Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 березня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер, адміністратор, керуючий магазином, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер АЗК

з 10.2023 по нині (6 місяців)
OKKO, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Заступник керуючого

з 05.2021 по 09.2023 (2 роки 4 місяці)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

з 06.2020 по 05.2021 (11 місяців)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

з 11.2019 по 04.2020 (5 місяців)
Молоко від фермера, Київ (Роздрібна торгівля)

Бариста

з 04.2018 по 11.2019 (1 рік 7 місяців)
The coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший менеджер ресторану

з 10.2017 по 04.2018 (6 місяців)
Печена картопля, ТМ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Забезпечення та організація безперебійної роботи ресторану;
- Контроль надання високого рівня сервісу, швидкого та якісного обслуговування гостей відповідно стандартів мережі;
- Контроль чистоти і порядку;
- Планування і формування заявок на продукцію, контроль асортименту, термінів та умов зберігання продукції;
- Проведення інвентаризації;
- Управління персоналом (складання графіку, заповнення табелю обліку робочого часу, контроль якості обов'язків, мотивація та стимулювання);
- Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
- Ведення внутрішньої бухгалтерської документації;
- Звітність про результати роботи закладу (щоденні форми, щотижнева статистика та щомісячні звіти);
- Аналіз діяльності ресторану та пропозиції щодо оптимізації процесу та мінімізації витрат;
- Вирішення конфліктних ситуацій із гостями.

Бариста

з 11.2016 по 08.2017 (9 місяців)
Волконський, Київ (Кафе-кондитерська)

- Приготування кави та кавових напоїв;
- Робота з професійним обладнанням;
- Приготування інших напоїв (лимонади, коктейлі та ін.);
- Робота з касою, навички роботи з R-keeper;
- Звітність в програмі 1С;
- Консультація гостей щодо асортименту супроводжуючих товарів;
- Підтримка порядку та чистоти робочого місця;
- Формування заявок на продукцію, робота з постачальниками;
- Проведення інвентаризації;
- Контроль та організація роботи закладу та ін.

Фахівець з обліку та контролю ТМЦ

з 03.2011 по 01.2013 (1 рік 10 місяців)
ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна ЛТД", філія, центральний регіон, Черкаси (Торгівля)

- Облік та контроль ТМЦ;
- Оформлення документів, підписання договорів та додатків до них про надання послуг;
- Ведення переговорів з замовниками, досягнення вигідних умов;
- Прийняття рішень щодо забезпечення офісу та його працівників необхідними умовами праці;
- Досвід у проведенні співбесід та прийомі гостей офісу.

Освіта

КУУП (кол. ДАЖКГ)

Економіка підприємства, Київ
Незакінчена вища, з 2009 по 2010 (1 рік 3 місяці)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК R-Keeper Організація ефективної роботи персоналу, навчання, мотивація Знання касової дисципліни, оформлення супроводжуючих документів Ведення переговорів, результативне вирішення конфліктів Взаємодія з постачальниками, контроль закупівель Аналіз діяльності ресторану, збільшення прибутку Користувач 1С Комунікабельність Управління командою Інвентаризація

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Легко та з задоволенням навчаюсь новому, надаю перевагу постійному активному розвитку, як професійному, так і особистісному, ініціативна та цілеспрямована. Надзвичайно важливе значення має колектив, взаємодія та зворотній зв'язок з керівництвом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: