Резюме от 17 сентября 2017

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4214821/

HR-менеджер

Полная занятость.

Город:
Ужгород

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Досвід роботи
HR-менеджер
Деревообробне виробництво
Період роботи: З 17.01.2017-10.07.2017 р.
- Пошук, підбір персоналу на посади всіх ланок;
- Планування потреби в персоналі;
- Розробка посадових інструкцій, положень, програм навчання, моделей компетенції до посад;
- Адаптація персоналу;
- Відслідковування причин плинності персоналу;
- Участь в розробці системи мотивації;
- Ведення кадрового діловодства.

Період з 23.11.2015 р. – 16.01.2017 р. – один власник бізнесів

Виробництво мінеральної води, HR-менеджер
Період роботи:
З 01.09.2016 по 16.01.2017
Функціональні обов’язки:
- Підбір персоналу;
- Ведення кадрового діловодства і діловодства підприємства;
- Розробка нормативної і регламентуючої документації в т.ч. підготовка фірми до сертифікації ISO 9001; ISO 22000, ISO 14001.
- Написання процесів, процедур підприємства.
Мережа фітнес центрів, HR-менеджер
Період роботи: З 23.11.2015 по 31.08.2016
Функціональні обов’язки:
- Оперативне і стратегічне планування і координація роботи працівників всіх підрозділів мережі;
- Підбір персоналу, адаптація, навчання і оцінка персоналу;
- Введення кадрового діловодства (ведення особових справ працівників, трудових книжок ,табелів обліку робочого часу, подання звітності в державні органи про роботу з кадрами, оформлення листків непрацездатності).
- Розробка нормативної і регламентуючої документації.

Мережа супермаркетів, продуктовий рітейл з 01.07.2006 р. - 08.11.2015 р

Період роботи:
з 01.06.2011 р. – по 08.11.2015 р. Керівник відділу персоналу

Функціональні обов’язки:
- Пошук, підбір персоналу на посади всіх ланок, формування кадрового резерву;
- Контроль ведення кадрового діловодства та ведення кадрового діловодства;
- Контроль навчання стажерів;
- Оптимізація бізнес процесів, орг. структури;
- Введення на посаду працівників, адаптація, ротація персоналу;
- Розробка орг. політик, інструкцій, положень, програм навчання, програм стажування, моделей компетенції до посад;
- Інспектування діяльності всіх підрозділів організації;
- Корегування функціональних обов’язків працівників, перерозподіл обов’язків;
- Проведення атестації, оцінки, опитування працівників;
- Аналіз причин звільнення персоналу;
- Діагностика психологічного стану в колективі;
- Аналіз і оптимізація чисельності персоналу;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Безпосередня участь в нових проектах компанії;
- Моніторинг ринку праці.

з 01.09.2010 р. – начальник відділу персоналу;
з 01.09.2008 р. – менеджер з персоналу;
з 01.07.2006 р. – інспектор відділу кадрів.

01.06.2005 – 30.06.2006 страхова компанія «Аска», начальник відділу обліку і адміністратор бази даних.
- організація та прийняття відповідних заходів для систематичного введення договорів страхування в інформаційну базу;
- перевірка відповідності всіх укладених договорів страхування вимогам та тарифам, затвердженими в Компанії;
- систематизація та узагальнення інформації по договорах страхування;
- укладення договорів страхування;
- ведення кадрового діловодства.

Освіта
1991 -1996 рр. Рівненський державний педагогічний інститут, м. Рівне,
вчитель української мови та літератури
Курси і тренінги
-« Менеджмент фітнес-індустрії » «Академія фітнеса України» м. Київ , 2016 рік;
-« HR-менеджер » ТОВ «АДЬЮТОР», м. Вінниця 2015 рік;
-«ISO/TS 2202-1:2009 Базові програми забезпечення безпечності харчових продуктів», --«ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги» - ТОВ «Адвайзер» 2016 р.
-«Як залучити та втримати цінних працівників», «Основи стрес-менеджменту «Мистецтво маленьких кроків», «Вирішення конфліктів шляхом посередництва на підприємстві»
Консалтингова компанія «Територія бізнесу», 2012 р.
-«Менеджер по персоналу», Компанія «H-aRT», м. Київ 2008 р.
-«Безошибочный отбор и оценка персонала» ТОВ «Школа продуктивності », м. Київ 2007

Комп’ютерні навички

MS Office, MS Excel, MS Visio, Інтернет explorer;
1С Підприємство 8.2 «Зарплата і кадри».

Додаткова інформація

Особисті якості: направленість на результат, високий рівень відповідальності; самонавчання, організаційні здібності; висока працездатність; пунктуальна; сумлінна; врівноважена; наполеглива, маю аналітичні здібності.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: