Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 жовтня 2017

Ольга

Администратор, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор залу

з 06.2013 по 06.2015 (2 роки)
ПрАТ "Дніпро Мотор Інвест", Київ (Авто)

Адміністративна діяльність із забезпечення безперебійної роботи автоцентру;
- Гостинний прийом відвідувачів автосалону;
- Допомога клієнтам в пошуках необхідної інформації;
- Прийом, обробка та розподіл дзвінків, факсів, робота з орг.техніку;
- Прийом та обробка вхідних повідомлень електронної кореспонденції;
- Забезпечення торгового залу наявністю всієї необхідної рекламної продукції
- Ведення електронної звітності;
- Спостереження за порядком в автосалоні.

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв

Культурологія, Київ
Вища, з 2012 по 2014 (1 рік 8 місяців)

Кваліфікація: культуролог, менеджер індустрії дозвілля, рекреаційних ресурсів і технологій

Додаткова інформація

Мирончук Ольга Валеріївна
07.01.1984
03194 Київ, Бульвар Кольцова 9, 122
Освіта: повна вища, спеціаліст
Київський національний університет культури і мистецтв.
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: культуролог, менеджер індустрії дозвілля, рекреаційних ресурсів і технологій
Рік випуску: 2014

Досвід роботи
ПрАТ "Дніпро Мотор Інвест"
20.06.2013 - 20.05.2015
Посада:Адміністратор залу
Обов'язки:
- Адміністративна діяльність із забезпечення безперебійної роботи автоцентру;
- Гостинний прийом відвідувачів автосалону;
- Допомога клієнтам в пошуках необхідної інформації;
- Прийом, обробка та розподіл дзвінків, факсів, робота з орг.техніку;
- Прийом та обробка вхідних повідомлень електронної кореспонденції;
- Забезпечення торгового залу наявністю всієї необхідної рекламної продукції
- Ведення електронної звітності;
- Спостереження за порядком в автосалоні.


ТОВ "Навігатор"
01.11.2007 - 28.09.2012
Посада: Секретар
Обов'язки:
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівникові;
-організація та проведення телефонних переговорів керівника;
-за дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів;
- підготовка засідань і нарад, які проводить керівник;
- ведіння контрольно-реєстраційної картотеки;
-забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організ. техніки, канцелярським приладдям, тощо
-приймання відвідувачів;

10.04.2006 - 29.10.2007
ТОВ "Агенція нерухомості Золотий ключ"
Посада: Офіс-менеджер
Обов'язки:
- Курирування роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т.інш.);
-Ведення ділової кореспонденції;
- дзвінків;
- Зустріч відвідувачів;
- Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників
- Ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- Організація свят і інших корпоративних заходів;
- Забезпечення чистоти й порядку в офісі;
- Ведення звітності по відпустках, відгулах і понаднормових годин

Схожі кандидати

Адміністратор
18000 грн, Київ

Адміністратор
15000 грн, Київ

Адміністратор
Київ

Администратор
17000 грн, Київ

Адміністратор
22000 грн, Київ

Администратор
23000 грн, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: