Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 жовтня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4278636

Директор філії

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Лучків Роман
конт.тел [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

• Мета: отримання посади директора філії.
• Служба в армії-1995-1996рр
• Освіта:
Вища :2005-2010р– Державний педагогічний університет ім. І.Франка м. Дрогобич. Отримано диплом інструктора з фізичного виховання.
Середня-спеціальна:1991-1995рр. – Львівський кінотехнікум. Отримано диплом спеціаліста по ремонту кіно-відеоапаратури

• Досвід роботи:
10.2017-по теп.час-менеджер-управитель зі збуту ТД Інтерелектро.Продаж кабельно-провідникової продукції та світлотехніки у Львівській та Закарпатській обл.
08.2016-09.2017-Директор регіонального представництва в м.Львові ТОВ”Фірма Вікант”.Організація роботи філії з “нуля”.Напрямок діяльності-торгівля металопрокатом.
Обовязки:Організація фінансово-господарської діяльності філії(підбір кадрів,замовлення ТМЦ,бухгалтерії, відділу збуту,складу -магазину , транспортної та складської логістики).
02.2014-06.2016-Начальник відділу логістики та постачання сировини ПрАТ”Картонно-Паперова Компанія”.Організація та контроль за здійсненням постачання сировини,складування готової продукції,завантажувально-розвантажувальних робіт, транспортних перевезень авто та ж/д вантажів,імпортно-експортних операцій.
В підпорядкуванні 22 чол(начальник сектору транспорту,менеджер-логіст,менеджер ЗЕД,менеджери з постачання сировини,комірники,вантажники,водії а/н)

03.2010-01.2014 рр-Керівник відділу продажу ЛФ Петрус-Алко(алкоголь).Організація роботи торгового відділу з "нуля"( 25 ТП,4 СВ).,Постановка завдань по виконанні плану продажу,поверненні дебіторської заборгованості,розробка та контроль за проходженням промо-міроприємств,формування товарних запасів на складі,контроль торгової націнки,проведення домовленостей по представленості продукції в локальних мережах.
•10.2008- 02.2010- ЛФ “Літа Холдинг”- територіальний менеджер ТМ”Kalganoff”(алкогольна продукція).Обовязки:просування продукції через торговий відділ філіалу,формування команди мерчандайзерів,промоутерів,планування їх роботи,постановка цілей ТП по розширенні асортименту продукції в роздрібних ТРТ,збільшенні активної клієнтської бази,постановка планів по об’єму продажу,розробка та реалізація мотиваційних програм для ТП,подання звітності по залишках,обсягу відвантаженої продукції,кількості спрацьованих ТРТ,кількості проведених акцій та досягнутих результатах.
•08.2003-10.2008рр. ТзОВ “Бренд-C”(перейменування ЛФ Рошен-Трейд) – супервайзер ТМ ”ROSHEN”
•2002-2003рр. – Львівська Філія “Рошен-Трейд” – торговий агент. Обов'язки: реалізація кондитерських виробівТМ“ROSHEN”(венселінг,прайсселінг).
•Обов’язки: робота по пошуку та підбору персоналу, створення маршрутів відвідування ТРТ, проведення навчальних заходів (аудиторні та польові тренування), мотивація, постановка якісних та кількісних цілей по асортименту,мерчандайзингу , приорітетах,спецзавданнях та контроль за їх виконанням,мотивація, розробка звітності,щоденний контроль виконання планових показників та рівня дебіторської заборгованості.


•Набуті навики:Якісне планування( робочого часу,росту показників і т.д),вміння розставляти приорітети,чітке розуміння всіх показників якісної дистрибуції,делегування обов’язків,чітка постановка цілей,встановлення зворотнього зв’язку,теоретичні знання стандартів роботи торгових представників ,супервайзерів, територіального менеджера,практичні навики аудиторних та польових навчань,позитивний досвід формування команд,розуміння процесів виробничо-торгівельного підприємства, організації транспортних перевезень вантажів,складської логістики та обліку ТМЦ,бухгалтерського обліку,бюджетування відділів постачання,продажу,організації імпортно-експортних операцій та ін..
• Особисті якості: чесність,відповідальність,комунікабельність,послідовність, націленість на результат, активна участь у командній роботі, ініціативність,організованість,компромісність.
•Додаткові відомості: за якісне виконання обов’язків був визнаний кращим ТА 2003р.; 2004р. кращим СВ 2005р.; пройшов тренінги “Основи технології продажу” для ТА, Майстерська Управління (Бізнес-майстер)2006р. для СВ, "ДАО переговорів"2017р.(Ovitta),отримані відповідні свідоцтва, фактичні покращення показників діяльності підприємств ,за які ніс відповідальність, вільне володіння ПК(WORD,EXCEL, INTERNET,1С-Підприємство 8.2), наявність власного автомобіля.
•Вимоги до роботи: стабільна компанія,перспектива кар’єрного росту, бажана ЗП – 25000 грн. + комп.пакет, робота в команді однодумців.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: