Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 6 липня 2022 PRO

Дарина

Адміністратор, менеджер з продажу, оператор 1С, бухгалтер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 07.2019 по 09.2021 (2 роки 2 місяці)
ПП "ВЖРЕП - 4", Житомир (Послуги)

Консультування клієнтів.Заключення договорів з клієнтами.
Робота з 1С 8,2
Формування рахунків на оплату та актів виконаних робіт.
Формування актів звірки.
Рознесення платежів з банку в 1С.
Контроль за оплатами клієнтів за надані послуги.
Робота в програмі "В.І.С.С.У.Г." нарахування, заведння оплати з банку,проведення реєстрів субсидій та пільг, контроль проплат від споживачів.
Здача звітів в статистику.
Формування, заповнення та розенсення файлів по пільгах та субсидіях на рахунки споживачів.
Здача звітів у відділ пільг.

Адміністратор ( Касир)

з 04.2019 по 07.2019 (3 місяці)
Мультізу (контактний зоопарк), Житомир (Послуги)

Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови.
Консультування з приводу наданих послуг контактним зоопарком.
Прийом і оформлення необхідних документів.
Робота з комп`ютером, проводити розрахунок клієнтів.
Здійснювати роботу з службою інкасації, та здавати звіти.(Z звіт та Х звіт, вести внутрішні звіти).
Здійснювати контроль за виконанням працівників поставлених цілей від керівника.

Менеджер з продажу меблевої фурнітури

з 11.2018 по 03.2019 (4 місяці)
ТОВ "Партнер" (ФОП Комаровский Д.В.), Житомир (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Повне забезпечення фурнітурою підприємство.
- Підбір фурнітури на проекти,
- Консультація та збут кінцевому споживачеві.
- Ведення переговорів і оформлення замовлень у постачальників.
- Забезпечення мінімізації витрат у відділі.
- Обробка заявок на кромачні матеріали.
- Робота з інтернет магазином (консультація клієнта по телефону, оформлення замовлення, контроль оплати покупцями і контроль відвантаження товару).
- Робота з касою, ПК, 1С (7)

Менеджер з продажу (1С 8)

з 04.2018 по 10.2018 (6 місяців)
ПП "ВЖРЕП-4", Житомир (Надання послуг)

- Консультація клієнтів.
- Укладання договорів, виставлення рахунків на оплату.
- Контроль за оплатою клієнтів за надання послуги підприємства (формування звітів по оплаті).
- Пошук нових клієнтів.
- Формування рахунків, актів виконаних робіт, звітів по заборгованості. Формування податкових накладних.
- Робота з ПК та 1С (8).

Оператор зведення даних в ЕОМ (1С,8)

з 09.2014 по 11.2017 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Еко", Житомир (Роздрібна торгівля)

- внесеня даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішніх переміщень, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- оформлення внутрішніх переміщень в 1С, 8 (між підрозділами, магазином і складом);
- проведення переоцінки;
- друк цінників і їх передача відповідальним особам;
- проведення інвентаризації магазину;
- навчання нових співробітників.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2014 по 04.2014 (3 місяці)
Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- Надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам щодо існуючих кредитних пропозицій банку.
- Формування заявок і пакету документів для видачі кредиту, кредитних карток.
- Контроль за оплатами клієнтів по їхнії кредитах та коредитних картках.

Освіта

ЖДТУ (Житомирський державно технологічний університет)

Менеджмент(спеціальність- менеджер організації та адміністрування), Житомир
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 9 місяців)

ЖАТК

Комерційна діяльність, Житомир
Середня спеціальна, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Email

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості - відповідальність, старанність, комунікабельність, стресостійкість, прагнення розвиватися, орієнтованість на кар'єру, націленість на результат, вміння працювати в команді, бажання працювати і заробляти!
Шукаю п'яти денний робочий тиждень з гідною і вчасною зоробітною платою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: