Резюме від 11 листопада 2018 PRO

Баран Оксана Йосифівна

Рекрутер, менеджер по персоналу (HR)

Повна зайнятість.

Вік:
33 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець з залучення клієнтів

з 10.2013 по 10.2017 (4 роки)
ПАТ "Банк Михайлівський", Львов (Финансы, банк)

За період роботи в банку збільшила кредит - план на 30% , брала активну участь в стажуванні нових співробітників , семінарах і тренінгах
-залучення та консультація клієнтів,
-видача кредитів ,
-контроль проплат,
-ведення документації.
-активна участь у відкриттях нових торгівельних точок
-стажування і навчання нових працівників.

Менеджер надання , прийому та обробки інформації

з 10.2012 по 11.2013 (1 рік 1 місяць)
ПП Візовий сервісний центр ( Visa Service Center ), Львов (Послуги , туризм)

Протягом роботи в компанії була переведена на вищу ступінь протягом довгого часу працювала з 14-15 годинним робочим графіком , зміцнила свої якості стресостійкості , відповідальності , витривалості .За весь час роботи команда була визнанна , найкращим візовим центром в світі по позитинвих відгуках клієнтів , кількості прийому і обробки найбільшої кількість документів заявників .
-прийом та обробка даних документів і даних заявників ,
-видача документів ,
-надання якісної і достовірної консультації
-дотримання правил внутрішньої безпеки персональних даних
-надання якісного сервісу клієнтам
-вирішування конфліктних ситуацій
-виконнання посталених задач ,
-мультифункціональність
-робота понаднормово

Старший кредитний представник

з 08.2011 по 05.2012 (9 місяців)
ПАТ "Банк Ренесанс Капітал", Львов (Фінанси , банк)

За 3 міс. роботи переведена на ступінь Старшого кредитного представника,за час роботи банк займав перші місця по кількості кредитів в конкуренції між 7 банками , збільшила план продаж на 20%, нагороджена грамотою за ефективну боротьбу з конкурентами , отримала сертифікат про проходження навчання в Києві (внутрішня програма банку , GoodStep,перевірка документів і виявлення шахраїв (служба безпеки))
-залучення та консультація клієнтів,
-видача кредитів,
-контроль проплат,та післяпродажне обслуговуваня
-ведення документації.
-перевиконання планів продаж на 20%
-активна участь у відкриттях нових торгівельних точок
-стажування і навчання нових працівників
-участь у відрядженнях з метою підвищення продаж
кредитів і навчання персоналу.

Адміністратор - заступник директора

з 02.2010 по 06.2011 (1 рік 4 місяці)
Кафе - ресторан "Затишок", Самбор (Надання послуг)

Управління персоналом в 9 чол, робота при 100% посадці .
-підготовка і розподіл обовязків персоналу ,
-організація роботи кухні , залу , складу,
-перевірка торгового залу до обслуговування,
-прийом замовлень клієнтів,
-організація бенкетів ,
-нагляд за дотриманням норм зберігання сировини,
-облік товарообороту ,продукції , залишків ,
-робота з постачальниками та самостійна закупівля товарів , сировини та матеріалів ,
-вирішування конфліктних ситуацій,
-складання графіку роботи персоналу.
-підбір і навчання персоналу .

Адміністратратор ,перекладач

з 09.2009 по 02.2010 (5 місяців)
Готельно - ресторанний комплекс, Brzegi, Zakopane Poland (Обслуговування , туризм)

Досвід роботи в закордонній фірмі , адмністратор 3 котеджів (14 чол , 8 чол , 6 чол.), робота при 100% заселенні , управління персоналом 11 чол., активна участь упідготовці і відкритті нового котеджу ,
-адміністративна діяльність(3 котеджі , прокат гірськолижного спорядження , кухня , їдальня .)
-реєстрація і заселення гостей (консультація клієнтів ,реєстрація ,організація трансферу),
-забезпечення максимального комфорту , організація додаткових послуг, вирішення конфліктних ситуацій ,
-активна участь і підготовка відкриття нового корпусу готелю,
-переклад польська - російська - українська мови ,
-контроль за дотриманням посадових обовязків , стандартів та внутрішніх правил персоналом,
-консультація і надання інформації майбутнім і існуючим гостям,
-робота з постачальниками товарів і послуг ,
-організіція та проведення екскурсій на території півдня Польщі (складання маршрутів , співпраця з гідами , замовлення квитків ).

Адміністратор магазину

з 10.2008 по 09.2009 (11 місяців)
ПП SAMSUNG (магазин мобільних телефонів і аксесуарів), Самбор (Продажі , обслуговування)

-Консультація та індивідуальний підхід до потреб клієнтів
-прийом і розкладка товару,
-перевірка маркування,цін , якості і комплектації товару,
-післяпродажне обслуговування покупців (прийом техніки на сервісне обслуговування ),
-вирішення конфліктних ситуацій,
-облік залишків товару відповідно до вимог керівництва ,
-замовлення товару,
-складання графіку роботи,
-навчання персоналу .
Управління персоналом в 3 чол.
За два місяці роботи продавцем - консультантом була переведена на посаду адміністратора .

Менеджер по споживчому кредитуванню

з 01.2008 по 11.2008 (10 місяців)
АКБ "Правекс-банк", Самбор (Фінанси , банки)

-консультація та залучення клієнтів,
-оформлення кредитів,
-контроль за проплатами,
-післяпродажне обслуговування,
-ведення документації,
-відрядження (допомога в роботі працівників відділення у Львові).


Освіта

Тернопільський Національний Економічний Університет

Економічна кібернетика, Самбор
Вища, з 09.2006 по 06.2010 (3 роки 9 місяців)

Здобула диплом спеціаліста на кафедрі "Економічна кібернетика" .

Самбірський технікум економіки та інформатики

Економіка підприємства, Самбор
Середня спеціальна, з 09.2003 по 06.2006 (2 роки 9 місяців)

За час навчання здобула ступінь молодшого спеціаліста


Додаткова освіта

Завершила курси з відеоскрайбінгу та відео-анімації (GoAnimate) (2016 р ,3 міс.)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Робота з операційною системою Windows, пакет програм Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) та веб браузерами (Chrome, Internet Explorer).
Створила декілька анімованих рекламних відео за допомогою GoAnimate та Adobe Photoshop.
- робота з оргтехнікою.


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Чернявська Вікторія
    Кредитний представник, Банк Ренесанс капітал, +380639299958
  • Горячко Валерій
    Супервайзер, Банк Михайлівський, +380973061866
  • Іщук Ольга
    Менеджер надання та прийому інформації, ПП Візовий сервіс центр, +380978610822

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- Відповідальна
- Цілеспрямована
- Самомотивована
- Уважна
- Наполеглива
- Здатність виконувати багатофункціональні завдання
- Організаційні здібності
- Вміння працювати в команді
- Комунікабельна
- Швидко навчаюсь
- Бажання самовдосконалюватись
- Стресостійкість

Наявнісь закордонного паспотру


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: