Резюме від 12 грудня 2018

Шестак Роман Леонидович

Менеджер по административной деятельности, 7 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
37 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Освіта

Чернігівський державний інститут економіки і управління

Фінансово-економічний факультет. Спеціальність : «Маркетинг» (спеціаліст), «Фінанси» (бакалавр), Чернигов
Вища, з 09.2008 по 05.2011 (2 роки 8 місяців)

Чернігівський радіомеханічний технікум

Економічний факультет. Спеціальність: «Економіст з планування» (молодший спеціаліст)., Чернигов
Незакінчена вища, з 09.2000 по 05.2002 (1 рік 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Курс «Основи телефонних продажів» (червень - липень 2018)
  • Тренінг «Професіоналізм» (лютий 2017 р.)
  • Тренінг « Маніпуляції в переговорах» (жовтень 2017)
  • Тренінг « Ефективна комунікація» (червень 2017)

Інвалідність

Друга група.
Протипоказана важка фізична праця.


Додаткова інформація

Шестак Роман
Дата народження: 27 липня 1981 р. (37 років)
Громадянство: громадянин України
Адреса : м. Чернігів.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Розгляну всі пропозиції, де зможу застосувати набутий досвід.
Тільки офіційне працевлаштування.
В заробітній платі, наявність фіксованої ставки та грошової мотивації.

Освіта:
•20011 р. Чернігівський державний інститут економіки і управління
Фінансово-економічний факультет
Спеціальність: «Фінанси» (бакалавр), «Маркетинг» (спеціаліст).
•2002 р. Чернігівський радіомеханічний технікум
Економічний факультет
Спеціальність: «Економіст з планування» (молодший спеціаліст).

Навчання (курси та тренінги) :
• 11.06.2018 – 06.07.18р. Курс «Основи телефонних продажів» : продуктовий модуль, техніка продажів, робота в CRM, практичне застосування;
•22.02.2018 р. Тренінг «Професіоналізм» : необхіді якості для професійного розвитку; правильна постановка цілей та умови для їх досягнення;
•10.2017 р. Тренінг « Маніпуляції в переговорах» : аналіз об`єкта (в т.ч. шляхом навідних запитань), способи маніпуляцій ( емоційний тиск, маніпуляція довірою, часова обмеженість для прийняття рішень, посилення уявних проблем, та ін.), захист від маніпуляцій;
•06.2017 р. Тренінг « Ефективна комунікація» : стратегія та тактика ефективної комунікації, особливості комунікації з різними учасниками процесу спілкування у різних форматах.

Досвід роботи :
• 08.2018 — 12.2018 ПАТ «Укрпошта»
Посада : начальник пересувного відділення поштового зв`язку. Доставка поштових відправлень та періодичних видань, доставка пенсій, грошових переказів та соц. виплат, продаж товарів, приймання платежів. Проведення касових операцій із застосуванням РРО, ведення обліку, складання касових звітів. В підпорядкуванні водій і три листоноші. Повна матеріальна відповідальність.
•01.2017 — 05.2018 ПАТ «Альфа-Банк»
Посада: провідній спеціаліст управління без заставного стягнення (оператор collection call center, збір, аналіз інформації та вихідні дзвінки на етапі пізнього стягнення. Рівень за показниками зборів по групі, не нижче Lider, стабільне виконання показників KPI);
•10.2008 — 05.2015 Державна податкова інспекція у м. Чернігові
Посада: головний державний ревізор – інспектор (планові та позапланові перевірки, касова дисципліна, РРО, відшкодування ПДВ, недоімка та ін. Стабільне виконання планових показників, відсутність дисциплінарних стягень);
Причина звільнення: вихід на пенсію;
•02.2006 — 07.2008 УМВС України в Чернігівській області
Посада: дільничний інспектор міліції (виявлення та припинення адміністративних правопорушень, робота із обліковим контингентом, профілактика вчинення злочинів, особисте розкриття злочинів в т.ч. тяжких).
Служба в армії : Внутрішні війська МВС України 2004 – 2005 р.р. Конвоювання засуджених та взятих під варту.

Професійні навички і знання :
• Виконання багатозадачної роботи великих обсягів;
•Досвід проведення перемовин в т.ч. з метою переконання.
•Прямі продажі («холодна», «тепла» база, етапи продажів, відображення інформації в CRM );
•Знання законодавства у фінансовій сфері, оподаткування та господарських відносин.
•Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel та ін.
•Отримання і аналіз інформації.

Інше
По стану здоров’я встановлено 2 групу інвалідності, без особливих обмежень. Згідно медичної довідки, протипоказана важка фізична праця.
Одружений, маю доньку.

Особистісні якості:
•Відданість справі та здатність працювати в команді;
•Високий рівень мотивації;
•Порядність : недопущення витоку інформації про діяльність компанії;
•Підвищена виконавча дисципліна (виконання поставлених цілей і задач);
•Відповідальність;
•Здатність до швидкого навчання;
•Стресостійкість;
•Відсутність шкідливих звичок (не вживаю алкоголь, тютюн).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: