- PRO
Алла
Менеджер з персоналу, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4090309/
Досвід роботи
HR бізнес-партнер
з 09.2023 по нині
(1 рік 4 місяці)
ПрАТ "Вераллія Україна", Рівне (Легка промисловість)
- робота з зарплатним бюджетом;
- координую процес медичного страхування працівників;
- координую військовий облік та бронювання працівників;
- координація процесу кадрового адміністрування.
Керівник відділу управління персоналом
з 12.2016 по 08.2023
(6 років 8 місяців)
Оптова та роздрібна торгівля, Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-організувала ведення кадрового обліку працівників (трудові книжки, картки П-2, правила внутріщнього трудового розпорядку і т.д.)
-організація навчань для працівників
-організація проведення курсів англійської мови
-розробка та впровадження організаційної структури підприємства
-підбір персоналу
- впровадження систем мотивації
- робота з брендом роботодавця
Фахівець з розвитку персоналу
з 07.2002 по 11.2016
(14 років 4 місяці)
ПрАТ «Волиньхолдінг»торгова марка Торчин Nestle, Луцьк (Харчова промисловість)
- визначення навчальних потреб на підприємстві та
організація навчань
- організація зовнішніх навчань з охорони праці, співпраця з учбовими комбінатами
-ведення штатного розпису підприємства та організаційної структури
-робота з табелями обліку робочого часу та з допомогою електронної системи обліку робочого часу КАВА
-організація пропускного режиму на підприємстві з допомогою електронної системи GOLDEN GATE
-складання графіків роботи(в тому числі і змінних для виробництва та логістики)
-звітність по підсумованому обліку робочого часу
-оформлення лікарняних листків (обрахунок страхового стажу) та протоколів комісії із соціального страхування
-прийоми , звільнення та переведення працівників
-ведення трудових книжок
-оформлення дисциплінарних стягнень
-ведення особових справ працівників
-участь у впроваджені загальним управлінням продуктивністю (ТРМ/Кайзен) в напрямку навчань та розвитку персоналу
-участь у проекті по зменшені часу переходу з одного виду продукту на інший
-участь у визначені та аналізі втрат у категоріях: машини,матеріали та люди
-контроль та допомога у формуванні індивідуальних планів розвитку працівників
-формування плану наступництва працівників на ключові посади (кадровий резерв)
-організація навчань згідно планів розвитку
-учасник колони навчань та розвитку та колони розвитку лідерства
-формування і робота з Матрицями компетенцій і проведення навчань для працівників
Освіта
Волинський Державний Університет ім. Л. Українки
Фізичний факультет(спеціальність – фізика та основи інформатики), Луцьк
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
«Коучинг»
2012
«Тренінг для тренерів»
2014
«Ситуаційне лідерство»
2015
«Професійне управління»
2017
«Внутрішні аудити інтегрованих систем менеджменту» (SGS) «Огляд вимог міжнародних стандартів ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007» (S
2010
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Робота з комп’ютером:
-Впевнений користувач
-САП (європейська система ведення обліку на підприємстві)
-1С Бухгалтерія
Особисті якості: Відповідальність, порядність, цілеспрямованість, уміння працювати в команді.
конт.тел.: [
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
Луцьк -
Менеджер з продажу, рекрутингу, HR, онлайн-маркетингу
20000 грн, Луцьк -
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу
30000 грн, Луцьк -
Юрист, кадровик, діловод
15000 грн, Луцьк -
Менеджер з персоналу
25000 грн, Луцьк -
Менеджер з постачання, продажу, викладач, адміністратор, кадровий працівник
Луцьк