Резюме от 24 сентября 2017

Кузьмін Тетяна Михайлівна

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, офісний працівник, 5 500 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
28 декабря 1971 (45 лет)
Город:
Ивано-Франковск


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу продажу

с 03.2017 по 07.2017 (4 месяца)
ТзОВ «Торгово Будівельна Компанія ОБЕРІГ», Ивано-Франковск (ремонтно-будівельні роботи)

Посадові обов`язки:
1.Формування «з нуля» бази даних (в електронному та паперовому вигляді), щодо продажу об`єктів нерухомості первинного ринку;
2.Співпраця з провідними забудівниками міста («Вамбуд», «Екстім», «Івано-ФранківськМіськбуд», «Тенко», «Галицький двір», «Легенда Ф», «ЛММ Сервіс», «Спілка забудівників», «Благо», «Ярковиця» та ін.) стосовно наявності та продажу об`єктів нерухомості та, відповідно, поновнення бази даних нерухомості фірми;
3.Щоденна робота з підлеглим персоналом щодо напрямку роботи, розприділення обов`язків та планування роботи відділу на тиждень, місяць, рік;
4.Участь в розробці рекламних кампаній фірми;
5.Участь в розробці сайту фірми, наповнення блоків необхідною інформацією;
6.Робота з клієнтами щодо продажу нерухомості (консультація, оформлення замовлень, контроль за виконанням замовлень);
7.Співпраця з ремонто-будівельним відділом та відділом продажу будівельних матеріалів стосовно консультування, оформлення замовлень клієнтів, складання договорів та контролю за виконанням замовлень.
8.Складання звітності щодо роботи підрозділу.
9.Ведення адміністративної діяльності (вирішення всіх поточних завдань щодо якісної роботи фірми).
10.Виконання поточних розпоряджень вищого керівництва.

Менеджер-управитель з адміністративної діяльності

с 06.2014 по 02.2017 (2 года 8 месяцев)
ТзОВ «ДПС Захід», Ивано-Франковск (ремонтно-будівельні роботи)

Посадові обов`язки:
1.робота з клієнтами щодо продажу товару (консультація, оформлення замовлень, контроль за виконанням замовлень та вчасним постачанням товару);
2.облік і аналіз клієнтської бази та замовлень;
3.оформлення договорів, актів виконаних робіт і контроль за їх якісним виконанням;
4.оформлення кошторисних документів на ремонтно-будівельні роботи;
5.організація роботи монтажних бригад, ведення монтажних листів;
6.бухгалтерський облік: виписка первинної документації, нарахування зарплати, оформлення відомостей оплат та обороту коштів, офісна бухгалтерська звітність;
7.ведення кадрової документації, ведення табелів обліку робочого часу, підбір працівників;
8.фінансово-економічний аналіз діяльності фірми за визначений робочий період з графічним відображенням;
9.робота з розпорядчою (накази, протоколи засідань) та вхідною-вихідною документацією.
10.ведення адміністративної діяльності (вирішення всіх поточних завдань щодо якісної роботи фірми);
11.маркетингова діяльність (проведення маркетингових досліджень, складання таблиць попиту і продажу товарів, прогноз на наступні заплановані періоди діяльності).

Менеджер-консультант

с 05.2009 по 05.2014 (5 лет)
ПП «Світ паркету», Ивано-Франковск (продаж матеріалів)

Посадові обов`язки:
1.робота з клієнтами щодо продажу товару (консультація, оформлення замовлень, контроль за вчасним постачанням товару);
2.оформлення виставкового залу та рекламування товару;
3.оформлення первинної бухгалтерської документації.
4.розвиток дилерської мережі і подальша співпраця щодо консультацій і поставки товару.

Менеджер-адміністратор, заступник генерального директора з маркетингу

с 03.2006 по 09.2008 (2 года 6 месяцев)
ТОВ «Новекс», ТОВ «Будівельна компанія ЛЮКС»,ТОВ «Люксінвестбуд», Ивано-Франковск (будівництво)

Посадові обов`язки:
1.робота з установчою документацією (внесення змін та доповнень до статутів, оформлення протоколів);
2.оформлення звітної документації (звіт по позиках, реалізації, планування продажу об`єктів будівництва);
3.вивчення ринку збуту та планування реалізації об`єктів нерухомості;
4.оформлення актів прийому-передачі матеріальних цінностей;
5.оформлення договорів купівлі-продажу об`єктів нерухомості (договорів комісії, інвестування, оренди, попередніх договорів);
6.оформлення актів прийому-передачі об`єктів будівництва в експлуатацію та контроль за їх виконанням;
7.робота з розпорядчою документацією та вхідною-вихідною кореспонденцією;
8.контроль за нормальним функціонування офісної діяльності (ведення звірок та оформлення звітів в комунально-експлуатаційні служби; замовлення і наявність канцелярської продукції та продукції для офісної оргтехніки, співпраця з представниками ЖЕО);
9.виконання поточних розпоряджень вищого керівництва.

Начальник торгово-виставкового залу

с 04.2004 по 09.2004 (5 месяцев)
ТзОВ «Єврогурт» (ТзОВ «Берест-Продторг»), Ивано-Франковск (продаж продуктів харчування)

Посадові обов`язки:
1. контроль за якісною роботою торгово-виставкового залу (постійне поновлення виставкового асортименту, мерчандайзинг, вчасне і якісне обслуговування клієнтів, контроль за роботою підлеглих, співпраця з бухгалтерією та складами щодо постачання товару та надання якісної інформації про товари, контроль за якістю товару та термінами реалізації.);
2. оформлення звітної документації;
3. оформлення актів прийому-передачі товару та його списання;
4. контроль та робота щодо правильності оформлення первинних бухгалтерських документів;
5. оформлення табелів на зарплату;
6. проведення нарад з підлеглим персоналом щодо якісної роботи торгово-виставкового залу;
7. проведення ревізійної роботи в торгово-виставковому залі;
8. виконання поточних розпоряджень вищого керівництва.

Менеджер по закупці і продажу.

с 02.2002 по 11.2003 (1 год 9 месяцев)
ПП Цюпер Б.М. (ТМ "Меблі-Форест"), Ивано-Франковск (продаж і виробництво меблевої продукції)

Посадові обов`язки:
1. робота з клієнтами щодо продажу товару (консультація, оформлення замовлень, оформлення первинної бухгалтерської документації, організація відвантаження товару та доставки його по місцю замовлення);
2. співпраця з фірмами-постачальниками (замовлення товару та продукції, планування замовлень, оформлення актів звірки, оформлення бухгалтерської документації, контроль за доставкою товару);
3. ведення первинної бухгалтерської документації;
5.оформлення виставкового залу та рекламування товару;
6.контроль за якісною роботою виставкових залів та магазинів.

Менеджер зі збуту

с 02.2001 по 12.2002 (1 год 10 месяцев)
СП ТзОВ "Комекс", Ивано-Франковск (виробництво і продаж меблевої продукції)

Посадові обов`язки:
1.робота з клієнтами щодо продажу товару (консультація, оформлення замовлень, оформлення первинної бухгалтерської документації, організація відвантаження товару та доставки його по місцю замовлення);
2.проведення заходів щодо кращої реалізації товарів;
3.оформлення звітності;
4.планування наявності виставкового товару;
5.оформлення виставкового залу та рекламування товару;
6.контроль за якісною роботою виставкового залу.

Діловод-бухгалтер речової служби та комунально-експлуатаційної служби.

с 04.1994 по 09.1998 (4 года 5 месяцев)
В/ч 1241 НГУ, Ивано-Франковск (охорона територіальної цілісності держави)

Посадові обов`язки:
1.ведення бухгалтерської документації обліку матеріальних цінностей;
2.оформлення заявок на постачання товару та передача їх до керівних підрозділів;
3.співпраця з впідпорядкованими підрозділами щодо наявності та зберігання матеріальних цінностей (проведення звірок; перевірок, планування, усунення недоліків, прийом заявок щодо постачання товару, прийом та оформлення бухгалтерської документації);
4.оформлення звітної документації;
5.виконання поточних розпоряджень вищого керівництва.


Образование

Івано-Франківський державний технічний університет нафти і газу

Економіка підприємствва, Ивано-Франковск

Высшее, с 09.1992 по 07.1998 (5 лет 10 месяцев)


Дополнительное образование

  • бухгалтерські курси зі знанням програми 1С (2003 рік)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    знання комп`ютера на рівні впевненого користувача (офісні програми, ітернет), знання програми 1С.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Знання на рівні досвідченого користувача ПК (Word, Excel, інтернет,1C:бухгалтерія);
ведення бухгалтерського обліку пов`язаного з рухом ТМЦ, ведення первинної бухгалтерської документації.
Мови: англійська зі словником, російська вільно.
Риси характеру: комунікабельність, цілеспрямованість, врівноваженість, працьовитість, енергійність, вміння швидко сприймати інформацію і її опрацьовувати, аналітичні здібності, організаторські здібності, вміння працювати в команді та на результат.
Наявність водійських прав категорії В та власного автомобіля.
Сімейний стан: одружена, дітей немає.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: