Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 вересня 2017

Ірина

Начальник ОТЗ, экономист по труду и заработной плате, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Windows Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Linux OpenOffice IT-Підприємство

Додаткова інформація

Гук Ірина
Жінка, 44 роки, народилась 30 березня 1972р
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Здобуття посади економіста, економіста-аналітика, економіста по організації праці та заробітній платі, начальника відділу організації праці та заробітної плати, заступника директора з кадрових питань. Перевагу надам компаніям по виробництву товарів, робіт та послуг та ін.
Досвід роботи
Квітень 2000р по теперішній час
ПрАТ "Львівський локомотиворемонтний завод"
Львів, www.lvivlrz.com/about-ukr.html
заступник начальника відділу організації праці та заробітньої плати
З 03.04.2000 року влаштувалася працювати економістом заготівельного цеху Львівського локомотиворемонтного заводу з номенклатурою випуску товарної продукції 3500 найменувань. В процесі трудової діяльності в заготівельному цеху на посаді економіста займалася:
- розробляла проекти цін на напівфабрикати власного виготовлення;
- розраховувала планові калькуляції на разові роботи для сторонніх організацій;
-обраховувала залишки незавершеного виробництва і матеріалів невкладених в діло;
- зводила техпромфінплан-звіт;
- робила аналіз фактичних прямих та непрямих витрат;
- розраховувала техніко-економічні показники за результатами роботи за місяць і в наростаючому порядку;
- заповняла відповідні довідки, що вимагалися економічним відділом заводу;
З 01.10. 2003р перейшла згідно пропозиції адміністрації працювати в економічний відділ підприємства економістом з праці, де:
- займалася розрахунком фонду оплати праці по структурних підрозділах підприємства;
- розраховувала планові трудові затрати на всі види товарної продукції;
- розраховувала чисельність потрібної кількості працівників на випуск товарної продукції;
- складала штатні розписи по структурних підрозділах, та слідкувала за дотриманням штатної дисципліни;
- контролювала і аналізувала фактичні трудові витрати по шифрах виробничих замовлень;
- розраховувала основну і додаткову заробітну плату на плановий період;
- готувала періодичну звітність у зазначені строки за формою №1-П (термінова) по видах продукції та за номенклатурою продукції;
З 08.04.2008р. Працювала економістом з аналізу господарської діяльності підприємства, де:
- готвала довідку про виконання плану виробництва у кількісному еквіваленті за місяць і з початку року;
- розраховувала техніко-економічні показники по ПрАТ»ЛЛРЗ»;
- розраховувала планову собівартість на виконану програму;
- складала проекти цін;
- розцінювала акти та складала відомість вартості ремонту;
- виконувала завдання та надавала інформацію на вимогу вищестоящого керівництва в межах моєї компетенції.
З 07.12.2009року — заступник начальника економічного відділу з праці та заробітної плати, де:
- розраховувала чисельність працівників відповідно до поданих планів;
- доводила планову трудоємкість та заробітну плату в собівартості продукції по цехах підприємства;
- проводила аналіз фактичної трудоємкості та заробітної плати відповідно до планових на всі види товарної продукції;
-впроваджувала підвищення заробітної плати всіх працівників підприємства відповідно до вимог Закону України про Держбюджет.
-розробляла штатні розписи по структурних підрозділах підприємства;
-проводила підвищення заробітньої плати по підприємству відповідно до нормативно-правових актів;
-проводила розрахунок для виплати премій по підприємству відповідно до діючих положень;
-брала учась у підготовці колективного договору Товариства;- брала участь у підготовці положень системи преміювання, компенсацій, доплат та надбавок. - готувала статистичну інформацію щодо виплачених та запланованих зарплат, надбавок, доплат, компенсацій та премій
-Вела контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення);
-Вела контроль за табельним обліком, взаємодіяла з розрахунковою групою бухгалтерії по з/п; -супроводжувала прийом на роботу відповідно до вимог державного класифікатора.
- супроводжувала облік особового складу, базу даних працівників;
- супроводжувала облік дотримання графіків відпусток ;
- проведила моніторинг заробітніх плат.
- усю свою професійну діяльність здійснюю в рамках чинного законодавства України.
- та ін. в межах своєї посадової інструкції.
З 06.03.2012року — заступник начальника відділу організації праці та заробітної плати, який був створений в результаті реструкторизації економічного відділу. Посадові обов'язки не змінилися відповідно до попереднього призначення.
Освіта
Вища
2008
Національний університет "Львівська політехніка", Львів
інститут економіки і менеджмента, економіка підприємства
1995-1997
Львівський національний аграрний університет, Львів-Дубляни
агрономічний і економічний, Агрономія і організація виробництва
Національний університет ім. І.Франка
аспірантура
Знання мов
Українська — рідна
Російська— володію вільно
Англійська - початковий рівень
Водійське посвідчення
ВАА 065631
Наявність закордонного паспорту та шенгенської візи до 2020 року.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: