Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 вересня 2017

Елена

Контент-менеджер, помощник руководителя, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Кульчицька Олена Володимирівна

м. Хмельницький
конт. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
- пошук роботи на посаду: контент-менеджера; помічника керівника
- розвиток і кар’єрне зростання
- придбання нового досвіду і знань

Дата народження: 03.06.1976р (виглядаю та почуваюсь значно молодше і впевненіше)

Діти: двоє – 16 та 18 років. Майже дорослі і самостійні!

Очікувана заробітна плата: від 6000 грн.

Освіта:
- 1983-1994р.р. Хмельницька середня загальноосвітня школа № 22.
- 1996-1999р.р. Хмельницький технологічний університет „Поділля” по
спеціальності „Бугалтерський облік та аудит”.
- 2009р.-2011р.р Хмельницький економічний університет по спеціальності „Бугалтерський облік та аудит”.

Додаткова освіта:
- 02.02.1995-02.06.1995р.р. Коледж Асоціації „Алско", факультет менеджменту
- 27.10.2004-27.11.2004р.р. Державні курси „Інтерлінгва”,”Оператор ПК”
- 24.01.2005-30.05.2005р.р. Державні курси „Інтерлінгва”,”Бугалтерський облік”

Досвід роботи:
. 2016-серпень 2017 року – контент-менеджер, магазин «Автопрезент»:
- наповнення сайта контентом
- знання Photoshop,Word, Exсel
- робота з електронною поштою
- внесення змін на сайті
- написання SEO-текстів по заданим ключовим словам
- 1С Бухгалтерія

. Червень-липень 2016 року – стажування в ТОВ «Будівельний Альянс» на посаді менеджера з продажу нерухомості

. З 2012 р.помічник-консультант депутата Хмельницької міської ради Кветка А. Р.:
- багаторічний досвід роботи; професійний підхід до роботи; якісний підбір кадрів для роботи з виборцями
- ведення зустрічей, переговорів, зборів; систематичний прийом громадян.
- формування доручень виборців, дані депутатам обласних та місцевих рад VІІ скликання
- налагоджена робота з відповідними службами
- робота з громадськими організаціями, благодійними фондами, тощо та залучення їх до роботи на окрузі.
- реєстрація звернень, ведення журналу прийому виборців,
складання титульного списку робіт у поточному році, плану
робіт, звітності, відповіді громадянам, тощо.
- співпраця зі ЗМІ - радіо, телебачення, газети.
- оформлення та ведення сайтів. Зв'язок з громадськістю.
- організація святкових заходів з різноманітної нагоди

. 2011-2016р.р. Хмельницьке обласне ТОВ „Пожежне спостереження”, оператор:
- приймання та обробка телефонних дзвінків, ведення переговорів
- вміння працювати в системі програмами пожежного забезпечення
( „Мост”, „Страж” тощо)
- 12-часовий робочий день, що вимагає відповідальності, витривалості, точності
та пунктуальності
- робота з офісною технікою

. 2010-2011р.р Спортивний клуб „Вітамін-А”, заступник директора, адміністратор:
- організація безперебійної роботи клубу
- зустріч і обслуговування клієнтів, розширення клієнтської бази
- ведення бухгалтерського обліку, оформлення документів, укладання договорів, ведення переговорів

. 2009-2015 р.р. помічник-консультант депутата Хмельницької міської ради Кізляра О. О.

. 2009-2013р.р. СК “PZU Україна”,спеціаліст по страхуванню ( сектор альтернативний продаж:
- активний пошук і заохочування нових клієнтів
- проведення переговорів, переконання
- забезпечення вчасного і достовірного оформлення документації

. 1996-1997р.р. Хмельницький речовий ринок, продавець промислових товарів:
- напрацьований великий досвід роботи з людьми
- навики оптових і роздрібних продаж

. 1995-2005р.р. ПП фірма „Будізол”, секретар-референт:
- організація безперебійної роботи офісу
- приймання і обробка телефонних дзвінків
- робота з офісною технікою
- ведення основної документації, оформлення замовлень і рахунків

Додаткова інформація:
- володіння офісною технікою
- оператор ПК
- високий рівень знання російської, української мов, англійський – базовий
- водіння легкового авто, права водія категорії В
- люблю життя і людей!

Особисті якості:
- комунікабельність;
- відповідальність;
- прагнення професійного зростання;
- організаторські здібності;
- вміння іти на компроміси

Буду вдячна за довіру і можливість проявити себе і показати в ділі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: