Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 червня 2018

Александр

Топ-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Мукомел Олександр Леонідович
Дата нарождення: 28.01.1975
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружений, маю дитину
Регіон: Запоріжжя (готовий до переїзду у інші регіони України та країни).

Освіта
1992-1997г.г. - Інститут східознавства та міжнародных відносин «Харківский Коллегіум», м. Харків.
Спеціальність - «Міжнародні відносини»
Кваліфікація – спеціаліст з міжнародних відносин, референт-перекладач (англійска мова).
Додаткова освіта: участь у внутрішньокорпоративных семінарах, тренінгах.

Липень 2017р . – Березень 2018р. Адміністративний директор Запорізької філії, (оптова торгівля). Штат – 30 чоловік.
Функціонал:
1.Адміністративно-господарьське керування діяльністю філії.
2. Керування складським господарством, технічною частиною та складськими бізнес процесами: приймання товару, розміщення, підготовка до відвантаження, інвентаризація та інше.
3.Керування автопарком та логістичними процесами;
4.Налагодження та координація системи взаємодії між відділами закупівлі, збуту, складу, бухгалтерії та логістики.
5.Пошук, відбір та адаптація персоналу;
6.Підтримання належних господарських, фінансових та юридичних відносин з орендодавцем;
7.Пошук складських та офісних приміщень;
8.Технічне забезпечення, перевірка та виконання норм з протипожарної безпеки;
9.Технічне забезпечення, перевірка та виконання норм з охорони праці;
10.Підтримання в належному стані матеріально-технічної бази складу та офісу, та забезпечення їх безперебійного функціонування.


2010р . травень 2017р.– Директор Запорізької філії, (оптова торгівля електро-та-світлотехнічним обладнанням).
1.Планування та аналіз діяльності філії.
2.Розширення ринку збуту (регіони Запоріжжя та Дніпра), робота по відновленню існуючої базы клієнтів, пошук нових клієнтів, розширення асортиментної лінійки електротехнічного обладнання, та ін.
3.Розробка концепції позіціонування Компанії на ринку, з урахуванням постійно змінюючихся умов та середовища ринку збуту.
4.Робота с великими промисловими підприємствами міста.
5.Моніторинг ринку та розробка планів співпраці с ключовими клієнтами.
6.Робота (підготовка, планування, аналіз) щодо участі в тендерних закупівлях.
7.Складання, контроль та щомісячний аналіз бюджету філії (дебіторська заборгованність, склад, логістика та ін.).
8.Управління персоналом.

2007–2009р.р. – «Даічі-Запоріжжя»: філія великої дистриб’юторської компанії з закордонними інвестиціями «Даічі-Україна». Комерційний директор. Кліматична техніка (оптовая торгівля) ТМ «DAIKIN».
Функціонал:
1.Визначення стратегії продажу в регіоні.
2.Розвиток дилерської сітки на території Запоріжжя та області.
3.Розробка програми щодо просунення на ринок кліматичної техніки в Запоріжському регіоні, планування та реалізація збільшення обсягів продажу.
4.Робота над створенням «з нуля», підтримкою клієнтської бази, та периорієнтуванням ключових клієнтів в регіоні.
5.Планування товарних залишків.
6.Фінансова та аналітична звітність в головний офіс.

2004- 2007 р.р. – Керуючий філії ЗПЧП «Элегія»: оптово-роздрібна торгівля светлотехнічним обладнанням. Штат – 15 чоловік.
Функціонал:
1.розвиток и підтримка роботи філії;
2.розробка та підтримка корпоративної політики торгової точки (магазин преміум сегменту), підтримка іміджу клієнтоорієнтованої та елітної торгової точки;
3.збільшення об’ємів продажу продукції;
4.керування персоналом (контроль дотримання стандартів компанії, підбір, навчання, тренінги);
5.побудова рекламної політики (реклама в ЗМІ, радіо, телебачення);
6.ведення адміністративно-господарської діяльності;
7.перемовини та урегулювання питань з контролюючими органами (податкова, МНС, СЕС та ін.);
8.звітність.


Володіння мовами:
Українска – вільно,
Англійська – вільно,
Німецька - зі словником,
Турецька – зі словником.
Російська – вільно

Наявність водійських прав
Права – категорії «В», власний автомобіль.
Хобі: література, іноземні мови, спорт, кіно, кулінарія, філософія.
Комп’ютер: Користувач - MS Word, MS Excel, 1C, Bitrix 24, Internet, E-mail, (Windows, iOS, Android, відеоредактори).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: