Як не пропускати повідомлення від роботодавців, якщо ви використовуєте Gmail

Резюме від 19 вересня 2021 PRO

Явуз Валерія Валеріівна

HR-, SMM-менеджер, маркетолог, 10 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
33 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Smm-менеджер, менеджер з продажу

з 12.2017 по 12.2019 (2 роки)
Craftcheese, Хмельницький (Виробництво та продаж харчових продуктів)

Кейс Ceaft Cheese:

Ринок: Хмельницький, Україна.
Ніша: крафтові сири
Цілі і задачі:
-запустити İnstagram сторінку для формування лояльності до бренду
-публікація якісного контенту
-залучення зацікавлених підписників
-інформування про крафтову культуру
-інформування про культуру споживання сиру
-підвищення рівня продажу

Проведені роботи:
-створила сторінку İnstagram, наповнила візуальним контентом, постинг
-проведено аналіз цільвоі аудиторіі, за допомогою масфолловінгу і маслайкінгу залучено зацікавлених підписників
-співпраця з блогерами (Ірина Путівленко, Лія Обрі, Анна Ткачук, Альона Гнап) по бартеру
-стимулювали системою знижок покупців генерувати UGC-контент, цим самим залучили нових підписників
-за допомогою співпраці з партнерами, проведено дегустаціі звіти виставлені на сторінці
-щодня у сторіз інформували про новинки, наявний товар та акціі
-щоденні пости, з яких більша частина не продаючі, а інформативні, експертні (поради щодо культури споживання сиру, історія сиру, особливості виробництва і т.д.). Це дало змогу сформувати цікавість підписників до сторінки.
- проводились гівевеі
-до свят формувалися сети, про наявність яких інформували на сторінці
- співпраця з фотографами по бартеру
- запускали рекламу в інстаграм
- всі пости поділено на унікальні хежтеги, написані пости про навігацію, що дає змогу підписнику знайти інформацію, яка цікавить саме його
-для відгуків створено окремий хежтег і винесено в опис сторінки


Результати: стоверно з нуля сторінку İnstagram, наповнено іі візуальним і текстовим контентом. Сформовано UGC -контент. Сформовано впізнаваність бренду і лояльність до бренду. Кількість підписників зросла до 2000. Збільшився обсяг продажу (середній чек 200 грн). Створено логотип. Затрати на рекламу мінімальні, так як співпраця з блогерами була по бартеру. Провели дегустаціі і співпрацювали з «Винотека Бріош» і «OnWine”.
В зв‘язку з тим, що виробництво ручне і дуже обмежений обсяг товару, попит перевищив пропозицію і було прийняте рішення знайти інші канали продажу.

Менеджер по персоналу

з 12.2007 по 12.2017 (10 років)
ПП "Подоляночка", Хмельницький (Сільське господарство)

Ведення штатного розпису, нарахування заробітноі плати, підбір персоналу


Освіта

ХУУП

Економічний, менеджер-економіст, Хмельницький
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)


Додаткова освіта

SMM-інтенсив від Clever Digital (3 березня 2018р.)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Microsoft Oficce, соц. мережі


Додаткова інформація

Заміжня, 2 дитини. Відповідальна, неконфліктна, швидко навчаюсь, націлена на результат.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: