Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4107090/

Support Engineer, IT Service Manager

Повна зайнятість.

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

2nd line Technical Support Engineer (German, English)

з 12.2017 по нині (11 місяців)
IT Company

• Working in ServiceNow help desk system with requests/incidents from Siemens users
• Action/Solve/Update/Close/Re-assign tickets
• Finding solutions from previous cases using the Knowledge Base
• Involve 3rd level
• Responding to client queries
• Maintaining and enhancing knowledge articles (2nd level but also for 1st level to avoid 2nd level tickets)
• Providing input for continuous improvement measures
• On-call support for major incidents

Customer Support Professional

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
IT Company Int., Warsaw (Technical Support TPV)

multi-channel servicing of the customers of Philips (telephone, email, etc.) in German and supporting them at every stage of contact with the company.

Support Specialist of Payment Systems Support Division

з 01.2008 по 08.2017 (9 років 7 місяців)
Bank, Киев (Finance)

• Billing support, cash & dispute management, clearing & settlement, fraud & chargeback;
• Second Level Support POS-terminal (ITIL ServiceDesk);
• registration and support e-commerce merchants;
• FLM, SLM, ACM network outsourcing Automated Teller Machine 400+ (NCR PersonaS SelfServ, Wincor
ProCash, cash-in / out);
• Testing iOS/Android mobile App Delta Bank, MacOS, Windows online and mobile banking, writing testcases and bug reports (Jira);
• Supporting Pay2You service and online banking MyDelta operations;
• LAN protocol TCP/IP configuration for ATMs and Terminals;
• Review and reconciliation of equipment and services contracts;
• Payment Card and PIN personalization's, distribution for customers;
• Generation MasterCard Member Request Tool certificates, registration, control, configuration management Vasco Card limits;
• configure hardware cryptographic modules HSM Thales payShield and management of cryptographic keys for authentication with the use of payment cards (via OS Linux Ubuntu);
• EMV-certification in international payment systems (Visa ADVT, MasterCard M-TIP, Collis, MasterCard PayPass);
• create reporting, working with DB (SQL);
• regulatory approval of the internal division of documents;
• inventory of goods and materials, preparation for implementation.

Support Engineer of Terminals Support Division

з 12.2006 по 12.2007 (1 рік)
Bank, Киев (Finance)

• Connection of the first NCR ATM self-service (cash-in / out) in the bank and expansion of the network to 150 +;
• Second Level Support POS-Terminals and Kiosks;
• organizing the tendering process for Suppliers;
• Review and reconciliation of equipment and services contracts;
• EMV Certifications ATM and POS ADVT by VISA and Collis by MasterCard.

Specialist of Business Development

з 06.2006 по 11.2006 (5 місяців)
Bank, Киев (Finance)

• Ukrainian processing center integration;
• Card Issuing system IS-Card installation;
• First ATM IBM Diebold installation;
• Review and reconciliation of equipment and services contracts;
• description of the procedures for Card Issuing and Acquiring;

Senior economist in Acquiring and ATMs Support Division

з 03.2004 по 06.2006 (2 роки 3 місяці)
Bank, Киев (Finance)

• FLM, SLM, ACM ATMs network more than 400+ (NCR PersonaS);
• Review and reconciliation of equipment and services contracts;


Освіта

National University of Economics

Education master of Finance, Киев
Вища, з 09.1999 по 05.2004 (4 роки 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Goethe-Institut, B2 Certificate, German Language (2002)
  • BaS Solutions Gmbh (Germany, Munich) Wincor Nixdorf SLM (2014)
  • Finance Monitoring Cources (2006)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
css, html, is-card, upconline, b2, angularjs, sublimetext, brackets, xcode, jira, testrail, photoshop, adobe muse, visual studio, wordpress, opencart, joomla, seo, google analitycs, google adwords, google adsense, sql, access, servicenow


Знання мов

  • Німецька — середній
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

eCommerce and Acquiring Support Specialist with 12 Years experience in Bank sector


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: