Резюме от 13 октября 2017 PRO

Мирончук Ольга

Администратор, 8 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
7 января 1984 (33 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністратор залу

с 06.2013 по 06.2015 (2 года)
ПрАТ "Дніпро Мотор Інвест", Київ (Авто)

Адміністративна діяльність із забезпечення безперебійної роботи автоцентру;
- Гостинний прийом відвідувачів автосалону;
- Допомога клієнтам в пошуках необхідної інформації;
- Прийом, обробка та розподіл дзвінків, факсів, робота з орг.техніку;
- Прийом та обробка вхідних повідомлень електронної кореспонденції;
- Забезпечення торгового залу наявністю всієї необхідної рекламної продукції
- Ведення електронної звітності;
- Спостереження за порядком в автосалоні.


Образование

Київський національний університет культури і мистецтв

Культурологія, Київ

Высшее, с 09.2012 по 05.2014 (1 год 8 месяцев)

Кваліфікація: культуролог, менеджер індустрії дозвілля, рекреаційних ресурсів і технологій


Дополнительная информация

Мирончук Ольга Валеріївна
07.01.1984
03194 Київ, Бульвар Кольцова 9, 122
Освіта: повна вища, спеціаліст
Київський національний університет культури і мистецтв.
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: культуролог, менеджер індустрії дозвілля, рекреаційних ресурсів і технологій
Рік випуску: 2014

Досвід роботи
ПрАТ "Дніпро Мотор Інвест"
20.06.2013 - 20.05.2015
Посада:Адміністратор залу
Обов'язки:
- Адміністративна діяльність із забезпечення безперебійної роботи автоцентру;
- Гостинний прийом відвідувачів автосалону;
- Допомога клієнтам в пошуках необхідної інформації;
- Прийом, обробка та розподіл дзвінків, факсів, робота з орг.техніку;
- Прийом та обробка вхідних повідомлень електронної кореспонденції;
- Забезпечення торгового залу наявністю всієї необхідної рекламної продукції
- Ведення електронної звітності;
- Спостереження за порядком в автосалоні.


ТОВ "Навігатор"
01.11.2007 - 28.09.2012
Посада: Секретар
Обов'язки:
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівникові;
-організація та проведення телефонних переговорів керівника;
-за дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів;
- підготовка засідань і нарад, які проводить керівник;
- ведіння контрольно-реєстраційної картотеки;
-забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організ. техніки, канцелярським приладдям, тощо
-приймання відвідувачів;

10.04.2006 - 29.10.2007
ТОВ "Агенція нерухомості Золотий ключ"
Посада: Офіс-менеджер
Обов'язки:
- Курирування роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т.інш.);
-Ведення ділової кореспонденції;
- дзвінків;
- Зустріч відвідувачів;
- Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників
- Ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- Організація свят і інших корпоративних заходів;
- Забезпечення чистоти й порядку в офісі;
- Ведення звітності по відпустках, відгулах і понаднормових годин


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: