Резюме від 11 листопада 2018 PRO

Баран Оксана Йосифівна

Заступник керівника, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
33 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець з залучення клієнтів Західної регіональної дирекції ПАТ "Банк Михайлівський"

з 10.2013 по 10.2017 (4 роки)
ПАТ "Банк Михайлівський", Львов (Фінанси)

За період роботи в банку збільшила кредит - план на 30% , брала активну участь в стажуванні нових співробітників , семінарах і тренінгах
-залучення та консультація клієнтів,
-видача кредитів ,
-контроль проплат,
-ведення документації.
-активна участь у відкриттях нових торгівельних точок
-стажування і навчання нових працівників.

Менеджер надання , прийому та обробки інформації

з 10.2012 по 11.2013 (1 рік 1 місяць)
ПП Візовий сервісний центр ( Visa Service Center ), Львов (Послуги , туризм)

Після з місяців роботи була переведена на вищу посаду . Протягом довгого часу працювала з 14-15 годинним робочим графіком . Зміцнила свої якості стресостійкості , відповідальності , витривалості . За весь час роботи команда була визнанна , найкращим візовим центром в світі по кількості позитивних відгуків клієнтів , кількості , прийому і обробки найбільшої кількість документів заявників .
- прийом документів і обробка даних заявників ,
- видача документів ,
- надання якісної і достовірної консультації ,
- дотримання правил внутрішньої безпеки персональних даних і
стандартів фірми ,
- надання якісного сервісу клієнтам ,
- вирішування конфліктних ситуацій,
- мультифункціональність
- робота понаднормово (overtime)

Старший кредитний представник

з 08.2011 по 05.2012 (9 місяців)
ПАТ "Банк Ренесанс Капітал", Львов (Фінанси , банк)

За 3 міс. роботи переведена на вищу посаду- Старшого кредитного представника,за час роботи дана торгова банківська точка видачі кредитів займала перші місця по кількості кредитів в конкуренції між 7 банками , збільшила план продаж на 20% ,управляння 3 працівниками .Я нагороджена грамотою за ефективну боротьбу з конкурентами , отримала сертифікат про проходження навчання в Києві (внутрішня програма банку , GoodStep)
- підняла max.план продаж на 20%,
- управління 3 працівниками,
- залучення та консультація клієнтів,
- видача кредитів,
- ведення документації,
- післяпродажне обслуговуваня,
- активна участь у відкриттях нових торгівельних точок,
- стажування і навчання нових працівників,
- участь у відрядженнях з метою підвищення продаж кредитів і навчання персоналу.

Адміністратор

з 02.2010 по 06.2011 (1 рік 4 місяці)
Кафе - ресторан "Затишок", Самбор (Надання послуг)

Управління персоналом в 2 чол, робота при 100% посадці .
-підготовка і розподіл обовязків персоналу ,
-організація роботи кухні , залу , складу,
-прийом замовлень клієнтів,
-організація бенкетів ,
-нагляд за дотриманням норм зберігання сировини,
-облік товарообороту ,продукції , залишків ,
-робота з постачальниками та самостійна закупівля товарів .
-вирішування конфліктних ситуацій,
-складання графіку роботи персоналу.
-підбір і навчання персоналу .

Адміністратор

з 09.2009 по 02.2010 (5 місяців)
Готельно - ресторанний комплекс Bzegi, Zakopane Poland (Обслуговування)

Досвід роботи в закордонній фірмі. Адміністратор 3 котеджів , керівник , робота при 100% заселенні , управління персоналом 7 чол..Активна участь упідготовці і відкритті нового котеджу .
- Адміністративна діяльність (3 котеджі , прокату гірськолижного спорядження , кухні , їдальні .)
- реєстрація і заселення гостей (консультація клієнтів ,реєстрація ,організація трансферу),
- забезпечення максимального комфорту , організація додаткових послуг,вирішення конфліктних ситуацій ,
- активна участь і підготовка відкриття нового корпусу готелю,
- переклад (польська - російська , українська мови)
- контроль за дотриманням посадових обовязків , стандартів та внутрішніх правил персоналом,
- консультація і надання інформації майбутнім і існуючим гостям,
- робота з постачальниками товарів і послуг ,
- організіція та проведення екскурсій на території півдня Польщі (складання маршрутів , співпраця з гідами , замовлення квитків ).

Адміністратор магазину

з 10.2008 по 09.2009 (11 місяців)
ПП SAMSUNG (магазин мобільних телефонів і аксесуарів), Самбор (Продажі , обслуговування)

Управління персоналом в 3 чол.
За два місяці роботи продавцем - консультантом була переведена на посаду адміністратора .
- Консультація та індивідуальний підхід до потреб клієнтів,
- вивчення новинок на ринку,
- після продажне обслуговування,
- навчання персоналу,
- згідно стандартів: облік , замовлення , прийом , викладка товарів,
- складання графіку роботи , обчислення заробітньої плати , премій,
доплат згідно з overtime.

Менеджер по споживчому кредитуванню

з 01.2008 по 11.2008 (10 місяців)
АКБ "Правекс-банк", Самбор (Фінанси , банки)

- консультація та залучення клієнтів,
- оформлення кредитів,
- контроль за проплатами,
- післяпродажне обслуговування,
- ведення документації,
- відрядження (допомога в роботі працівників відділення у Львові).


Освіта

Тернопільський Національний Економічний Університет

Економічна кібернетика, Самбор
Вища, з 09.2006 по 06.2010 (3 роки 9 місяців)

Здобула диплом спеціаліста на кафедрі "Економічна кібернетика" .

Самбірський технікум економіки та інформатики

Економіка підприємства, Самбор
Середня спеціальна, з 09.2003 по 06.2006 (2 роки 9 місяців)

За час навчання здобула ступінь молодшого спеціаліста .


Додаткова освіта

  • Відеоскрайбінг та відео-анімація (GoAnimate) (2016 р ,3 міс.)
  • Технології комп'ютерної обробки інформації (20.08.2018-09.09.2018)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Робота з операційною системою Windows, пакет програм Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) та веб браузерами (Chrome, Internet Explorer).
Створила декілька анімованих рекламних відео за допомогою GoAnimate та Adobe Photoshop.
- робота з оргтехнікою.


Знання мов

  • Польська — просунутий
  • Російська — середній
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Чернявська Вікторія
    Старший кредитний представник, Банк Ренесанс капітал, +380639299958
  • Горячко Валерій
    Супервайзер, Банк Михайлівський, +380973061866
  • Іщук Ольга
    Менеджер надання та прийому інформації, ПП Візовий сервіс центр, +380978610822

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- Відповідальна
- Цілеспрямована
- Самомотивована
- Уважна
- Наполеглива
- Здатність виконувати багатофункціональні завдання
- Організаційні здібності
- Вміння працювати в команді
- Комунікабельна
- Швидко навчаюсь
- Бажання самовдосконалюватись
- Стресостійкість

Наявнісь закордонного паспотру


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: