Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Юлія

HRBP, HRD, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HRBP, HRD

з 09.2023 по нині (7 місяців)
Basilur c&t, ILLUSION coffee roasters, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Організація та контроль всіх напрямків роботи з персоналом (підбір різного рівня персоналу, адаптація, навчання, розвиток, мотивація, внутрішні корпоративні положення/регламенти);
• Розробка та реалізація HR стратегії компанії;
• Формування та розвиток команди;
• Побудова та розвиток HR- Бренду компаніі;
• Формування корпоративної культури;
• Розробка та впровадження матеріальної і нематеріальної мотивації;
• Аналіз, систематизація і удосконалення процесу рекрутингу;
• Впровадження HR аналітики та планування;
• Моніторинг ринку праці та своєчасне впроваджування змін;
• Проведення кадрового аудіту, керування ротаціями персонала;
• Надання рекомендацій керівникам напрямків з побудови ефективних команд і прийняті успішних рішень в керуванні персоналом;
• Підтримка позитивного психологічного клімату в колективі;

HR-менеджер, менеджер з навчання та розвитку персоналу мережі

з 05.2021 по 09.2023 (2 роки 4 місяці)
Basilur coffee & tea, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні функціональні обов'язки

1. Підбір персоналу для роздрібної мережі:
* Виявлення потреби в наборі/заміні персоналу, виходячи з рівня їх профпідготовки та особових характеристик.
* Своєчасне донесення даної інформації/потреби до керівництва.
* Формування та розміщення вакансій.
* Проведення співбесід.
* Контроль процесу стажування та адаптації співробітників в компанії.

2. Аудит магазинів за чек-листом, контроль виконання стандартів та знань персоналу. За результатами об'їздів - надання рекомендацій щодо навчання та впровадження їх в життя.

3. Розробка, використання, адміністрування системи дистанційного навчання.

4. Робота з персоналом мережі
* Участь у зборах;
* Проведення атестацій та розробка матеріалів для атестації;
* Аналіз компетенції персоналу.
* Робота з наставниками та адмінами
* Моніторинг та участь у розробці системи мотивації персоналу роздрібу.


5. Виявлення необхідності проведення, розробка тренінгів із продажів, сервісу тощо.

6. Розвиток тренінг центу компанії

-формування та навчання команди тренерів

-координація проведення тренінгів

-Співпраця з РОП щодо проведення тренінгів для зовнішніх клієнтів

За час роботи було оновлено та впроваджено систему адаптації, навчання та атестації персоналу мережі, змінено систему мотивації персоналу, організовано регулярне навчання на базі тренінг центру компанії, розроблено ситуаційні МК з основних етапів продажів, впроваджено дистанційну систему навчання та контролю знань, підвищено якісний склад працівників та знижено процент плинності кадрів.

Керівник магазину

з 10.2012 по 07.2020 (7 років 9 місяців)
ФОП Ворник Ю.А., Днепр (Роздрібна торгівля)

Керівник мережі кавʼярень

з 07.2006 по 09.2012 (6 років 2 місяці)
Дім кави, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
-розвиток мережі та збільшення товарообігу.
-відкриття з нуля торгових об'єктів по Україні Пошук площ під магазини, укладання договорів з орендодавцями.
-оформлення дозвільних документів, запуск магазинів та контроль їх роботи.
-контроль підбору та навчання кваліфікованої команди.
-Планування продажів. Контроль економічних показників, ціноутворення, стимулювання та збільшення Т/О
- робота з дозвільними органами,
-оперативне та стратегічне управління компанією
-координація діяльності всіх її структурних підрозділів

Пройшла шлях від менеджера з продажу до керівника вищої ланки, також був досвід роботи менеджером з персоналу. У підпорядкуванні було > 50 осіб

Освіта

ДДТУ

Фізико-математичний , прикладна фізика, викладач, Камʼянське
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

магістр, червоний диплом

Додаткова освіта та сертифікати

HR Business Partner

2024, 2 місяці
Сертифікат

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access CorelDRAW Графические редакторы WordPad Графический дизайн

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
- цілеспрямованість,націленість на результат;
- вміння нести відповідальність за взяті на себе зобов'язання;
- емоційна компетентність;
- вміння знаходити вихід із проблемних ситуацій;
- аналітичне мислення;
- системний підхід до виконання завдань;
- здоровий оптимізм, впевненість у своїх силах, активна життєва позиція.

Можливий дистанційний формат роботи або надання консультативних послуг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: