Резюме від 2 серпня 2020 PRO

Смолянюк Катерина Михайлівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
32 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з продажу послуг

з 02.2020 по 05.2020 (3 місяці)
YourQuery S.R.O., Львів (Реклама / Маркетинг / PR-услуги)

- підбір та презентація послуг компанії, ведення переговорів з клієнтами;
- робота з теплою / холодної базою клієнтів;
- виявлення потреби клієнта, в максимально швидкі терміни підписати договір;
- робота з документацією (договори, комерційні пропозиції, рахунки-фактури);
- робота з клієнтами та встановлення довгострокових відносин;
- робота в CRM-системі.

Керівник напрямку продажів

з 09.2019 по 02.2020 (5 місяців)
Архітектурне бюро, Харків (Дизайн та Архітектура)

- пошук з подальшим впровадженням бази CRM-системи під вимоги Дизайн бюро;
- підключення та синхронізація роботи CRM-системи, сервісу розсилки email;
- складання клієнтської бази, бази підрядників, конкурентів і тд .;
- пошук розробників і SЕО для створення нового сайту компанії;
- розробка і впровадження нових ідей по просуванню і розвитку компанії;
- курирування створення рахунків, відстеження Графіку платежів і розсилка дебіторам;
- прийом готівки за Договором та комісійні, передані в загальну касу компанії;
- презентація діяльності Бюро новим Клієнтам;
- робота з компаніями для просування Instagram, F.B .;
- пошук і залучення нових клієнтів;
- підтримка взаємин з напрацьованою клієнтурою;
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами і надходять зверненнями;
- спілкування з замовником, управління його очікуваннями;
- надання замовнику звітності про хід виконання завдань і проекту в цілому;
- презентація замовнику готових рішень, демо-версій, прототипів;
- комунікації із замовником e-mail, Telegram, Viber, телефону, мітинги;
- робота з документацією, звітність;
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій і договорів
складання, затвердження та підписання Договорів;
- створення стратегії залучення нових клієнтів для компаній;
- створення воронки продажів.

Фахівець з сертифікації

з 03.2018 по 08.2018 (5 місяців)
REKAST, Харків (Промисловість та виробництво)

- розробка, впровадження та вдосконалення системи управління якістю, безпеки кормових матеріалів;
- забезпечення ведення нормативної документації за впровадженими системам;
- розробка процедур, а також робочих інструкцій по поточному контролю якості та безпеки кормових матеріалів;
- організація і успішне проведення сертифікації впроваджених систем

Сервіс - менеджер

з 03.2017 по 02.2018 (11 місяців)
Дешевле-нет, Интернет магазин, Харків (Інтернет магазин)

- повернення / обмін товарів;
- робота з рекламаціями; оформлення переміщень;
- створення ЗГК на повернення ГК;
- контроль і своєчасне оформлення заявок на повернення / обмін товару;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- пошук АСЦ і СЦ для обслуговування;
- своєчасна відправка та повернення товару з АСЦ / СЦ

Менеджер контролю якості обслуговування / QC-manager

з 09.2016 по 01.2017 (4 місяці)
DRP / White Rhino, Київ (Фінансові послуги)

- прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів з продажу;
- перевірка дотримання скрипта продажів, позначки проходження кожного пункту по чек-листів, виявлення сильних і слабких сторін менеджерів з продажу;
- складання рейтингу менеджерів по всіх найважливіших показників;
- виявлення помилок і порушень в системі;
- аналізи життєздатності скрипта, виявлення слабких місць, реакцію клієнта на спілкування з менеджером;
- виявлення кращих / гірших дзвінків, для подальшої мотивації або навчання менеджерів.

Менеджер по роботі з номенклатурою (адміністратор бази даних)

з 08.2015 по 09.2016 (1 рік 1 місяць)
Servis - Market, Інтернет-магазин, Львів (Інтернет магазин)

- створення нових товарних позицій в програмі 1С
- робота з базами даних постачальників
- робота з тех. документацією
- написання посадових інструкцій

Провідний спеціаліст відділу з управління якістю

з 03.2014 по 06.2015 (1 рік 3 місяці)
ООО «INKSYSTEM», Харків (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

- повернення товарів отп і роздріб;
- робота з рекламаціями;
- оформлення переміщень по складах;
- створення ЗГК на повернення ГК;
- контроль за своєчасним проведенням повернень на склади;
проведення інвентаризацій / утилізації на точках продажів та складах Браку;
- проведення всієї супровідної документації по інвентаризації / утилізації в 1С;
- прийом і оприбуткування контейнерів з продукцією;
- написання бізнес процесу та регламенту із закупівлі ЗЧ для СЦ з подальшим успішним впровадженням в роботу.

Менеджер супроводу закупівель

з 03.2013 по 06.2013 (3 місяці)
ООО ТПК «Омега-Автопоставка», Харків (Автомобільна промисловість та Автобізнес)

- робота з заявками постачальнику (розміщення, контроль виконання);
- формування шаблонів приходу;
- внесення прайсів а базу 1С ТПК, контроль цін;
- формування та контроль оплат постачальнику;
- управління довідником товарів;
- замовлення транспорту під відвантаження;
- документообіг

Менеджер по роботі з претензіями з постачальниками (рекламації)

з 07.2010 по 02.2013 (2 роки 7 місяців)
ООО ТПК «Омега-Автопоставка», Харків (Автомобільна промисловість та Автобізнес)

- складання претензій по рекламації постачальнику;
- ведення переговорів з постачальником про компенсацію бракованої продукції;
- складська логістика, переміщення претензійної продукції на маркера (для подальшої обробки товару на складі комірниками);
- відправка товару на експертизу, а так само назад в компанію після експертизи;
- ведення бази даних по претензійної товару, наповнення та обробка
- прийом і складання рекламаційних актів від клієнтів компанії;
- консультування клієнтів по рекламаційними випадків;
- ведення статистики рекламацій;
- складання щомісячних звітів; - ведення архіву рекламаційних випадків


Освіта

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Транспортных систем, Харків
Вища, з 09.2004 по 06.2009 (4 роки 9 місяців)

факультет транспортних систем, за фахом «Організація і регулювання дорожнього руху».


Додаткова освіта

  • Персональний тренер тренажерного залу 1, 3 категорії (2015)
  • Внутрішній аудитор "Базові програми забезпечення безпеки для підприємств, які виробляють корми (ISO / TS22002-6 діє до: 2016)." (21/03/2018)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач:

- пакет MS Office,
- 1С (8.3),
- WMS,
- Бітрікс24,
- ERP,
- Мантис,
- CRM Мегаплан та інші,
- Cashier


знання законодавства «Про захист прав споживачів»


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

комунікабельність,
стресостійкість,
легко навчаюсь,
вмію працювати в команді.
швидка адаптація до змін, вміння брати на себе відповідальність і приймати рішення в конфліктних або надзвичайних ситуаціях.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: