Резюме від 28 серпня 2018

Мельниченко Ирина Николаевна

Начальник отдела кадров, 12 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    володіння 1С 8 (УПП), Медок, Ліга Закон; «Протек» - охорона праці;
  • Організація і здійснення: –управління персоналом (пошук та під (20 років досвіду)
    Просунутий, більше 4-х років тому.

Додаткова інформація

Освіта:1. 1987 – 1993 рр. – Київський технологічний інститут харчової промисловості; спеціальність інженер-технолог ( з відзнакою);
2. 1993 – 1996 рр. – Український державний університет харчових технологій; спеціальність „ Менеджмент”, кваліфікація - інженер-економіст;
3. 1993 – 1996 рр. – аспірантура в Українському державному університеті харчових технологій (стаціонар);
4. 2013 – 2014 рр. – ПВНЗ «Європейський університет»; «Правознавство», спеціалі-зація «Трудове та цивільне право»
5. 2012 р. – Міністерство праці та соціальної політики; спеціальний курс; диплом експерта з трудового законодавства та кадрового діловодства.
Досвід роботи:
Український державний університет харчових технологій:
– 1997 р. – науковий співробітник;
– 1997 – 2004 рр. – старший викладач кафедри „ Економіки і права”;
Державний інститут управління та економіки Державного комітету України по водному господарству в системі Міністерства навколишнього природного середовища):
2004 р. по жовтень 2012 р.;
– старший викладач кафедри управління, економіки та інформаційних технологій ( в т. ч. організаційна робота по кафедрі);
– вчений секретар інституту;
– організація і проведення післядипломного навчання державних службовців, керівників та фахівців водного господарства Державного комітету України по вод-ному господарству з усіх областей України);
– організація і проведення післядипломного навчання керівників та фахівців кадро-вих служб системи водного господарства Державного комітету України по водному господарству з усіх областей України);
– листопад 2012 р. – жовтень 2014 р.– начальник відділу кадрів установи юри-дичного спрямування (більше 500 працівників та 5 філій по Україні)
– листопад 2012 р. – по теперішній час – завідувач відділу управління персоналом установи економічного спрямування (більше 1500 працівників та 10 відокремле-них філій);
– доцент кафедри господарського та трудового права юридичного факультету);
Лютий 2015 – по теперішній час ( на умовах сумісництва)
–начальник відділу кадрів комплексного комунального закладу в структурі
Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
–з квітня 2017 р. по теперішній час – начальник відділу кадрів клінінгової компанії
Професійні навики:
Організація і здійснення:
–управління персоналом (пошук та підбор працівників, процес адаптації новоприйнятих працівників, планування потреб в персоналі, проведення аналі-зу кадрових процесів);
–роботи щодо формування та процедури затвердження штатного розпису;
–кадрової роботи, кадрового документообігу, роботи по зв’язкам з громадськістю;
–проведення кадрового аудиту;
–військового обліку військовозобов’язаних;
–роботи з організаційно-розпорядчими документами;
–аналітичної роботи з кадрових питань;
–роботи щодо розробки положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій;
–роботи щодо заохочення та нагородження працівників державними нагородами, відомчими відзнаками;
–ведення звітно-облікової документації, державної статистичної звітності з кадрових питань;
–формування графіку відпусток працівників, контролю його дотримання та облі-ку їх надання;
–роботи щодо своєчасного подання працівниками відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання;
–підготовки аналітичних документів, документування управлінської діяльності;
–роботи щодо практичних аспектів трудового законодавства та адміністративно-го права;
–формування кадрового резерву;
–проведення навчання з підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів з кадрової роботи, періодичного навчання з охорони праці, менеджменту, трудового та адміністративного права;
–розробки та впровадження документів з охорони праці «Під ключ» (інструкцій, положень, наказів , розпоряджень);
–розслідування нещасних випадків;
–надання консультацій з питань дотримання законодавства про працю;
–координації з контролюючими органами з питань дотримання законодавства про працю та фінансово-господарської діяльності;
– нагляду за безпечним технічним станом будівельних конструкцій та складання висновків про придатність будівельних конструкцій до подальшої експлуатації (наявність посвідчення).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: