- PRO
Наталія
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4110725/
Досвід роботи
Секретар ректора університету
з 08.2022 по 12.2023
(1 рік 4 місяці)
Київський міжнародний університет, Київ (Освіта, наука)
1. Прийом вхідних дзвінків
2. Прийом, обробка, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції, а також листів, отриманих по e-mail
3. Складання протоколів засідання Малої Ради університету щодо надання знижок на навчання для пільгових
категорій студентів
4. Надання довідок для студентів
5. Розробка наказів та іншої документації
6. Взаємодія з викладачами та співробітниками університету, своєчасне донесення розпоряджень до відома
7. Заповення та видача посвідчень викладачам та аспірантам університету
8. Організація життєдіяльності приймальної ректора
9. Організація ділових зустрічей
10. Виконання інших доручень керівництва
Менеджер з адміністративної діяльності
з 01.2022 по 04.2022
(3 місяці)
ТОВ «ЖК ВОЗДВИЖЕНКА», Київ (Нерухомість)
Менеджер з адміністративної діяльності з функціями менеджера з персоналу
з 01.2017 по 11.2018
(1 рік 10 місяців)
БАД-Алтай, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Прийом, обробка, розподіл вхідної та вихідної документації, а також листів, отриманих по електронній пошті
2. Прийом та розподіл дзвінків
3. Повне ведення документообігу в організації (накази підприємства, кадрові накази, протоколи)
4. Пошук та відбір кандидатів на вакантні посади (розробка профілю посади, розміщення вакансій на робочих сайтах, аналіз резюме, телефонні співбесіди)
5. Проведення співбесід
6. Розробка та використання опитувань, анкет, тестів
7. Повне ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення, звільнення)
8. Ведення та заповнення особових справ, карток П-2, трудових книжок
9. Ведення табеля обліку робочого часу працівників, штатного розпису
10. Планування та оформлення чергових відпусток та відпусток за свій рахунок
11. Аналітика ринку зарплат
12. Робота в 1С 8 (прийом на работу, кадрове переміщення, звільнення, прогули, відпустки)
13. Оформлення відряджень
14. Робота з кур’єрськими службами, почтовими відділеннями
15. Організація переговорів, зустрічей, нарад
16. Організація життєдіяльності офісу
17. Робота с оргтехнікою
18. Робота в 1С 8 (виписка довіреностей, внесення рахунків в програму, відмітка повернених накладних від клієнтів)
Офіс-менеджер
з 01.2016 по 12.2016
(11 місяців)
Компанія "Дім Реклами", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
1. Робота в 1С (оформлення заявок, рахунків, актів та видаткових накладних)
2. Складання договорів, листів, довіреностей, комерційних пропозицій
3. Ведення діловодства
4. Робота з оргтехнікою
5. Виконання доручень керівника
6. Спілкування з клієнтами (вхідні та вихідні дзвінки)
7. Активний пошук кандидатів на вакантні посади компанії
8. Проведення телефонних та особистих співбесід
9. Допомога в адаптації співробітників на перших етапах роботи
10. Розрахунок бюджету та замовлення канцтоварів, води, господарчих товарів
Старший лаборант
з 11.2013 по 12.2015
(2 роки 1 місяць)
НАУ (Національний авіаційний університет), Киев (Освіта, наука)
1. Виконання обов’язків секретаря кафедри
2. Прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації
3. Ведення діловодства
4. Знищення або передача в архів документів з довгим строком зберігання
5. Розробка та подача вихідної документації
6. Прийом вхідних дзвінків
7. Своєчасне донесення інформації до співробітників кафедри
8. Виконання доручень керівництва
9. Робота з оргтехнікою
10. Ведення табеля обліку робочого часу та штатний розклад
11. Консультація та допомога студентам з різних питань
12. Робота в приймальній комісії
13. Робота в репозитарії університету (наповнення сайту, своєчасне внесення та зміна інформації про наукові публікації, статті, інші різноманітні матеріали)
Освіта
Тернопільський національний економічний університет
Фінанси, Тернопіль
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)
Магістр
Національний університет державної податкової служби України
Правознавство, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2009 по 2013 (4 роки)
Молодший спеціаліст з правознавства
Додаткова освіта та сертифікати
НПУ ім. М. Драгоманова (курси ділової англійської мови)
2016, 3 місяці
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
Комунікабельна, вмію лагодити з людьми. Досить стресостійка. Організована та пунктуальна. Маю хорошу пам’ять. Грамотна усна та письмова мова.
Мета:
Отримання посади адміністратора офісу/ офіс-менеджера/менеджера з адміністративної діяльності в стабільній компанії, що розвивається.
Схожі кандидати
-
Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор
60000 грн, Київ -
Методист, секретар, офіс-менеджер, асистент керівника, помічник юриста
Київ -
Асистент керівника, помічник директора, адміністратор, бухгалтер, економіст
Київ -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ