Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 серпня 2017 PRO

Яна

Начальник відділу, заступник начальника відділення, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу операційно-касового обслуговування

з 10.2015 по нині (8 років 6 місяців)
ПАТ "КРЕДОБАНК", Киев (Фінанси, банки, страхування)

10.2015 – даний час ПАТ «КРЕДОБАНК» (український комерційний банк. На 99,6% належить найбільшому державному банку Польщі PKO Bank Polski і є найбільшою польською інвестицією в український банківський сектор). Начальник відділу операційно-касового обслуговування (5-10 осіб).
Обов’язки:
-управління відділом операційно-касового обслуговування;
-контроль по дотриманню вимог законодавства в операційній роботі відділу та касового вузла;
-управління персоналом відділу(впровадження стандартів, навчання, проведення нарад, частковий підбір персоналу):
-обслуговування юридичних осіб в імпортно-експортних розрахунках;
-аналіз та перевірка міжнародних валютних контрактів;
-відкриття рахунків та розрахунково-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-обслуговування депозитарного сховища;
-контроль ведення бухгалтерських та касових документів дня;
-контроль виконання планових показників.
Ключові досягнення:
-підвищення ефективності роботи відділу за рахунок раціонального розподілу обов’язків та додаткового навчання;
-зниження рівня операційних ризиків в роботі відділу;
-зайняла 2-ге місце в Україні за продаж золотих та платинових банківських карт за результатами 3-х місячного конкурсу, що призвело до збільшення доходу банку.

Освіта

НУДПСУ

ФІНАНСИ, Ирпень
Вища, з 2008 по 2014 (5 років 9 місяців)

Рекомендації

  • Глоба Аліна Євгеніївна

    Глоба Аліна Євгеніївна

    Контактні дані приховані
  • Бесараб Ольга Василівна

    Бесараб Ольга Василівна

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Яна Оріховська
Телефон: (096) 394 67 190
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 12.07.1992
Місто: Київ

Ключові компетенції:
-Професіонал в області управління процесами продажу управління персоналом в банківській сфері зі стратегічним мисленням (управління командою 5-10 осіб);
-Орієнтована на результат, не боюсь труднощів, люблю досягати цілей;
-Умію проводити переговори, зберігаю самовладання в стресових ситуаціях;
-Маю організаторські здібності, швидко навчаюсь, комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, не маю шкідливих звичок.
Освіта:
- 2008- 2014 . Національний університет Державної податкової служби України за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», спеціальність «Фінанси».
Мови: Українська – рідна, Російська – вільна.
Комп’ютерні навики: Високий рівень володіння MS Windows, MS Office. Спеціальні програми: Банківська програма АБС Б2.

Трудова діяльність:

10.2015 – даний час ПАТ «КРЕДОБАНК» (український комерційний банк. На 99,6% належить найбільшому державному банку Польщі PKO Bank Polski і є найбільшою польською інвестицією в український банківський сектор). Начальник відділу операційно-касового обслуговування (5-10 осіб).
Обов’язки:
-управління відділом операційно-касового обслуговування;
-контроль по дотриманню вимог законодавства в операційній роботі відділу та касового вузла;
-управління персоналом відділу(впровадження стандартів, навчання, проведення нарад, частковий підбір персоналу):
-обслуговування юридичних осіб в імпортно-експортних розрахунках;
-аналіз та перевірка міжнародних валютних контрактів;
-відкриття рахунків та розрахунково-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-обслуговування депозитарного сховища;
-контроль ведення бухгалтерських та касових документів дня;
-контроль виконання планових показників.
Ключові досягнення:
-підвищення ефективності роботи відділу за рахунок раціонального розподілу обов’язків та додаткового навчання;
-зниження рівня операційних ризиків в роботі відділу;
-зайняла 2-ге місце в Україні за продаж золотих та платинових банківських карт за результатами 3-х місячного конкурсу, що призвело до збільшення доходу банку.

03.2015-09-2015 ПАТ «ЮБІПАРТНЕР – асистент-референт.
-ведення особистого розкладу керівника;
-підготовка документів для переговорів;
-підготовка та подання документів до державних адміністрацій;
-організація нарад;
-ведення обліку дзвінків та зустріч клієнтів;
-підтримання життєдіяльності офісу.
01.2013-02.2015 ПАТ «ДЕЛЬТА БАНК»
Обов’язки:
З 01.2015-03.2015р. на посаді «головний економіст»:
-обслуговування фізичних та юридичних осіб;
-відкриття та обслуговування депозитних сейфів;
-робота з грошовими переказами (Western Union, MoneyGram, ВЕЛСЕНД);
-контроль ведення документів дня;
-проведення угод по закритті заставних кредитів достроково, по дисконтній програмі, зміні умов кредитування, зміні валюти кредиту;
-контроль приросту депозитного портфелю;
-контроль виконання планових показників в продажі банківських продуктів;
-авто кредитування, іпотека.
З 06.2014-01.2015р. на посаді «провідний економіст»:
-обслуговування фізичних та частково юридичних осіб;
-робота з документами;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-введення і оплата платіжних документів;
-робота з чеками;
-кредитування фіз. осіб (аналіз документації, оцінка платоспроможності клієнта);
- контроль приросту депозитного портфелю;
-авто кредитування.
З 10.2013- 06.2014р. на посаді «економіст»:
-відкриття та ведення депозитних, поточних рахунків;
-відкриття карткових рахунків і обслуговування пластикових карт;
-продаж кредитних продуктів (підготовка документів, укладання договорів);
-супровід та обслуговування поточних кредитів;
-контроль ведення документів дня.
З 01.2013-10.2013р. на посаді «адміністратор залу»:
-консультація клієнтів по продуктам;
-вияснення проблеми клієнта та її вирішення;
-допомога клієнту при здійсненні активних операцій;
-робота з документами;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях.
09.2011-02.2012р. Київському фінансово-економічному коледж Національного університету ДПС України. Диспетчер навчального відділу.
Обов’язки:
-Ведення відомостей про успішність студентів;
-Аналіз успішності студентів;
-Аналіз відвідування студентами занять;
-Підготовка даних для роботи із студентами з поганою успішністю та відвідуванням занять;
-Корекція розкладу занять студентів;
-Складання відомостей про успішність студентів-випускників.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: