Резюме от 13 октября 2017

Черноусова Оксана Анатольевна

Бухгалтер, 10 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
29 ноября 1974 (42 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Киевский государственный экономический университет

Менеджмент персонала, Киев

Высшее, с 01.1993 по 01.1998 (5 лет)


Дополнительная информация

Чорноусова Оксана Анатоліївна

( розглядаю місцезнаходження роботи: Троєщина, Воскресенка, м. Дарниця, м. Лівобережна)

Адреса: м. Київ, вул. Райдужна,13-В кв.16.
Дата народження: 29.11.1974р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: не одружена
Освіта: 1991-1992 рр. Вище професійне училище № 45 (продавець непродовольчих товарів, касир-контролер).
1993-1998рр. Київський державний економічний університет (магістр менеджменту персоналу).
Досвід роботи: загальний бухгалтерський стаж 25 років.
1994 р. – 2004 р. ТОВ «Квін-Свіг» (виробництво пластикових вікон) – бухгалтер-касир;
2005 р.- 2007 р. ЗАО «Фози» («Сільпо») (торгівля) – бухгалтер з обліку товарів;
2007- 2012 р. «Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Вишгородському районі Київської області» – головний бухгалтер.
2012- 2014 р. Державна служба надзвичайних ситуацій в Україні - заступник головного бухгалтера.
2014 – КРВС «Київська обласна служба порятунку» - т.в.о. головного бухгалтера.
2016 – по теперішній час. Веду самостійно 5 підприємств (одне на загальній системі оподаткування, чотири -єдиний 5% податок)
Умови роботи: повна/часткова зайнятість.
Напрям роботи:
- ведення бухгалтерського обліку та здача щомісячних, квартальних та річних звітів;
- робота з клієнт-банком;
- робота з первинною документацією;
- виписка податкових накладних на реалізацію товарів та послуг;
- виписка довіреностей;
- щоквартальне списання матеріальних цінностей;
- контроль руху грошових коштів;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- перевірка (оформлення) правильності первинних та інших бухгалтерських документів;
- облік ТМЦ;
Повне ведення бухгалтерського обліку підприємства.
Навички та вміння:
- пакет Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Internet Explorer);
- 1С-бухгалтерія (7.7);
- Українська та російська мови (ділова та розмовна);
- Англійська мова (середній рівень)
- Права водія категорії В.
Особисті якості:
Комунікабельність, пунктуальність, порядність, працелюбність, самостійність, цілеспрямованість.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: