Резюме от 13 октября 2017

Недуга Любов Володимирівна

Юрист, 8 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
10 сентября 1991 (26 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Недуга Любов Володимирівна
Контактна інформація
Додаткова інформація
Недуга Любов Володимирівна
(10 вересня 1991 рік)
Київ,
e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль:Юрист , помічник нотаріуса
Очікувана заробітна
плата від
5500 грн.

У 2008 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Коломийський коледж права і бізнесу»
У 2013 році закінчила Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за напрямом «Історія»
У 2014 році закінчила НУ «Одеська юридична академія» за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію «юрист».
Практика: юридична клініка Національного університету "Одеська юридична академія", Голопристанський районний суд у Херсонській обл.
Досвід роботи:
З лютого 2014 по липень 2014 державний виконавець ВДВС Голопристанського районного управління юстиції у Херсонській обл..
З вересня 2014 по березень 2015 юрист в ПП «Кредо-Фінанс», а також за сумісництвом вчитель права в Гімназії.
З жовтня 2015 по березень 2017 рік юрисконсульт в страховій компанії м. Київ.
З 15 липня по сьогоднішній день провідний юрисконсульт Державного університету телекомунікацій.

Посадові обов’язки:
-Претензійно-позовна робота (складання, позовів, апеляційних, касаційних скарг, клопотань, відзивів, заперечень), представництво інтересів в судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах всіх інстанцій;,
-представництво у виконавчому провадженні (накладення арешту, виконання рішень судів);
-взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
-надання правової допомоги структурним підрозділам, підприємствам, клієнтам;
-діловодство (посадові інструкції, положення, накази, протоколи, службові записки, документообіг, переписка українською, російською, мовами та інше);
-реєстрація підприємств (внесення змін до Статуту, складання установчих документів тощо). - підготовка документів для отримання ліцензій;

Професійні навички:-участь у судових засіданнях судів усіх інстанцій, досвід ведення переговорів, досвід адміністративної роботи, роботи з клієнтами, роботи з законодавчими базами.
-ПК на рівні користувача (пакет MS Office, Internet, E-mail);
Професійні якості:- відповідальність, ініціативність, комунікабельність, безконфліктність.
Володіння мовами:-Українська мова- вільно, Російська мова- вільно, Англійська мова – зі словником.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: