Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 лютого 2024 PRO

Володимир

Начальник юридического отдела, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Главный юрисконсульт

з 11.2013 по 08.2017 (3 роки 9 місяців)
ООО "СТРОЙ ЦЕНТР", Киев (Оптовая торговля, импорт-експорт)

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
•З листопада 2013 по теперішній час – головний юрисконсульт в ТОВ «Строй Центр» вирішення спорів по адміністративним, господарським та цивільним справам (сума виграних спорів у суді становить понад 35,2 млн. грн., у т.ч. по податковій 28,5 млн. грн.), внесення змін до статутних документів, відкриття нових КВЕД, оформлення договорів, у т.ч. і ЗЕД, (юридична практика понад 5 років) та економічна безпека підприємства (перевірка підприємств по ДПІ на предмет можливих ризиків).
Напрямок діяльності (посадові обов’язки):
•Підготовка документації для участі в тендерах, здійснення захисту і представництво в органах дізнання, слідства, суду, у кримінальних, цивільних, адміністративних справах, справи про розподіл майна, про позбавлення батьківських прав; - представлення законних інтересів і реалізація прав клієнта в усіх органах державної влади і управління, в усіх організаціях, підприємствах і установах, в стосунках з фізичними і юридичними особами; - складання документів правового характеру, роз'яснення і консультації, з правових питань; - складання і подання до суду позовних заяв, скарг, клопотань і інших процесуальних документів, оскарження рішень, постанов, вироків суду першої інстанції в апеляційному порядку, пред'явлення виконавчого листа; - ознайомлення з матеріалами справи, отримання копій судових рішень, постанов і інших документів, які є у справі, участь в судових засіданнях; - ознайомлення з журналом судового засідання, подання і реєстрація необхідних документів, подань. Реєстрація та перереєстрація підприємств, відкриття нових (зміна старих) КВЄДів, внесення змін в статутні документи підприємства.
•Контроль за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, з питань інвестиційно-будівельної діяльності, які готуються на підприємстві.
•Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності підприємства та інших підприємств, установ, організацій – клієнтів підприємства в області інвестиційно-будівельної діяльності.
•Підготовка договорів у сфері ЗЄД.
•Відкриття нових торгових точок та реєстрація РРО в органах ДФС.
•Методичне керівництво правовою роботою на підприємствах, установах та організаціях – клієнтах підприємства у договірній та позовній роботі в сфері інвестування та будівництва.
•Представництво інтересів в судах.
•Аналіз та узагальнення претензій та позовів, а також практики укладання господарських договорів у сфері інвестування та будівництва.
•Організація ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства у сфері будівництва із застосуванням технічних засобів.
•Договірна робота (складання договорів купівлі – продажу, поставки, найму, оренди, підряду, договорів доручення, позики, застави, зберігання, тощо)
•Підготовка звернень, претензій, скарг, позовів, тощо.
•Складання процесуальних документів.
•Взаємодія з державними та правоохоронними органами.

Освіта

Национальный университет государственной налоговой службы Украины

Юридический, Киев
Вища, з 2004 по 2008 (3 роки 10 місяців)

В мае 2017 года получил свидетельство АДВОКАТА

Знання і навички

Досвід роботи більше 15 років

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Маю достатній досвід роботи на керівних посадах понад 10 років. Маю практичний досвід роботи по захисту інтересів платників податків, підготовці позовних заяв по банкрутству, господарських та адміністративних справах понад 5 років. Маю широке коло друзів серед працівників Державної фіскальної служби України (отримання різного рівня інформацій та консультацій), маю досвід роботи по проведенню семінарів, нарад, круглих столів і тому подібне. Маю практичний досвід роботи по проведенню аналітичної роботи (аналіз результатів, внесення змін до нормативних документів), підготовці договорів різного рівня складності, у т.ч. і у сфері ЗЄД.
За характером спокійний, урівноважений, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, володію організаторськими здібностями, вмію аналізувати та логічно мислити, доброзичливий, комунікабельний. Шкідливих звичок не маю.


ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Вільно володію російською мовою, вивчаю іспанську та англійську мови. Рідна мова – українська.
•Маю практичний досвід роботи з комп’ютером.
•Неодноразово нагороджувався грамотами та нагрудними знаками за бездоганну службу в податковій міліції.
•Маю власний автомобіль та права водія кетегорії «А», «В», «С», досвід керування автомобілем більше 25 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: