Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 лютого 2018 PRO

Олена

Бухгалтер-ревізор, внутрішній ревизор-аудитор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
59 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер-ревізор, внутрішній ревізор-аудитор

з 10.2014 по 07.2017 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "АДК ЛЛІР", Київ (оптова торгівля/дистрибуція)

• складання плану перевірок на звітний період;
• проведення фактичних інвентаризацій та перевірок операційної діяльності підрозділів підприємства, дотримання політик та регламентів підприємства (склади продукції, відділ транспорту та логістики (технічний стан автомобілів, ремонтні витрати, витрати пального), відділ торгово-рекламного обладнання (облік, склад, дислокація, фактичне місцезнаходження на території), касові операції);
• поглиблена аналітика результатів перевірок;
• розробка рекомендацій на підставі виявлених недоліків;
• розробка та впровадження політик та регламентів роботи підрозділів підприємства з урахуванням вимог чинного законодавства;
• складання звітів та саме звітування перед радою директорів за результатами перевірок;
• контроль виконання рекомендацій по усуненню виявлених порушень;
• розробка наказів, інструкцій, розпоряджень та інших документів, пов’язаних з діяльністю підрозділів підприємства.
Досягнення: налагодження обліку та контролю за витратами палива, витратами на ремонтні роботи автомобілів підприємства; налагодження обліку та контролю за рухом торгово-рекламного обладнання, комплектуючих, та заставної тари, розробка та впровадження первинної документації та ії обігу у відповідності до порядку встановленому законодавством та внутрішніми регламентами.
Результат: зменшення витрат підприємства та максимальна прозорість і контрольованість робочих процесів та документообігу підрозділів згідно до розроблених та впроваджених політик та регламентів.

Бухгалтер-касир

з 10.2013 по 10.2014 (1 рік)
ТОВ "АДК ЛЛІР" Чернівецька філія, Чернівці (оптова торгівля/дистрибуція)

• ведення касових операцій, інкасація;
• оформлення касових документів у відповідності до порядку встановленому законодавством;
• оформлення прибуткових та видаткових документів на товар (видаткові накладні, прибуткові накладні, ТТН, довіреності);
• операційне обслуговування контрагентів (розрахунки, акти звірки, контроль дебіторської заборгованості);
• розрахунки з постачальниками (клієнт-банк);
• контроль та регулювання складських запасів, замовлення постачальникам;
• документальний супровід передачі в оренду/суборенду та контроль за спрацюванням торгово-рекламного обладнання.
Досягнення: налагоджено первинний облік філії «з нуля».
Результат: самостійна робота філії, щодо документообігу та руху інформації, згідно до облікової політики та регламентів головного підприємства.

Бухгалтер

з 02.2011 по 10.2013 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Егіда-Тау", Київ (оптова торгівля/дистрибуція)

• внесення первинної інформації в базу даних;
• оформлення прибуткових та видаткових документів на товар (видаткові накладні, прибуткові накладні, ТТН, довіреності);
• контроль залишків складу;
• логістичний супровід автомобілів (покупці, постачальники, автомобілі підприємства, складання маршрутів, контроль автомобілів на маршруті);
• розрахункові операції (постачальники, покупці).

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2005 по 10.2006 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Оболонь-Вишневе", ТОВ "КАМА", Вишневе (Харчова промисловість)

• внесення первинної інформації в базу даних;
• оформлення видаткових документів на товар (видаткові накладні, ТТН, довіреності);
• контроль залишків складу;
• контроль заборгованості по тарі контрагентів;
• логістичний супровід автомобілів (постачальники, автомобілі підприємства).
Досягнення: налагоджено рух та облік тари «з нуля».
Результат: закриття заборгованості по тарі контрагентів перед підприємством на 93% та на 96% підприємства перед постачальниками.

Бухгалтер (єдиний)

з 01.2005 по 10.2005 (9 місяців)
ФОП, Киев (Вантажний транспорт та перевезення)

(єдиний податок) (вантажний автотранспорт):
• введення автомобілів в експлуатацію (дозвільні процедури та документація);
• реєстрація діяльності підприємства у відповідних інстанціях (інспекції, фонди, ліцензування);
• ведення первинної документації в повному обсязі (розрахунок норм та списання витрат палива відповідно до чинного законодавства, документальний супровід вантажів, дозвільна документація для водіїв, нарахування з/п);
• складання та подача звітів до інспекцій та фондів в повному обсязі;
• договори з АЗС та контроль за співпрацею;
• супровід переобладнання на ГБО (контроль за технічним виконанням та документальний супровід);
• здача авто в оренду (договори, супровід).
Досягнення: діяльність підприємства «з нуля» до самостійного функціонування.

Освіта

Донецький інститут Радянської торгівлі

Економіка торгівлі, економіст, Донецк
Вища, з 1985 по 1989 (3 роки 8 місяців)

форма навчання заочна

Київський технікум громадського харчування

Технологія приготування їжі, технік-технолог, Киев
Незакінчена вища, з 1982 по 1985 (2 роки 6 місяців)

форма навчання денна

Додаткова освіта та сертифікати

Київський навчальний центр "Курсор", "Бухгалтер в комплексі з 1С+головний бухгалтер"

2017-2018, в процесі навчання

Київський навчальний центр "Курсор", "Аудит"

2017, 3 місяці

ТОВ "ІТСтолиця" "Аудит"

2017, 2 місяці

МП "Кий", "Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому підприємстві"

1991, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Продаж Управлінські навички Комплексне проведення перевірок оперативної діяльн. підпр-ства Аналітика роботи та взаємодії підрозділів підприємства Розробка рекомендацій щодо налагодження роботи підрозділів підпр Налагодження обліку «з нуля» згідно специфіки роботи підпр-ства Транспорт:розрах норм витр.палива,облік,аналіз та контр ремонтів Управлінський облік в повному обсязі Первинний бухгалтерський облік Клієнт-банк, готівкова каса та касова дісципліна Проведення компл перевірок оперативної діяльності відділів підпр - проведення комплексних перевірок оперативної діяльності Налагодження обліку «з нуля» згідно специфіки роботи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- поглиблене вивчення та аналітика всіх аспектів роботи щодо об"єкту перевірки;
- інформаційна підготовка нормативної бази;
- адаптація регламентів підприємства до законодавчих нормативів;
- проведення комплексних перевірок оперативної діяльності всіх підрозділів підприємства (ТОВ) згідно встановлених політик та регламентів в повному обсязі (планування, саме проведення, аналітика, складання звітів, розробка рекомендацій, звітування);
- налагодження управлінського обліку «з нуля» згідно специфіки роботи підрозділу підприємства;
- аналітика взаємодій між підрозділами підприємства;
- складання та надання рекомендацій і методик щодо виконання наданих рекомендацій;
- розробка та впровадження політик та регламентів роботи підрозділів підприємства (управлінський напрямок) (ТОВ);
- проведення загальних зборів та тренінгів співробітників підприємства щодо впровадження та дотримання встановлених регламентів підприємства (ТОВ);
- контроль дотримання регламентів та рекомендацій;
- первинний бухгалтерський облік;
- досвід проходження перевірок (зовнішній аудит, УБЕЗ, ВБРСВ).

Особисті якості: принциповість, відповідальність, скрупульозність, вміння аналізувати, вміння самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, наполегливість та прагнення до професійного росту та вдосконалення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: