Резюме от 13 октября 2017

Ронів Ольга

Менеджер із міжнародних відносин, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
27 мая 1983 (34 года)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

менеджер із зовнішньоекономічної діяльності, логіст

с 08.2012 по наст. время (5 лет 2 месяца)
ТзОВ «Львівброк» -, Львів (діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту)

•Взаємодія з митними брокерами: підготовка документації, переклад усіх документів, в тому числі інвойсів, контрактів та специфікацій до них;
•Взаємодія з сертифікаційними органами, виготовлення дозвільних документів для імпорту/експорту продукції .
•Формування плану платежів на місяць/тиждень;
•Претензійна робота з постачальниками продукції чи послуг;
•Робота з МЛС.
•Організація міжнародних та внутрішніх вантажоперевезень автомобільним транспортом (доставка від складу постачальника до складу отримувача);
•Організація контейнерних перевезень (Туреччина, Китай);
•Формування бази перевізників.

Завдяки цій роботі отримала розуміння національного і міжнародного законодавства в галузі експортно-імпортних операцій, навички про у сфері логістики . Досвід взаємодії з експедиторами і зарубіжними компаніями при організації поставок.

Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності, логіст

с 12.2007 по 08.2012 (4 года 8 месяцев)
ТзОВ «УніСервіс Плюс», Львів (Посередництво в торгівлі товарами широкого асортименту)

Менеджер з адміністративної діяльності, 07.2007- Переведена на посаду «Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності»

с 09.2006 по 12.2007 (1 год 3 месяца)
ТзОВ «РЕНАК МЕТАЛ УКРАЇНА», смт. Куликів (виробництво та реалізація розподільчих шаф)

•Ведення переговорів з іноземними партнерами компанії;
•Організація поставок (підготовка, перевірка необхідної документації);
•Робота з митними брокерами, підготовка перекладів документів: інвойсів, специфікацій та ін. для успішного розмитнення імпортних поставок продукції;
•Взаємодія із транспортними компаніями- перевізниками;

Окрім цього:
•Ведення обліку залишків продукції на складі;
•Прийом замовлення, надання консультацій щодо продукції;
•Організація відвантаження продукції з підготовкою необхідних документів (розхідна та податкова накладні)

Секретаріат:
•Переклад документів на/з англійської (в тому числі технічний переклад) та німецької мов;
•Ведення трудових книжок працівників, укладення трудових договорів, контрактів із співробітниками;
•Організація роботи по пошуку та підбору персоналу (співпраця з кадровими агенціями, попередній відбір, проведення співбесід, організація співбесід з керівником).


Образование

ЛНУ ім. І. Франка

Філологія - «Англійська мова та література», Львів

Высшее, с 09.2005 по 06.2006 (9 месяцев)

Львівський Педагогічний коледж ЛНУ ім. І. Франка

Філологія - «Англійська мова та література», Львів

Неоконченное высшее, с 09.2000 по 06.2005 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • курси митного брокера-декларанта (2007, 1 міс)
  • курси німецької мови , рівні B1-B2 (2016, 8 місяців)

Знание языков

  • Немецкий — средний
  • Английский — эксперт

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам