Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 листопада 2021 PRO

Надежда

Помощник по тендерам (закупкам), 6 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник юридического отдела

з 08.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Производственное предприятие, Одесса (производство)

Представление интересов предприятия, переговоры, консультации.
Основной сегмент работы - подготовка тендерных предложений для участия в государственных закупках.

Начальник отдела закупок

з 07.2017 по 11.2017 (4 місяці)
Строительная компания, Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Подготовка, формирование и размещение тендерных предложений (товары, услуги, работы) компании на сайте Прозорро, поиск потенциальных клиентов и переговоры с заказчиками. Консультирование в пределах полномочий.

Помощник руководителя по вопросам закупок

з 03.2017 по 07.2017 (4 місяці)
Частная практика, Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Поиск тендеров согласно профиля деятельности компании, составление тендерного предложения (согласно анализа документации заказчика) и успешное размещение на площадках системы прозорро.

Головний спеціаліст юридичного відділу, секретарь тендерного комитета

з 11.2012 по 02.2017 (4 роки 3 місяці)
орган місцевого самоврядування, Николаев (Николаевская обл.) (представление интересов территориальных общин, закупки)

Должностные обязанности:
1. Документальное сопровождение деятельности тендерного комитета со стороны заказчика (протоколы комитета, деловая переписка с органами власти по вопросам тендера, переговоры с потенциальными участниками при переговорной процедуре закупок);
2. Разработка тендерной документации (составление проэктов тендерной документации, анализ законодательства относительно требований дополнительных документов);
3. Разработка и составление годового плана закупок, а также внесение изменений в него, загрузка на сайт);
4. Разработка проэкта тендерного договора;
5. Подготовка документов (проеэктов запросов, протоколов, актов и т.д.) для эффективного проведения переговорной процедуры.
6. Проведение работы связанной с получением документов из общедоступных реестров о участниках закупки (самостоятельно в качестве секретаря комитета либо по запросу главы комитета)
7.Опубликование документов связанных с публичными закупками (годовой план, объявление о проведении закупки, тендерная документация, внесения изменений в нее, протокол рассмотрения тендерных предложений, уведомление о намерении заключить договор и т.д.).
8. Представление интересов работодателя в учреждениях, организациях, предприятиях, судах общей и специальной юристдикции.
9. Консультирование физических и юридических лиц в пределах компетенции деятельности работодателя.
10. Написание деловой корреспонденции. Разработка проэктов договоров, справок, выводов и т.д.

Достижения: успешное проведение тендерных процедур (почти 50 процедур, около 200 оформленных документов), положительное досудебное урегулирование проблемных вопросов, результативное написание более 300 деловых писем по вопросам обращения граждан и юридических лиц.

Освіта

Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Спеціаліст з правознавства, факультет правознавства. Спеціаліст з відзнакою., Киев
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Домашняя кухня (для себя с 2000), период обучения (2017)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Рассмотрю предложения о полной занятости (з/п оговаривается при собеседовании), а также сотрудничество на один или несколько тендеров.

Головний спеціаліст у сфері управління нерухомим майном (орган державної влади, до 100 співроб-ків)

Червень 2008 - листопад 2012 (4 роки 6 місяців), державна служба

Основні посадові обов’язки:
1)юридичний супровід з питань координації управління майном;
2)консультації правового характеру щодо ефективності та доцільності прийняття рішень з питань управління майном;
3)підготовка нормативних актів (локальні накази і доручення, розпорядження і рішення обласного рівня) щодо координації управління нерухомим майном (передача, продаж, відчуження, списання);
4)проведення аналізу змісту правоустановчих документів на нерухоме майно із результатами перевірок щодо наявності зазначеного в них складу майна і відповідності їх меті використання суб’єктом перевірки. Надання рекомендацій (наприклад: аеропорт, аптеки, лікарні тощо).
5)представництво інтересів установи у судах загальної та спеціальної юрисдикції у господарських та цивільних справах з питань користування і розпорядження нерухомим майном;
6)написання ділової кореспонденції з правових питань у межах повноважень установи;
7)співробітництво з засобами масової інформації (написання статей, інтерв'ю, об'яв);
8) проведення семінарів з проблемних питань управління майном, надання роз’яснень.

Досягнення та результати:
повернення власникові незаконно вилученого майна на підставі задоволених судом позовів (робота виконувалась на підставі довіреності губернатора, керівника установи), приведення у відповідність із вимогами чинного законодавства проавоустановчих документів (понад 100 одиниць); належне проведення передачі майна у власність громади (понад 200 одиниць нерухомості); здійснення балансоутримувачами обласного майна управління ним (списання, відчуження) на підставі розроблених мною порядків тощо.

Причина звільнення: переведення на посаду з ширшим колом питань для професійного та особистісного росту.

Юрисконсульт (комунальне підприємство, від 100 осіб співробітників)
Вересень 2006 - Червень 2008 (1 рік 10 міс)

Основні посадові обов’язки:
1)ведення претензійно-позовної роботи у судах загальної та спеціальної юрисдикції;
2)співпраця із відділами державної виконавчої служби;
2) написання процесуальних документів;
3) співробітництво з засобами масової інформації;
4) написання ділової кореспонденції.

Досягнення та результати:
понад 250 задоволених позовів на загальну суму понад 1 млн. грн..

Причина звільнення: перехід на іншу роботу у зв’язку з перемогою у конкурсі на посаду державного службовця.




Інституті державного управління Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв, Україна), рік закінчення 2010
Державна служба, кадровий менеджмент, факультету державного управління. Магістр з відзнакою.
Володіння мовами

Англійська - базовий
Російська - вільно
Українська - вільно
Курси, тренінги, сертифікати

Антимонопольний комітет України (м. Київ)
рік закінчення 2016
участь у навчальному семінарі для замовників процедур закупівель товарів, робіт, послуг, які проводяться відповідно до Законів України «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі». Отриманий досвід: складання документів високої якості та поглиблений аналіз документів, які надаються учасниками торгів.

Одеський апеляційний господарський суд (м. Одеса)
рік закінчення 2016
сертифікат за результатами участі у круглому столі на тему: «Правові підходи що застосовуються господарськими судами пр. вирішенні земельних спорів». Отриманий досвід: надання розгорнутих консультацій та зменшення звернень щодо земельних питань.

Міжнародна академія фінансів та інвестицій (м. Київ)
рік закінчення 2013
сертифікат за результатами навчання на курсах з питань державних закупівель. Отриманий досвід: складання документів високої якості та правильна організація закупівлі.

Харківський орган місцевого самоврядування (м. Харків)
рік закінчення 2013
сертифікат за результатами Всеукраїнської конференції з питань організаційної роботи та прес-служб. Отримані навики: збільшення результативності співпраці із ЗМІ, збільшення рівня організації та якості виконання роботи т а доручень.

Державна академія житлово-комунального господарства (м. Київ)
рік закінчення 2008
сертифікат за результатами семінару-практикуму з проблеми укладання та організації виконання договорів. Отриманий досвід: збільшення кількості укладених договорів, зменшення кількості судових справ щодо скарження їх виконання.

Особисті якості
Комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, саморозвиток, ініціативність, вміння працювати в команді.

Шкідливих звичок не маю.

Захоплення та інтереси
Фотографія, початкова журналістика, психологія, подорожі, новини медицини.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати