Резюме від 28 серпня 2018 PRO

Удоденко Віталій Сергійович

Завідувач складу, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Завідувач складу

з 08.2017 по нині (1 рік 5 місяців)
Мегамаркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Менеджер в роздрібній торгівлі, Начальник відділу приймання

з 11.2014 по 06.2017 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Континіум-Трейд", Київ (торгівля)

Менеджер відділу (овочів та фруктів)
- керування діяльністю ввіреного відділу, забезпечуючи безперебійну роботу відділу.
- організація ефективної взаємодії всіх співробітників відділу в процесі прийому та реалізації товару.
- здійснення аналізу комерційної діяльності ввіреного відділу та контроль виконання бюджету по напрямку.
- контроль наявності всього асортименту товару в торговому залі (організовувати розміщення та викладку товару по групах-підгрупах з врахуванням затверджених планограм, термінів придатності, товарного сусідства, доступності покупцю і інших стандартів мерчендайзингу )
- контроль перевірки якості, термінів придатності товарів, наявність та відповідність назв, маркування, цінників на товарах, комплектність, сортність, зовнішній вигляд.
- здійснення замовлення на товар постачальникам, забезпечуючи постійну наявність в гіпермаркеті основного асортименту товару.
- контроль своєчасності та правильності здій
Начальник відділу приймання
- керівництво роботою відділу приймання;
- контроль та участь в прийманні товару;
- контроль звірки прийнятого товару з фактично замовленим;
- контроль наявності всіх супроводжувальних документів;
- контроль дотримання принципу ротації при розміщенні товару;
- контроль своєчасного повернення товару постачальникам;
- контроль зберігання неліквідного товару в строго відведених місцях та наявність накладної на повернення;
- контроль зберігання товару в камерах;
- контроль за чистотою рампи та прилеглою територією;
- контроль за своєчасною здачею макулатури (згідно графіка);
- контроль наявності та своєчасного подання прихідно-розхідних, первинних, супровідних та інших документів;
-забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, які знаходяться в складі, дотримання режимів зберігання;
- визначення найбільш раціональних місць розміщення доставленого товару у складі;
- контроль за своєчасністю повернення постачальникам вантажного реквізиту (зворотньої тари);
- нагляд за наявністю і справністю протипожежних засобів, стану складських приміщень, обладнання та інвентарю на складі і забезпечення їх своєчасного ремонту;
- організація ремонтів складських приміщень та обладнань;
- контроль перевірки цілісності упаковки і тари, наявності ярликів та маркування на тарних місцях;
- організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі із дотриманням норм, правил та інструкцій з охорони праці;
- ведення графіку роботи працівників;
- контроль за дотриманням підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни, протипожежного захисту;
- оцінка діяльності підпорядкованих працівників;
- вжиття заходів щодо притягнення винних у вчиненні крадіжок до відповідальності;
- проведення стажування потенційних працівників;
- участь в проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;

Завідувач групою управління товарними запасами і контролю цін

з 01.2013 по 09.2014 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "ЕКО", Київ (торгівля)

- забезпечення максимально швидкого та якісного оформлення прихідно-розхідних, первинних, супровідних та інших документів;
- контроль внесення накладних, накладних внутрішнього переміщення, актів списання у програму 1С8;
- контроль реєстрації документів;
- відповідальність за правильний товарообіг маркета;
- контроль товарних залишків;
- участь в проведенні інвентаризації;
- передача оформлених видаткових накладних спеціалісту з обліку, бухгалтеру.

Приймальник товару

з 04.2011 по 05.2012 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ФОРА", Умань (торгівля)

- підписання прихідних накладних документів;
- складання актів про виявлені недоліки при перевірці товарів ;
- отримання доручень в бухгалтерії ;
- додержання правил оформлення та подання первинних, супровідних та інших документів.
- приймання товару по кількості і якості
- постановка прийнятого товару на прихід
- ротація товару в складі


Освіта

УНУС

Менеджмент, менеджмент ЗЕД, Умань
Незакінчена вища, з 09.2007 по 05.2012 (4 роки 8 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК: знання MS EXCEL, WORD, INTERNET,1С 8.2 та ін..


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ініціативний, енергійний, цілеспрямований, володію умінням стратегічно мислити, оперативно приймаючи рішення і нести за них відповідальність, також володію хорошими діловими якостями, вмінням правильно ставити завдання, делегувати повноваження.
Готовий працювати в команді та самостійно.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: