Резюме від 23 листопада 2021 PRO

Пузанов Борис Викторович

Директор по управлению персоналом, начальник, руководитель (ОТиЗ, кадры, HR)

Повна зайнятість.

Вік:
43 роки
Місто:
Запоріжжя
Готовий до переїзду в:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Директор з управління персоналом

з 01.2021 по нині (11 місяців)
Таємно, Суми (Машинобудування)

Штатний розпис.
Пошук персоналу та закриття вакансій (пошук, прийом та звільнення ТОПів).
Військовий облік.
Нарахування заробітної плати. (відрядна, погодинна, прогресивна).
Аудит організаційної структури, та впровадження змін.
Організація атестації робочих місць.
Підготовка і впровадження змін до заробітної плати відповідно до вимог законодавства та інших вимог.
Організація проведення навчання на виробництві і отримання другої професії.
Організація дистанційної роботи.
Підготовка та обговорення колективного договору.
Взаємодія з центром зайнятості про часткову зайнятості під час карантину.
Впровадження заходів з економії трудовитрат більше 2 мил.грн.
Подані пропозиції:
впровадження інноваційних технологій з коротким терміном окупності;
впровадження системи страхування робітників за рахунок економії ФОП і з метою привабливості роботодавця

Начальник відділу з управління персоналом

з 07.2020 по 11.2020 (4 місяці)
АТ "ДнСЗ", Дніпро (Машинобудування)

Підприємство з чисельністю більше 700 роб.
Штатний розпис.
Пошук прогресивних форм організації праці.
Пошук персоналу та закриття вакансій.
Прийом та звільнення ТОПов.
Військовий облік.
Нарахування заробітної плати. (відрядна, погодинна).
Підготовка, характеристик, почесних відзнак, підготовка та об'ява догани.
Організація атестації робочих місць.
Підготовка і впровадження заробітної плати відповідно до вимог законодавства.
Підготовка та участь у впровадженні дуальної форми навчання.
Участь в провадженні системи 1С ERP.
Організація дистанційної роботи.
Підготовка та обговорення колективного договору.
Участь у розробці протиепідемічних заходів (COVID-19).
Впровадження заходів з економії трудовитрат більше 1 мил.грн.
Подані пропозиції:
впровадження інноваційних технологій з коротким терміном окупності;
впровадження системи страхування робітників за рахунок економії ФОП і з метою привабливості роботодавця

Радник

з 05.2020 по 07.2020 (2 місяці)
Самозайнятість, Запорожье (Фрілансер з HR)

1) Підготовка проекту організаційних структур підприємства, з метою оптимізації ресурсів.
2) Проведення аудиту компанії з питань HR, подання пропозицій з метою оптимізації та вдосконалення функцій HR.

Начальник управління з персоналу

з 10.2019 по 02.2020 (4 місяці)
Концерн "Міські теплові мережі", Запоріжжя (Теплоенергетика, житлово-комунальні послуги)

Обов'язки
Управління підрозділами у складі до 100 осіб при загальній кількості персоналу 2000 чоловік.
Видання наказів, розпоряджень.
Складання та підписання договорів на взаємодії з іншими підприємствами.

Кадри:
Пошук, прийом, звільнення
Війсковий облік

ВОПтаЗП:
Штатний розпис, орг структура, розроблення посадових інструкцій,
Табельний облік, закриття заробітної плати,
KPI- Мотивація, положення
Бюджетування та аналіз.

Навчальний відділ:
Складання графіку та плана зі спеціального навчання,
Неформальне навчання,
Кадровий резерв

Відділ господарства:
Клінінг, видача ТМЦ

База відпочинку:
Організація роботи та функціональне забеспечення відпочинку на узбережі.

Досягнення:
Зміни в організаційній структурі, вдосконалення системи оплати праці, Розробка до організації харчування. Закриття дифіцитних вакансій. Розробка положень KPI. Переговори щодо колективного договору. Підготовка до проведення тендерів.
Подання заходів щодо економії.

Начальник отдела организации труда и персонала

з 06.1997 по 10.2019 (22 роки 4 місяці)
ПАО "ЗАЗ", Запорожье (Производство автомобилей)

Расчет численности. Составление и работа со штатным расписанием.
Составление бюджета и мониторинг использования трудозатрат. Формирование и анализ себестоимости. Работа с калькуляциями.
Ведение табельного учета. Расчет и начисление заработной платы.Нормирование бизнес-процессов.
Контроль и соблюдение КЗоТ. Составление должностных инструкций. Составление приказов, положений процедур управления по компании. Проведение индексации заработной платы. Составление статистических отчетов. Внедрение мероприятий по снижению затрат.
Внедрение новых проектов и их сопровождение. Опыт работы с проверяющими службами.
Командировки (аудит-проверка структурных подразделений). Мотивация труда. Поиск, прием, увольнение (сокращение) персонала. Работа с центром занятости по частичной безработице для возмещения оплаты за счет ФСС по безработице (экономия затрат). Организация специального и профессионального обучения на производстве. Воинский учетный стол: бронирование, резервирование специалистов.
Контроль работы охранной организации по оказанию услуг.

Достижения:
Внедрение системы учёта 1С8 (ЗУП)
Мероприятия по экономии 7 мил.грн.
Организация и проведение мероприятий по снижению расходов.

По совместительству руководство участком Арматурного производства по производству баков ГСМ

По совместительству. Организация продаж товаров (в том числе и по почте) розница - опт. Увеличение продаж за счёт дополнительных мероприятий что привело к росту продаж по разным позициям от 200% до 500%
Расширение реализации товаров народного потребления. Поиск новых покупателей.
Организация реализации и доставки товаров до потребителя.
Организация и проведение корпоративных мероприятий.


Освіта

Запорожская Государственная Инженерная Академия

Бухгалтерский учет и аудит, экономист, Запорожье
Вища, з 1997 по 2001 (3 роки 8 місяців)

Запорожский Колледж Радиоэлектроники

Производство изделий эл.техники,, Запорожье
Середня спеціальна, з 1993 по 1997 (3 роки 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Школа резерва руководящих кадров (14.02.2011г-26.12.2011г)
  • 1С 8 «Зарплата и Управление персоналом» для Украины (кадры и заработная плата) (2014год)
  • Участие в семинарах по совершенствованию руководящих кадров (2015 год)
  • Участие в тренинге HR-клуба «Роль HR-BP» (2017 год)
  • Участь в онлайн семінарах HR, на платформі ZOOM (2020)
  • MCFR- Всеукраїнський кадровий конгрес (2021, 8 жовтня 2021)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Пользователь 1С8 "ЗУП в Украине", MeDOC, SAP. Опытный пользователь ПК (Office). Работа со сводными таблицами - базами данных.
  • Водительское удостоверение «В,С» (20 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Личные качества:
Умею работать в команде, участвуя в процессах. Люблю работать на результат. Исполнительный. Морально устойчив. Ответственный. Требователен к себе и другим. Аналитик. Инициативен.
Умею принимать решения и нести ответственность.

Ожидаемый результат от работы:
Работа в команде на результат. Полная занятость. Конкурентная и достойная заработная плата.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: