Резюме от 12 апреля 2018

Парнюк Яна

Офис-менеджер, 6 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
25 сентября 1984 (33 года)
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Парнюк Яна Григорівна

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Стабільна, високооплачувана робота з можливістю кар’єрного роста в стрімко розвиваючій компанії.

Досвід роботи:
жовтень-грудень 2017р. ТОВ "Полтавська логістична компанія"
Посада: територіальний адміністратор
Посадові обов'язки: обробка великих об’ємів інформації в програмі Excel, формування звітності по продажам по торговій команді і торговим агентам, розрахунок з/п, бонусації, мотивації торгової команди, облік ГСМ, ведення звітності по подарунковому промо, акціям та ін.

2016-2017рр. АТ «УКРСИББАНК»
Посада: персональний консультант фінансовий сектору обслуговування середнього і малого бізнесу.
Посадові обов'язки: ведення переговорів з клієнтами малого і середнього бізнесу. Підготовка всієї необхідної документації для розрахунково-касового обслуговування клієнтів (відкриття та ведення поточних, депозитних рахунків юридичних осіб). Супровід клієнта, протягом всього періоду співпраці з ним, по всьому спектру банківських послуг. Документальне оформлення всіх банківських операцій. Підготовка документів для надання кредитів (овердрафти, під залог депозиту, автокредитування) і подальше оформлення кредитів юридичним особам. Проведення валютних контрактів (експорт, імпорт). Обслуговування клієнтів преміум класу. Надання звітності щодо виконання показників.

2010-2016рр. Філія-Полтавське облуправління АТ «Ощадбанк»
Посада: завідувач сектору обслуговування юридичних осіб відділу обслуговування клієнтів
Посадові обов'язки: ведення переговорів з клієнтами малого і середнього бізнесу. Підготовка всієї необхідної документації для розрахунково-касового обслуговування клієнтів (відкриття та ведення поточних, депозитних рахунків юридичних осіб). Супровід клієнта, протягом всього періоду співпраці з ним, по всьому спектру банківських послуг. Документальне оформлення всіх банківських операцій. Формування та підготовка документів дня. Контроль за правильністю та якістю виконання банківських операцій своїх підлеглих. Надання звітності щодо виконання показників.

2011р. Філія-Полтавське облуправління АТ «Ощадбанк»
Посада: в.о. начальника операційного відділу
Посадові обов'язки: керівництво поточною діяльністю відділення. Забезпечення належного виконання банківських та інших операцій. Розподілення обов'язків між працівниками відділення.Укладення договорів на виконання банківських та інших операцій, правочинів цивільно-правового характеру на підставі довіреності, виданої банком або керівником філії Банку. Контроль виконання працівниками відділень посадових інструкцій. Здійснення контролю за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку.

2010-2009рр. Філія-Полтавське облуправління АТ «Ощадбанк»
Посада: провідний економіст сектору обслуговування фізичних осіб операційного відділу
Посадові обов'язки: залучення і обслуговування клієнтів - фізичних: отримувачів соціальних виплат, користувачів пластикових карток, зарплатних проектів, еквайрингу. Документальне оформлення всіх банківських операцій. Формування документів дня. Складання звітності щодо виконання показників щодо емісії пластикових карток.

2008-2009рр. ВАТ «РОДОВІД БАНК»
Посада: старший економіст по роботі з фізичними особами
Посадові обов’язки: ведення переговорів з клієнтами-фізичними особами. Підготовка документів для оформлення депозитних операцій, відкриття та супровід карткових рахунків (пенсійні карти, поточні рахунки, кредитні картки, зарплатні проекти). Оформлення та видача кредитів як готівкою так і на придбання товару. Загрузка банкоматів. Документальне оформлення всіх банківських операцій. Формування документів дня. Надання звітності щодо виконання показників на відділенні.

2007-2008рр. ВАТ «РОДОВІД БАНК»
Посада: економіст по роботі з фізичними особами
Посадові обов’язки: ведення переговорів з клієнтами-фізичними особами. Підготовка документів для оформлення депозитних операцій, відкриття та супровід карткових рахунків (пенсійні карти, поточні рахунки, кредитні картки, зарплатні проекти). Оформлення та видача кредитів як готівкою так і на придбання товару. Документальне оформлення всіх банківських операцій. Формування документів дня. Надання фін. звітності щодо виконання показників на відділенні.

Освіта: 2002-2007рр.
Повна вища освіта.
Харьківська філія Українського державного університету економіки і фінансів.
Спеціальність «Фінанси».

Спеціальні знання та навики: ПК-досвідчений користувач, знання української, російської та англійської мов (зі словником).

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, порядність, дисциплінованість, здатність до навчання та розвитку, креативний підхід до рішення поставлених завдань, вміння працювати у команді.

Особисті дані:
д.н. 25.09.1984р.
одружена
дитина віком 6 років


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: