Резюме от 17 сентября 2017

Козар Василина Володимирівна

Бухгалтер, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, помічник бухгалтера, 6 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
28 марта 1988 (29 лет)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер

с 06.2016 по 08.2017 (1 год 2 месяца)
ТзОВ «ЦЕДЕПЕ», Львів (наданні комплексних професійних послуг для бізнесу.)

Бухгалтер

с 08.2012 по 05.2016 (3 года 9 месяцев)
ТзОВ «А-МЕГА АВТО», Львів (продаж акумуляторів до автомобілів)

Бухгалтер

с 05.2011 по 12.2011 (7 месяцев)
ТзОВ «Альфа-ком», Львів ((комп’ютерна техніка,комплектуючі,кондиціонери))

Бухгалтер,обліковець з реєстрації бухгалтерських даних,бух

с 10.2006 по 01.2011 (4 года 3 месяца)
ТзОВ «Евант» (мережа мобільного зв’язку), Львів (мережа магазинів мобільного зв"язку)


Образование

Львівський Національний Університет ім. І.Франка

Економічний факультет,спеціальність «Фінанси»,кваліфікація-економіст,спеціаліст з фінансів, Львов

Высшее, с 09.2006 по 05.2010 (3 года 8 месяцев)


Дополнительная информация

Сімейний стан Заміжня

E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Заробітна плата, від 6000-8000 грн.

Освіта
1994-2003рр. закінчила загальноосвітню середню школу №64 м. Львова
2003-2006рр. закінчила Львівський Кооперативний Коледж Економіки і Права за спеціальністю «Фінанси»,кваліфікація-молодший спеціаліст з фінансів
2006-2010рр. закінчила Львівський Національний Університет ім. І.Франка за спеціальністю «Фінанси»,кваліфікація-економіст,спеціаліст з фінансів


Мої навички та уміння
Робота з первинною документацією в програмі 1С бухгалтерія 7.7,8.2, реєстрація податкових накладних в програмі Меdoc,формування фінансової звітності,складання товарних звітів, ведення обліку товарно-матеріальних цінностей(прихід, розхід),формування реєстрів розхідних та податкових накладних, контроль дебіторської і кредиторської заборгованості, виписування подорожніх листів та списання використаного пального автомобілями, робота з банківськими виписками, проведення звірок з покупцями та постачальниками.


Професійні якості

комунікабельність; вміння працювати з людьми; не конфліктність; організованість; високе почуття відповідальності; ініціативність і цілеспрямованість; аналітичний склад розуму; здатність до самоосвіти, легко навчаюсь; акуратність і зібраність.
Добре володіння програмами MS Office.
Характеристики та рекомендації надам за вимогою.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: