Виробниче підприємство:виробництво сувенірно-наградної продукції.
•Організація та управління відділом;
•Технічна підтримка користувачів (налагодження робочого місця, встановлення необхідного програмного забезпечення, усунення проблем в роботі робочої станції), парк комп'ютерів біля 50 одиниць (Windows 2000, Windows XP). Консультації працівників компанії в офісі, а також пітримка на відстані (телефоном та за допомогою програм віддаленної пітримки);
•Вирішення питаннь закупівель , гарантійного та постгарантійного обслуговування обладнання та ПЗ.
•Взаємодія з підрядниками


Образование

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Магістратура, диплом магістра за програмою “Фінансовий менеджмент”, Киев

Высшее, с 09.2005 по 05.2008 (2 года 8 месяцев)

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С.П. Корольова

Спеціаліст, інженер – системотехнік, диплом спеціаліста “Комплекси, системи та засоби автоматизації управління військами та озброєнням”, Житомир

Высшее, с 06.2001 по 06.2002 (1 год)

Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С.П. Корольова

Бакалавр, диплом бакалавра за спеціальністю “Комп’ютеризовані системи, автоматика і управління”, Житомир

Неоконченное высшее, с 06.1997 по 06.2001 (4 года)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Базові знання Linux.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Володіння мовами

Англійська - розмовна базова, читаю технічну літературу
Російська - вільно
Українська - вільно


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: