Резюме от 8 декабря 2017 PRO

Нікуліна Катерина Вікторівна

Керівник напрямку розвитку та навчання персоналу

Полная занятость.

Дата рождения:
28 ноября 1985 (32 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник Відділу розвитку Управління персоналу

с 05.2016 по 06.2017 (1 год 1 месяц)
ПАТ "Діамантбанк", Киев (Банки)

Посадові обов’язки:
•Навчання корпоративним стандартам та цінностям банку нових працівників;
•Розробка та впровадження процесу адаптації персоналу;
•Початкове професійне навчання працівників;
•Розробка інструкцій та нормативних документів (положень, інструкцій, правил) з професійного розвитку нового персоналу;
•Взаємодія з профільними вищими навчальними закладами з питань формування кадрового резерву;
•Розробка навчально-методичної бази для навчання нових працівників (презентації, навчальні програми, тренінги);
•Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
•Пошук та підбір кваліфікованого персоналу відповідно до запитів керівників структурних підрозділів;
•Оцінка психоемоційних характеристик працівників з рекомендаціями найбільш оптимального використання можливостей особистості, з урахуванням перспектив професійного розвитку;
•Розробка та участь у корпоративних заходах націлених на зміцнення корпоративної культури.

Директор Відділення

с 12.2014 по 05.2016 (1 год 5 месяцев)
ПАТ «Діамантбанк», Киев (Банки)

Посадові обов’язки:
•Організація продажів продуктів банку, з метою виконання планових показників;
•Залучення клієнтів на обслуговування, проведенння переговорів/презентацій;
•Організація та контроль роботи Відділення (відкриття, закриття, результати продажів, операційна діяльність, робота із скаргами/запереченнями клієнтів);
•Контроль операційної діяльності Відділення, валютний контроль операцій клієнтів;
•Аналіз результатів роботи Відділення, робота з персоналом;
•Супровід клієнтів корпоративного та персонального бізнесу.

Спеціаліст Департаменту корпоративних продажів

с 05.2013 по 12.2014 (1 год 7 месяцев)
ПАТ «Контракт Банк», Киев (Банки)

Посадові обов’язки:
•Залучення корпоративних клієнтів до обслуговування в банк;
•Розширення бази потенційних клієнтів;
•Проведення зустрічей та переговорів з потенційними клієнтами;
•Продаж корпоративним клієнтам банківських продуктів (РКО, кредити, депозити, зарплатні проекти, банківські гарантії);
•Підготовка пакету документів для розгляду кредитного комітету;
•Моніторинг ринку продуктів корпоративного бізнесу (конкуренти, позиції банків, тарифи та ін.);
•Контроль виконання планових показників;
•Надання керівництву необхідних звітів;
•Просування нових продуктів серед потенційних клієнтів;
•Формування довгострокових, взаємовигідних, ділових і партнерських відносин між банком та корпоративними клієнтами.

Проект-менеджер

с 08.2011 по 08.2012 (1 год)
Міжнародний туроператор "Туртесс Тревел", Киев (Туризм)

Посадові обов’язки:
•Розробка та координація проектів пов’язаних з розвитком бізнесу;
•Розробка маркетингових та рекламних компаній;
•Розвиток партнерських відносин;
•Оцінка ефективності проектів; планування та контроль за виконанням проектів;
•Взаємодія з корпоративним клієнтами;
•Підготовка презентацій та комерційних пропозицій;
•Організація святкових заходів спільно з партнерами.

Помічник генерального директора

с 08.2010 по 08.2011 (1 год)
Автомобільна корпорація "ВіДі Груп", Киев (Автомобільна промисловість та Автобізнес)

Посадові обов’язки:
•Організація робочого часу керівника, оперативне внесення змін у графік роботи керівника;
•Контроль за виконанням розпоряджень;
•Ведення ділового листування;
•Документообіг;
•Організація зустрічей, нарад керівника;
•Пошук та підготовка необхідної інформації;
•Організація відряджень;
•Допомога в організації корпоративних заходів;
•Придбання подарункових наборів, привітання партнерів;
•Вирішення адміністративно-господарських питань.

Асистент генерального директора

с 02.2010 по 08.2010 (6 месяцев)
Компанія "Атом Енерго Проект", Киев (Енергетика та Енергоносії)

Посадові обов’язки:
•Організація робочого часу керівника;
•Підготовка необхідних документів для організації роботи компанії;
•Робота з кореспонденцією;
•Організація ділових зустрічей керівника;
•Організація відряджень керівника;
•Організація та контроль адміністративно-господарської діяльності;
•Виконання доручень керівника.

Інспектор

с 05.2008 по 02.2010 (1 год 9 месяцев)
Спілка захисту прав споживачів міста Києва, Киев (Державний сектор)

Посадові обов'язки:
•Розгляд звернень споживачів, консультація з питань захисту прав споживачів;
•Перевірка суб'єктів господарювання сфери торгівлі та послуг. Перевірка якості продукції;
• Дотримання обов'язкових вимог, щодо безпеки продукції, а також правил торгівлі та надання послуг.

Менеджер з іпотечного кредитування

с 08.2007 по 05.2008 (9 месяцев)
ТОВ "Iпотека-експрес", Киев (Банки)

Посадові обов'язки:
•Консультування клієнтів, щодо умов кредитування по банківським кредитним програмам індивідуального та корпоративного бізнесу;
•Вивчення наданих для отримання кредиту документів, проведення аналізу фінансового стану і кредитоспроможності потенційних позичальників;
•Формування кредитних справ фізичних та юридичних осіб, комунікація з клієнтами стосовно дотримання ними умов кредитних договорів, строків погашення кредитної заборгованості.


Образование

Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ)

«Кредитно-економічний» факультет. Магістр за спеціальністю «Банківський менеджмент», Киев

Высшее, с 09.2003 по 10.2008 (5 лет 1 месяц)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Володіння комп’ютером: Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), впевненій користувач мережі Internet.
  • Досвід управління персоналом (2 года опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Створення процесу адаптації нових працівників (1 год опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Залучення клієнтів до обслуговування (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Розробка та координація проектів пов’язаних з розвитком бізнесу (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Розвиток партнерських відносин (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості: відповідальність, , комунікабельність, наполегливість, порядність, ввічливість, пунктуальність, організованість, уважність, енергійність , вміння організувати робочий процес.

Хобі та захоплення: музика, живопис, театр, кіно, література, подорожі.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: