Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4295874

Комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник комерційного відділу

з 03.2013 по нині (11 років 1 місяць)
Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру

- знання актуальних будівельних проєктів [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- інженерний консалтинг та управління проєктами;
- пошук потенційних клієнтів;
- продаж будівельних послуг та товарів;
- маркетингові консультації;
- проведення зустрічей та переговорів;
- створення та контроль бази обліку клієнтів (клієнтська база понад 2000 підприємств);
- підготовка вартості виконання робіт;
- участь в тендерах;
- складання комерційних пропозицій;
- підготовка та участь у підписанні договорів;
- координація, контроль підписаного контракту на всіх етапах виконання та поставки товару на об'єкт, включаючи підписання відвантажувальних документів із Замовником (ТТН, видаткових накладних, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок; форма №КБ- 3 та ін);
- просування підприємства на будівельному ринку;
- пошук потенційних субпідрядних організацій та проведення тендера на виконання робіт;
- підготовка договору виконання субпідрядних робіт;
- контроль своєчасного виконання субпідрядних робіт;
- організація відвантажень із субпідрядної організації та контроль постачання продукції на об'єкт;
- оформлення та контроль підписання відвантажувальних документів субпідрядною організацією;
- узгодження проєктних рішень із представниками генпідрядника, проєктних організацій;
- ведення та управління ФОП;
- надання комерційних послуг;
- ведення і просування в соціальних мережах [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- контакти для співпраці [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

Національний гірничий університет (диплом магістра)

Інститут заочно-дистанційної освіти, Адміністративний менеджмент, Донецьк
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Знання і навички

Стресостійкість Комунікабельність Керування транспортними засобами Порядність Бажання вчитися і розвиватися Читання проєктної документації Користувач ПК MS Office AutoCAD Адаптивність Самостійне прийняття рішень Уміння аналізувати Уважність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: