Резюме від 10 грудня 2018

Шпак Людмила

Административный директор, управляющая, 30 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Освіта:
2001 – 2005 Київський національний університет будівництва і архітектури – менеджер – економіст в будівництві;
Досвід роботи:
09.2013-… КП -ТОВ - заступник керівника будівельного проекту - кошторисник:
-організація і ведення повного комплексу робіт із реалізації проектів будівництва зі сторони Замовника –Проектувальника – Підрядника (державний бюджет) - від проектування до введення об'єктів в експлуатацію (проектування, експертиза, тендери/конкурси, договори підряду, технічного та авторського нагляду, матеріально-технічне забезпечення об’єктів будівництва, розроблення, перевірка та погодження кошторисної документації;
-складання та перевірка кошторисної документації для передачі їх на експертизу та для оформлення договорів підряду на будівництво, реконструкцію та ремонти житлових об’єктів, офісних та торгово-розважальних центрів;
-контроль за виконанням договорів підряду;
-робота з проектно-кошторисною документацією на будівництво, реконструкцію та ремонти об’єктів різного призначення.
05.2011-09.2013 ТОВ - керівник відділу по кошторисно-договірним розрахункам та матеріально-технічному забезпеченню:
-складання та захист кошторисів на будівельно-монтажні та ремонтно-будівельні роботи адміністративних, промислових та житлових будівель і споруд на підставі проектних або інших даних;
-організація та проведення тендерних закупівель/конкурсних торгів, Замовником яких виступає підприємство;
-підготовка тендерної/конкурсної та іншої документації для участі в торгах;
-підготовка та погодження кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною договору підряду;
- підготовка та подання на погодження актів виконаних робіт і довідок про їх вартість;
-списання використаних матеріальних ресурсів;
-контроль обсягів виконаних робіт і витрат ресурсів на їх відповідність проектним або договірним даним;
-підготовка, узгодження і укладання договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства/ об’єктів будівництва;
-забезпечення поставок матеріально-технічних ресурсів згідно з передбаченими у договорах строками, контроль їх кількості, якості і комплектності;
-організація облік руху матеріальних ресурсів на складах підприємства, участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей;
-забезпечення контролю за станом запасів матеріалів і комплектуючих виробів, оперативним регулюванням виробничих запасів на підприємстві, додержанням лімітів на відпускання матеріальних ресурсів і їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням.
-підготовка, погодження та супровід договорів підряду/закупівлю ТМЦ, ведення накопичувальних відомостей по виконанню договорів;
-координатор проектів будівництва.
05.2002-05.2011 Державна установа (служба Замовника - держбюджет)

Інше: вільне володіння ПК, АВК, базові знання Autocad, 1С, наявність авто. Володіння мовами: російська та українська – вільна, англійська – базові знання.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: